• Hello guys,

    Afgelopen tijd heb ik erg veel moeite gehad met schrijven. Ik had er geen plezier meer in.
    Nu wil ik weer heel graag schrijven, maar ik kom maar niet op een verhaallijn wat een lang verhaal kan maken zeg maar.
    Dus toen dacht ik. Waarom maak ik niet short stories, van vijf of tien hoofdstukken?!
    En dan steeds een short story over iemand anders (wel fan-fiction.)
    Ik heb al een lijstje, maar misschien weten jullie nog meer..

    - de jongens van 5SOS
    - de jongens van 1D
    - de jongens van The Vamps
    - een aantal YouTubers (Alfie Deyes, Joe Sugg, Marcus Butler, Jack & Finn Harries, Cameron Dallas, Caspar Lee)
    - Justin Bieber
    - Cody Simpson
    - Zac Efron
    - Dylan O'Brien
    - Thomas Sangster
    - een aantal fictional characters (Four van Divergent, Augustus van tfios, Harry Potter and Ron Weasley, Aspen en Maxon van de Selectie-serie, Levi van Fangirl, Thomas van The Maze Runner.

    Over sommige weet ik nog niet zeker of ik daar een short story over wil schrijven.
    Dus als jullie nog iemand (of meerdere personen) weten waar ik over kan schrijven, be my guest!
    Ik ben net een nieuw verhaal begonnen, wat wel een lang verhaal wordt denk ik, maar voor de rest ga ik alleen maar short stories schrijven denk ik. Dus ik ga mezelf geen deadline geven over wanneer ik deze allemaal af heb.

    Oh, en als je wilt dat de short story over jou gaat met één van bovenstaande personen (of iemand die hier niet bij staat). Geef je dan hieronder ook op:

    Naam:
    Over wie?:
    Idee voor verhaallijn


    Alvast bedankt! (:

    xoxo

    (ik weet niet of ik het hier goed staat, of dat het beter bij rolverdeling kan. Maar ik denk niet dat het nodig is om voor de rolverdeling een nieuw topic aan te maken)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 21:16 ]


    Geen reclame, please.

    Lijst van aanmeldingen vind je HIER!


    Geen reclame, please.

    hejhej, hopelijk word je niet overladen met berichtjes. :3
    ik zou het super vinden als je een short story zou willen schrijven over marvel.
    naam: Laleah (Leah)
    over wie: Loki
    verhaallijn: Leah helpt Loki om goed te worden(de goede kant van de aarde te laten zien) iets in die richting.

    Hopelijk lijkt het onderwerp je iets!
    xx


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Naam: Berend Johnson
    Over wie?: 1D
    Idee voor verhaallijn: Berend is een oude man van 79 die fan is van 1 Direction. Wanneer deze groep dan in de buurt komt optreden laat Berend deze kans niet voorbij gaan en probeerd naar het concert te gaan. Niet makkelijk met maar een klein pensioentje. De stoute Berend probeerd achter de schermen te komen om de groep in het echt te ontmoeten. Met een kromme rug, spieren en botten die pijn doen en een bierbuik gecreerd door het vele alcohol door het leven heen is dit geen klus die snel gelkaard is.

    Succes, ik ben benieuwd of je hier iets van kunt maken :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    The first short story to be posted!


    Geen reclame, please.

    Croyance schreef:
    Naam: Berend Johnson
    Over wie?: 1D
    Idee voor verhaallijn: Berend is een oude man van 79 die fan is van 1 Direction. Wanneer deze groep dan in de buurt komt optreden laat Berend deze kans niet voorbij gaan en probeerd naar het concert te gaan. Niet makkelijk met maar een klein pensioentje. De stoute Berend probeerd achter de schermen te komen om de groep in het echt te ontmoeten. Met een kromme rug, spieren en botten die pijn doen en een bierbuik gecreerd door het vele alcohol door het leven heen is dit geen klus die snel gelkaard is.

    Succes, ik ben benieuwd of je hier iets van kunt maken :Y)


    Is dit een serieuze aanmelding? If so, sorry, I don't think I can write that..


    Geen reclame, please.