• Titel spreekt voor zich:Y)

    daar was ik wel benieuwd naar gezien het feit dat als ik me voorneem te leren er nooit iets van komt of ik word afgeleid x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vat samen =) Werkt heel goed! Maarjah, ik moet dat ook wel, aangezien ik een HBO opleiding volg en hele boeken uit mijn hoofd moet kennen... :S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Doorlezen. Bij wiskunde en die andere rekenvakken gaat het gewoon om logica dus dat moet je snappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    NIET
    grapje
    ehm, gewoon alles 200353456 keer doorlezen ongeveer.


    I recycle my thoughts.

    Lezen is meestal voor mij genoeg, en als dat niet het geval is, schrijf ik alles in schema's =D

    Niet (A)
    Alles wat ik weet vindt ik genoeg (A)

    same hiero

    Niet..?


    Sing the song of the stars for me.

    Neeheur.
    Samenvatten in schema's enzo. Aangezien ik ASO Wetenschappen doe, is het wel nodig. ASO Wetenschappen is trouwens iets in vergelijking met Atheneum. Ik heb ook een jaartje Gymnasium gedaan, omdat ik door Latijn wel móést leren. Dat kon ik nog niet doordat ik in de basisschool nooit een fuck deed voor school en toch met gemak 97 % haalde ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Doorlezen. Bij wiskunde en die andere rekenvakken gaat het gewoon om logica dus dat moet je snappen.
    maar ik vind wiskunde niet logisch, dus dat is moeilijk te snappen voor mijxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik leer niet eens altijd >.< , Pas wanneer mijn computer kapot is begin ik serieus te leren ;P Eigenlijk ben ik zo dom nog niet,Mijn cijfers zijn niet heeel slecht ofzo [ njah.. ] En dat terwijl ik niet leer ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    gwoon niet X____X


    Gone...

    Met woordjes gewoon paar keer doorlezen en opschrijven. En dan een zin opschrijven in het Nederlands (Of de andere taal) En dan doe ik het boek dicht en dan erachter schrijven wat het in de andere taal is


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet of weinig.

    En dan haal ik een 9.2 op een pw Geschiedenis. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet veel, 2 keer lezen ofzo x'D meestal 1 keer eigenlijk :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Veel keren overlezen.Dan jezelf overhoren en dan een ander^^

    Een keer doorlezen en dan weet ik het wel.
    Ik ook^^ Noemen ze me strever omdat ik goede punten heb -.- Ik denk dat ik het minste leer vazn heel de klas.


    Only losers can act the way you do