• Hoi allemaal,

    Voor ons profielwerkstuk houden we een enquête met vragen over het Amerikaans onderwijs. Jullie zouden ons heel erg helpen als jullie het willen invullen. Alvast bedankt!

    Klik


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ingevuld :]

    Ingevuld, maar ik voel me nu wel heel dom :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Ingevuld, maar ik voel me nu wel heel dom :')


    Haha hoezo?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Haha hoezo?


    Omdat ik echt helemaal niets weet :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ingevuld ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb het voor je ingevuld, maar ik heb geen idee hoe of waarom de gemiddelde Nederlander allerlei dingen over het Amerikaanse schoolsysteem zou moeten weten. Ik snap dat in België al niet, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Marguerite schreef:
    Ingevuld :]


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Ik heb het voor je ingevuld, maar ik heb geen idee hoe of waarom de gemiddelde Nederlander allerlei dingen over het Amerikaanse schoolsysteem zou moeten weten. Ik snap dat in België al niet, haha. :'D


    Nou het was gewoon een onderzoek voor ons profielwerkstuk. We moesten iets van een onderzoek verwerken dus dan maar dit. Wij vonden het interessant om te weten te komen hoe het er in Amerika aan toe gaat op school, maar verder is dat natuurlijk nergens voor nodig xd


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ingevuld, maar ik voel me nu ook zeer stom, haha. Ik wist echt bijna niets. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ingevuld. :3 Ging nog best goed eigenlijk.


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Ik heb het voor je ingevuld, maar ik heb geen idee hoe of waarom de gemiddelde Nederlander allerlei dingen over het Amerikaanse schoolsysteem zou moeten weten. Ik snap dat in België al niet, haha. :'D

    Eloquentiae schreef:
    Ingevuld, maar ik voel me nu wel heel dom :')

    Iluvatar schreef:
    Ingevuld, maar ik voel me nu ook zeer stom, haha. Ik wist echt bijna niets. :'D


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb 'm ook voor je ingevuld, al moet ik wel zeggen dat ik het meer een quiz vind dan een enquête.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Iluvatar schreef:
    Ingevuld, maar ik voel me nu ook zeer stom, haha. Ik wist echt bijna niets. :'D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is inderdaad geen enquête maar meer een quiz. Heb je dit bewust gedaan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dit is inderdaad geen enquête maar meer een quiz. Heb je dit bewust gedaan?[/quoteuote]PUKKELxDING schreef:
    Dit is inderdaad geen enquête maar meer een quiz. Heb je dit bewust gedaan?


    Ja, maar wel afgewisseld met enquêtevragen. Die quiz was bedoeld om de kennis te testen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die vragen niet bedacht heb. Het zijn natuurlijk niet de beste vragen, maar ik denk dat we toch een goede indruk krijgen zo, ook door middel van de open vragen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."