• Hey,
    Voor kerstmis zou ik graag een iMac willen kopen. Maar, ik heb gehoort dat het een hele verandering is als je van een gewoon windows laptop komt. Het hele systeem ziet er anders uit. Ik zou dus graag deze iMac willen kopen. Ik twijfel nog heel erg of ik deze zou kopen, dus heeft er iemand ervaringen met deze iMac? Of heet er iemand ervaringen met alle Imacs in het algemeen?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ja ik, maak je geen zorgen. (:
    Mac is heel gebruiksvriendelijk en simpeler dan windows. Van windows kun je soms iets hebben van "where's the logic'' of van die random problemen waarvan je echt naar het haar op je hoofd van kunnen grijpen, omdat het zo onduidelijk is. Mac is minder gecompliceerd, het werkt simpel en heel duidelijk.
    Ik ben een paar jaar geleden ook overgeschakeld (was dus ook geen moderne windows) en ik was er echt meteen mee weg. (:
    Ik heb het me zeker niet beklaagd, integendeel. Ik ben niet voor het design of zo veranderd, maar gewoon omdat het zo probleemloos en gemakkelijk werkt, terwijl ik soms echt mijn oude computer een schop had kunnen verkopen op sommige momenten. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 14:51 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ja ik, maak je geen zorgen. (:
    Mac is heel gebruiksvriendelijk en simpeler dan windows. Van windows kun je soms iets hebben van "where's the logic'' of van die random problemen waarvan je echt naar het haar op je hoofd van kunnen grijpen, omdat het zo onduidelijk is. Mac is minder gecompliceerd, het werkt simpel en heel duidelijk.
    Ik ben een paar jaar geleden ook overgeschakeld (was dus ook geen moderne windows) en ik was er echt meteen mee weg. (:
    Ik heb het me zeker niet beklaagd, integendeel. Ik ben niet voor het design of zo veranderd, maar gewoon omdat het zo probleemloos en gemakkelijk werkt, terwijl ik soms echt mijn oude computer een schop had kunnen verkopen op sommige momenten. (:


    Bedankt! Je hebt me overtuigt!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 15:47 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik wil juist zo’n ding. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    zo das een duur dingetje, wel gaaf

    JaneTheKiller schreef:
    zo das een duur dingetje, wel gaaf



    Duur? Nouja, het is te zien hoe je het bekijkt natuurlijk.. Je betaalt altijd wel zo wat rond die prijs voor een degelijke vaste computer (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)


    Duur? Nouja, het is te zien hoe je het bekijkt natuurlijk.. Je betaalt altijd wel zo wat rond die prijs voor een degelijke vaste computer (:
    Echt?
    Ik vind 'm ook erg duur, daarom heb ik die niet. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Echt?
    Ik vind 'm ook erg duur, daarom heb ik die niet. (':


    Ik kan hem kopen voor 600 dus dat is niet erg veel natuurlijk (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Ik kan hem kopen voor 600 dus dat is niet erg veel natuurlijk (:
    Dat is inderdaad niet veel, hoezo zo weinig? (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Een goede vriendin van me heeft die. Goed spul, hoor! Beter dan Windows, het besturingssysteem is vele beter. Overzichtelijker en handiger.
    Ik verkies dat voor mijn eigen windowslaptop ><
    Je kunt verschillende bureaubladen instellen, bv 1. school 2. muziek 3. overige.
    Ik vind het ook niet overdreven duur, je betaald natuurlijk voor het materiaal en de uitvinding.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 16:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben ook van Windows naar Mac gegaan. Het is even wennen, maar daarna wel praktisch. 't Is eigenlijk maar wat je gewoon bent.
    Ik mis Windows wel omdat je op Mac minder programma's hebt en als je ze hebt, zijn ze vaak wel minder onderhouden (meer bugs). Als je gewoon je Mac voor alledaags gebruik gebruikt, hoef je je daarvoor weinig zorgen te maken.
    Mijn MacBook Pro is enorm kwalitatief vanwege het materiaal waarmee ze hem maken. Zalig. :3

    Ik zou zeggen, waarom ook niet? In het begin is de overgang even vloeken, maar daarna wil je misschien niet meer terug. ^^


    Let the Night embrace you

    Bedankt allemaal voor de informatie! Ik kan dus een iMac krijgen voor 600 euro, maar hij heeft dan maar een 500 gb harde schijf.. Als ik over de 1000 betaal is hij 1 TB. Is 500 gb genoeg voor een harde schijf? Of niet?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 9:37 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik heb er zelf een, hij werkt prima. Alleen is het wle even wennen denk ik, want ik kan zelf echt niet met andere computers omgaan.
    technisch heb ik geen verstand van computers, sorry


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou alleen al niet zo'n ding kopen omdat het asociaal duur is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered