• Het Q-creatievelingen!

    Ik heb eindelijk een OP-verhaallijn volledig kunnen uitwerken en het enige wat ik momenteel nog nodig heb, is een mooie cover. Zelf heb ik al wat in elkaar proberen steken, maar aangezien mijn photoshopskills variëren van ugh naar mweh, lijkt het me verstandiger om jullie het te laten doen.
    Een beloning in de vorm van credits heb ik momenteel niet, maar ik wil wel reclame voor je maken op mijn profiel/ één van mijn creaties.

    Titel van het verhaal + korte samenvatting

    Enkel de doden dansen
    In het jaar 2143 heerst er chaos op onze Aarde. De kerncentrales van België, Nederland en Duitsland hebben het al jaren geleden begeven, waardoor het grootste deel van Europa onbewoonbaar is verklaard. De mensheid moet het nu met een nog kleiner oppervlak stellen om op te overleven, wat vele rellen en moorden veroorzaakt.
    Enkele wetenschappers hebben zich, in opdracht van de regering, verschanst in een bunker onder Ierland, waaruit ze stukje bij beetje stalen uit Europa moeten verzamelen om zo een besluit te kunnen trekken over hoe groot de kans is dat er in de nabije toekomst nog levensgemeenschappen kunnen opgericht worden. Op één van hun missies ontdekken ze echter iets wat niemand ooit voor mogelijk had gehouden. Tussen de resten van Ieper vinden ze een meisje, met enorme, zwarte vleugels. Ze lijkt verder onaangetast te zijn door de dodelijke straling.
    Note: deze samenvatting klopt niet volledig. Voor het geval je een iets genuanceerdere wilt, stuur me dan een pb'tje.


    Titel die op de cover moet:
    Enkel de doden dansen. Liefst in een "futuristisch" lettertype, bv zoals dit (Het mag natuurlijk ook een ander lettertype zijn indien je dat beter uit komt. Gelieve in dat geval graag erbij te vermelden welke font je hebt gebruikt en waar ik deze kan vinden (; )
    Eventueel ook een beetje plaats open laten voor het geval ik een plotse drang voel mijn naam erbij te zetten.

    Plaatjes die in de cover moeten:
    Zeker ééntje van een meisje met donker haar (liefst Davina uit The Originals) Graag wordt deze afbeelding verwerkt als een soort tattoo/ brandwonde (zoals die symbolen op de lichamen van de covers van The Mortal Instruments - zoiets)
    Wat plaatjes die er eventueel in mogen, al mag je er ook je eigen ding mee doen: http://static.nationalgeographic.nl/pictures/genjUserPhotoPicture/original/51/10/15/gevallen-soldaat-151051.jpg
    http://wallpoper.com/images/00/31/59/48/women-white_00315948.jpg (indien deze gebruikt wordt, graag samen met een man in pak erbij, met wat dezelfde gezichtsuitdrukking)
    http://www.paperlessarchives.com/FBI_File_concerning_status_of_investigation_of_NY_Times_personnel_involved_in_Pentagon_Papers_leak.jpg
    Je mag natuurlijk ook zelf er wat bij verzinnen (:

    Sfeer die het moet weergeven:
    Een beetje donker en mysterieus

    Horizontaal of verticaal:
    Verticaal.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:46 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lijkt me een leuke uitdaging. Ik probeer het eens als ik klaar ben met mijn Frans. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik zal misschien ook wel iets proberen (:


    Fire and Blood

    Ik heb iets geprobeerd.
    Als je wilt kan ik hem altijd nog aanpassen.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Gamora 1 minuut geleden

    PPPPSSSSSSTTTTT

    Wil je een reactie geven op mijn topic?
    Hij staat nogal sneu op pagina 3 actieve topics...


    Was die "Hint" hiervoor? (cat)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 21:15 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Was die "Hint" hiervoor? (cat)


    Ik schreef dat, smartass. Het leek me nu eenmaal echt iets voor jou :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:50 ]


    Fire and Blood

    Gamora schreef:
    (...)

    Ik schreef dat, smartass. Het leek me nu eenmaal echt iets voor jou :Y)


    Ja joh ._.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]