• En dan heb ik het over mijn kat Simba.
    Deze ochtend belde de buurvrouw aan met het nieuws dat er een dode kat in haar voortuintje lag.
    Ze twijfelde of het de onze was of die van de overbuurvrouw aangezien ze heel hard op elkaar lijken.
    Maar het was dus blijkbaar onze kat.
    Volgens de dierenarts is hij niet vergiftigd of aangereden maar is hij gewoon gestorven aan een hartaanval.
    Het "rotte" is, is dat hij nog niet eens 8 jaar was.
    Ik voel me echt verschrikkelijk, zeker omdat het zo onverwacht is en ik eind juni mijn hond ook heb moeten afgeven.
    Ik kan niet stoppen met huilen, hij was echt mijn dikke, harige vriend en tevens ook diegene aan wie ik me heb opgetrokken na het verlies van mijn hond.
    Mijn ouders willen geen huisdieren meer dus een nieuw huisdier is ook geen optie.

    Sorry voor het vele gezeik, maar dit moet ik echt kwijt...
    Ik loop echt verloren nu.








    I was chosen today
    I'm learning to fly
    the world took me away,
    but please don't you cry

    And I chose you today
    to try and be strong
    so please don't you cry
    and don't say that I'm gone

    When you're feeling alone
    just remember our love,
    I'm up near the stars
    looking down from above.

    Remember our love
    In a moment you'll see
    that I'm still here beside you
    when you're thinking of me.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh bah, dat is gewoon echt gewoonweg kut. Daar zijn geen nettere woorden voor. Toen ik mijn hond verloor was ik ook ten einde raad... dus ik kan me hier heel erg in vinden. Ik wil je echt onwijs veel sterkte wensen. En ik kan wel allemaal leuk gaan zeggen dat je afleiding moet zoeken, het van je af moet schrijven of dergelijke, maar dat werkt allemaal voor geen meter. Dat gaat helaas tijd kosten. Opnieuw, onwijs veel sterkte. Dieren zijn een deel van de familie, het zijn niet gewoon huisdieren.

    Wat een schatje trouwens.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 11:58 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh god, wat erg voor je. Ik weet hoe het voelt, afgelopen maandag is mijn kat Minoes ook helaas ingeslapen na een hersenbloeding en voor de helft verlamd was. Echt heel veel sterkte met het verlies en inderdaad, tijd heelt de meeste wonden ook al doet het nog zo'n pijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dat is vreselijk, sterkte. ;c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Achgossie, heel veel sterkte. Je huisdier verliezen wordt door veel mensen onderschat, maar het is flink kut. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh jeetje, heel veel sterkte..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh jeetje, dat is echt rot voor je. Heel veel sterkte gewenst.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hè bah, zeg. Heel veel sterkte. (flower)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is de kat die rouwde om het verlies van je overleden hond toch?
    Het klinkt vast heel bod maar zo vreemd vind ik het niet dat je kat overleden is. Wij hebben ook meerdere honden gehad die storven wat onze katten niet aan konden. Ik weet natuurlijk niet of het echt kan maar zelf hou ik me voor dat het een overleiden is uit 'liefdesverdriet'.
    Jammer genoeg krijg je geen huisdieren meer, dit heeft er bij mij immers altijd voor gezorgd dat ik sneller over het verlies heen was.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oh wat naar. Heel veel sterkte. Een huisdier verliezen is nooit leuk. (En jammer ook dat je geen nieuw huisdier mag om de leegte een beetje op te vullen :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Sterkte!
    Ik weet niet wat ik zou moeten doen als ik mijn kat zou verliezen.
    Dat is ook mijn grote vriend en steun in toeverlaat. Diegene die me altijd kan laten lachen.

    Ik zeg het nogmaals; Sterkte.
    Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh bah, wat ontzettend naar. :c Het is nooit leuk om een huisdier te verliezen. Sterkte.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel veel sterkte en wat vreselijk naar zeg…


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Elladan schreef:
    Hè bah, zeg. Heel veel sterkte. (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ah nee, wat rot zeg! Heftig :c
    Het is nooit leuk je huisdier te moeten afgeven.. Heel veel sterkte! (flower)


    Inspiration can hit you any time

    Ik weet hoe je je voeld. Ik heb in 2,5 maand 6 weken terug alle twee mijn Katten kunnen wegbrengen. Het voelt ontzetten leeg.
    ik wil je een platdruk knuffel geven en je mag altijd pben als je daar behoefte aan hebt.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.