• De bestaande server van Quizlet begint alweer wat ouder te worden. Mijn host vindt het tijd voor een nieuwe server.

    Aanstaande woensdag vanaf 10 uur 's ochtends zullen we de boel overzetten naar de nieuwe server. Er zal wat downtime zijn, maar hopelijk is dat niet te lang.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 16:00 ]


    Dit is mijn signature...

    _Damon schreef:
    Bedankt voor het melden (:
    Een vraagje, aangezien ik er niet veel van snap.
    Blijven alle verhalen en quizzen er wel opstaan, ook degene die niet geüpload zijn?
    Sorry als ik nu heel dom overkom, haha $:

    Dat is wel de bedoeling.
    Het is de bedoeling dat Q er beter van word, toch? :)

    Kijk er kan natuurlijk altijd wel iets fout gaan, maar die kans lijkt me erg klein. Reken er maar gewoon op dat als Q weer 'in de lucht komt', alles is zo als het was, of beter (sneller) ^^

    Underestimated schreef:
    (...)
    Leuk, nog meer irritatie! Gefeliciteerd!

    OT: Volgens mij is er voor sommigen onduidelijkheid over wat het betekent dat er een nieuwe server komt. Er verandert toch niets aan het design? En alle dingen blijven opgeslagen, toch? Correct me if I'm wrong.


    Pardon?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Good to know. Ik zie mezelf al geïrriteerd refreshen, haha.
    Helaas zit ik dan in de bus naar België en heb ik dus niks te doen tot we over de grens gaan...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Krull schreef:
    (...)
    Dat is wel de bedoeling.
    Het is de bedoeling dat Q er beter van word, toch? :)

    Kijk er kan natuurlijk altijd wel iets fout gaan, maar die kans lijkt me erg klein. Reken er maar gewoon op dat als Q weer 'in de lucht komt', alles is zo als het was, of beter (sneller) ^^


    Dankjewel haha^^


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Ach, ik heb om 10:20 een herkansing. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    sorry voor de domme vraag, maar wat is een nieuwe server precies?


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    sorry voor de domme vraag, maar wat is een nieuwe server precies?


    Geen domme vraag! Een website bestaat uit data, van de lay-out tot de verhalen die mensen schrijven. Deze data staat niet op jouw laptop of computer maar op een server. Elke keer als je een site bezoekt gaat dat via deze server. Hoe meer data en hoe meer mensen de site bezoeken hoe groter de capaciteit van de server moet zijn, vandaar (waarschijnlijk) de vervanging.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oké, goed om te weten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Deilia schreef:
    (...)

    Geen domme vraag! Een website bestaat uit data, van de lay-out tot de verhalen die mensen schrijven. Deze data staat niet op jouw laptop of computer maar op een server. Elke keer als je een site bezoekt gaat dat via deze server. Hoe meer data en hoe meer mensen de site bezoeken hoe groter de capaciteit van de server moet zijn, vandaar (waarschijnlijk) de vervanging.
    Ah, zo! Nu snap ik het ook! (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 22:18 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Okay. Thanks for the heads up.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deilia schreef:
    (...)

    Geen domme vraag! Een website bestaat uit data, van de lay-out tot de verhalen die mensen schrijven. Deze data staat niet op jouw laptop of computer maar op een server. Elke keer als je een site bezoekt gaat dat via deze server. Hoe meer data en hoe meer mensen de site bezoeken hoe groter de capaciteit van de server moet zijn, vandaar (waarschijnlijk) de vervanging.


    Ahh nu begrijp ik het! Dankjewel!


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Dankje voor de waarschuwing, even weg van Q en leren :D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Awwwh hoe kan ik nou zonder kletsen met Datadrain565
    hahahaha


    You dare to gaze upon me?

    Waarschijnlijk ben ik het tegen die tijd alweer vergeten, maar in ieder geval bedankt voor het laten weten :Y)
    Heb ik een goede reden om op te letten tijdens mijn lecture :"D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis