• Omdat niemand anders een nieuw topic maakt, dus ik doe het :') en omdat het vorige vol was.

    Phantasior was de laatste met:
    IGNB: Een geel fleecedekentje. :3

    Vangen! Altijd handig voor in de winter.

    IGNB: Haarlok van Larry <3 - stiekem wil ik em zelf bijhouden, maar ik ben lief :3 -


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ken hem niet, maar hij lijkt op een boomtrul. Dus waarom ook niet vangen? Ik wil wel eens een interessant gesprek met hem aangaan. Hopelijk bijt ie niet....

    IGNB: Een naaktkat :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    VANGEN!
    Die mag ik hebben.


    IGNB: Een Samsung Galaxy Ace.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 11:39 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Vangen.

    Een chocoladeijsje.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    laten vallen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vangen, hopend dat het de goede soort is. Schepijs met chocoladesmaak is bleh, maar magnumdingen zijn jum. (wat een uitleg)

    IGNB: een balletschoentje (of hoe je die ook noemt)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Laten vallen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Laten vallen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Vallen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Uhm... Vangen, misschien kan ik er iets anders leuks meedoen ;)

    Bananaaaa


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Droppen die banana.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vangen

    Een pen die niet meer schrijft


    16 - 09 - '17

    Hmm laat toch maar vallen dan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vangen en in de prullenbak gooien.
    IGNB: Een boeket rozen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 23:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ja! Vangen!

    Ignb mijn oude mobiel diens scherm gebarsten is. Hij doet het nog wel en het is een android (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vangen. Heck, why not?
    IGNB: Trapt met moeite een grote teddybeer naar beneden (like, imagine a teddybear as the size of your own body).


    Don't walk. Run, you sheep, run.