• De bestaande server van Quizlet begint alweer wat ouder te worden. Mijn host vindt het tijd voor een nieuwe server.

    Aanstaande woensdag vanaf 10 uur 's ochtends zullen we de boel overzetten naar de nieuwe server. Er zal wat downtime zijn, maar hopelijk is dat niet te lang.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 16:00 ]


    Dit is mijn signature...

    Haha. Gelukkig ben ik woensdag van 9 tot 6 op stage, dus ik zal er waarschijnlijk niets van merken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dan heb ik geen les, maar dat is dus een reden om wat voor school te werken hé. ^^


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Gaat het er dan ook weer anders uitzien? Want daar ben ik best nieuweschierig naar ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    ambidexter schreef:
    Gaat het er dan ook weer anders uitzien? Want daar ben ik best nieuweschierig naar ^^


    Rutger stapt over op een nieuwe server, niet op een nieuw design. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah, dan moet ik me in de bus vervelen!):


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ambidexter schreef:
    Gaat het er dan ook weer anders uitzien? Want daar ben ik best nieuweschierig naar ^^


    Hoe nieuweschierig precies?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bedankt voor het te laten weten!
    Woensdag is mijn enige vrije (over)dag ('s avonds avondschool) en met de nakende examens in januari ben ik al vollop bezig om te studeren en samen te vatten. Dan kan Q me al niet afleiden van mijn schoolwerk. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Deilia schreef:
    (...)

    Hoe nieuweschierig precies?


    Moet je nou altijd zulke reacties plaatsen? Ook net al in mijn topic. Kun je ze niet voor je houden?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Moet je nou altijd zulke reacties plaatsen? Ook net al in mijn topic. Kun je ze niet voor je houden?


    Hoe moet ik die streep door de tekst opvatten?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben echt zeer benieuwd hoe de nieuwe server er uit zal gaan zien (hoera)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:47 ]


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Gelukkig heb ik dan stage, dus zal ik er niets van merken.
    But thanks for the heads-up! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Bedankt voor het melden (:
    Een vraagje, aangezien ik er niet veel van snap.
    Blijven alle verhalen en quizzen er wel opstaan, ook degene die niet geüpload zijn?
    Sorry als ik nu heel dom overkom, haha $:


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Deilia schreef:
    (...)

    Hoe nieuweschierig precies?


    Als je wilt dat mensen het irritant vinden dat je reageert, moet je doorgaan! (:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Als je wilt dat mensen het irritant vinden dat je reageert, moet je doorgaan! (:


    Oké! (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Oké! (:

    Leuk, nog meer irritatie! Gefeliciteerd!

    OT: Volgens mij is er voor sommigen onduidelijkheid over wat het betekent dat er een nieuwe server komt. Er verandert toch niets aan het design? En alle dingen blijven opgeslagen, toch? Correct me if I'm wrong.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…