• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aldea schreef:
    (...)
    Hopelijk is ze bereid om te gaan. (heart2)
    Was je van plan om series bij te kijken? :c


    Nee, muziek luisteren. :C
    Ik haat het om in de bus te zitten of op de fiets en al de irritante geluiden van buiten te horen, als je ook leuke muziek kan hebben.


    26 - 02 - '16

    Sheamus schreef:
    Gosh, er wordt mij ook weer amper wat gegund hoor, I'm so sick and tired of it..


    Wat is er?


    26 - 02 - '16

    Sheamus schreef:
    Gosh, er wordt mij ook weer amper wat gegund hoor, I'm so sick and tired of it..

    Awhie, wat is er, Sylvie? D:


    -

    Feline schreef:
    (...)

    Nee, muziek luisteren. :C
    Ik haat het om in de bus te zitten of op de fiets en al de irritante geluiden van buiten te horen, als je ook leuke muziek kan hebben.

    Hahah, ik snap je helemaal. Ik vind buitengeluiden echt energiezuigend. Maar dat ligt vast aan mijn gehoor.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hahah, ik snap je helemaal. Ik vind buitengeluiden echt energiezuigend. Maar dat ligt vast aan mijn gehoor.


    Ik vind vooral pratende mensen erg vervelend :W
    Ik heb geen zin om te horen hoe leuk het was tijdens het uitgaan, hoe vervelend ouders zijn en dat eeuwige gemopper over dat de bus te traag rijdt - of dat het ov op wat voor manier dan ook niet goed is - ben ik ook wel zat. Natuurlijk hebben ze wel gelijk, het ov is lang niet altijd goed, maar om er elke keer nou over te zeuren :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb nu geen behoefte om er over te praten.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik heb nu geen behoefte om er over te praten.


    Dat kan, als je dat wel wilt, feel free.. Ik wil graag mensen kunnen helpen/opvrolijken (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dat kan, als je dat wel wilt, feel free.. Ik wil graag mensen kunnen helpen/opvrolijken (:


    Same. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Thanks


    16 - 09 - '17

    Echt alles gaat mis. Ik ben nu wat aan het downloaden en hopelijk kan dat me wat opvrolijken.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik vind vooral pratende mensen erg vervelend :W
    Ik heb geen zin om te horen hoe leuk het was tijdens het uitgaan, hoe vervelend ouders zijn en dat eeuwige gemopper over dat de bus te traag rijdt - of dat het ov op wat voor manier dan ook niet goed is - ben ik ook wel zat. Natuurlijk hebben ze wel gelijk, het ov is lang niet altijd goed, maar om er elke keer nou over te zeuren :W

    Oeps, te snel geplaatst.

    Hahahaha, lijkt me irritant om met openbaar vervoer te gaan xp. Yup, verwend hier xp

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 16:02 ]


    -

    Verkeerd topic. :x

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder is echt zo'n onredelijk kutwijf soms. Ik mag wel altijd met bosjes bloemen opdraven als zij zich ellendig voelt, maar als ik me ellendig voel? Ho maar. Nee, ik mag niet naar Zwolle om een nieuwe koptelefoon te halen. Asociaal klerewijf. Ik word soms zo boos van haar. Het is waarschijnlijk ook niet eens mijn eigen schuld dat 'ie kapot is trouwens.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Mijn moeder is echt zo'n onredelijk kutwijf soms. Ik mag wel altijd met bosjes bloemen opdraven als zij zich ellendig voelt, maar als ik me ellendig voel? Ho maar. Nee, ik mag niet naar Zwolle om een nieuwe koptelefoon te halen. Asociaal klerewijf. Ik word soms zo boos van haar. Het is waarschijnlijk ook niet eens mijn eigen schuld dat 'ie kapot is trouwens.


    Oow ;s


    16 - 09 - '17

    Feline schreef:
    Mijn moeder is echt zo'n onredelijk kutwijf soms. Ik mag wel altijd met bosjes bloemen opdraven als zij zich ellendig voelt, maar als ik me ellendig voel? Ho maar. Nee, ik mag niet naar Zwolle om een nieuwe koptelefoon te halen. Asociaal klerewijf. Ik word soms zo boos van haar. Het is waarschijnlijk ook niet eens mijn eigen schuld dat 'ie kapot is trouwens.


    Ik herken dit :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "