• The City of Madness

    “ The funny thing is, nobody ever really knows how much anybody else is hurting.
    We could be standing next to somebody who is completely broken and we wouldn't even know it. ”






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een anders verleden en een andere toekomst. What's your story?

    Verhaallijn
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.
    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?

    Rollen
    Mannen:
    • Christian Matthew Davis - RhaegaI 1.03
    • Alvar Alexandre López - Gereserveerd - RhaegaI 1.07
    • Alec Douglas Royce - Gereserveerd - Raccoon 1.02
    • Tyler Fernando Castillo - Gereserveerd - Boschetto 1.05
    • Francisco 'Paco' Manuel Xanti - LukeRHemmings 1.02
    • Taidgh Zook Arlind - Vydas 1.04
    • James-Dean Austin - QueenStark 1.03
    • Obe Donald Teicher - Donnie 1.06
    •
    •
    Vrouwen: Tijdelijk vol
    • Ellie Elysia Davis - RhaegaI 1.06
    • Samantha Riley Knox - Raccoon 1.02
    • Kendall Richele Gould - Ziegler 1.01
    • Kylie Shae Adams - Gereserveerd - Kit
    • Charlie Noelle Royce - Boschettp 1.03
    • Angelique Roselyne Deloffre - Serenata 1.03
    • Serena Adriana Theresa Rhodes - Curia 1.04
    • Cadence Skyler Humphrey - Gereserveerd - Superior 1.03
    • Allia Naia Arlind - Targarye 1.04
    • Gereserveerd - Healy

    Invullijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    Regels
    • Minimaal 200 woorden oftewel 7 regels.
    • Geen perfecte personages.
    • Maximaal 2 rollen per persoon, houd de mannen en vrouwen gelijk!
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Maak je rol binnen 3 dagen af, anders vervalt je reservatie.
    • Meld het als je voor een langere tijd niet kan reageren; 1 week niet reageren zonder een reden is eruit.
    • Alleen ik en Raccoon maken nieuwe topics.
    • 16 + is toegestaan

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 19:29 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een vrouw?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Boy and girl for me?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 14:48 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pecadores, Boschetto en Ziegler; ik zal jullie erbij zetten! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een vrouw?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kendall Richele Gould

    “Dance is the hidden language of the soul”








    Volledige naam

    Kendall Richele Gould. Ze heeft eigenlijk niet echt een bijnaam. Soms wordt haar naam afgekort tot K, maar daar houdt Kendall niet zo van. Ze wordt het liefste Kendall genoemd.

    Leeftijd

    Kendall is tweeëntwintig jaar oud. Ze is geboren op een zonnige, maar frisse lentedag in 1993. Dit was op de 3e van de maand juni. Dit geeft haar het sterrenbeeld Tweelingen.

    Nationaliteit

    Kendall is honderd procent Amerikaans. Tot generaties terug stroomt er Amerikaans bloed in hun aderen. Waarschijnlijk zal er ergens wel een andere nationaliteit voorbij komen, maar dat is zolang geleden dat het voor Kendall niks uitmaakt. Ze is geboren en opgegroeid in Miami.

    Uiterlijk

    Toen Kendall begon met dansen, is er altijd tegen haar gezegd dat ze geen natuurlijk danslichaam heeft. Ze is erg klein en toen ze nog jonger was, was ze redelijk stevig gebouwd. Ze had geen lange, slanke benen of dunne armen. Dit heeft zich in de jaren daarna goed recht getrokken, omdat ze erg veel is afgevallen en ze heeft veel spieren opgebouwd. Tegenwoordig is Kendall 1.65M lang. Ze is dus nog steeds niet erg groot. Ze is wel erg slank geworden.
          Als je naar Kendall's gezicht kijkt, zul je als eerste haar grote, donkerbruine ogen zien. Deze kleur is een erfstuk van de familie van haar vaderskant. Het liefste maakt ze haar ogen op met zwarte mascara en eyeliner zodat er meer aandacht naar haar ogen gaat. Haar ogen worden dan ook omringd door lange en volle wimpers. Als Kendall ergens een hekel aan heeft, is het haar neus. Ze vindt haar neus uit proportie met de rest van haar gezicht en ze schaamt zich er nog altijd voor. Ze is in het bezit van volle, lichtroze lippen die ze graag verzorgt met lippenbalsem. Kendall heeft lange, donkerbruine haren die ze al weleens geverfd heeft. Toch zijn ze tegenwoordig weer terug in haar oude, vertrouwde haarkleur. Van nature vallen ze met slag over haar schouders heen en ze reiken tot over de helft van haar rug.
          Qua kleding draagt Kendall graag comfortabele kleren. Ze houdt van donkere kleuren en ze is vaak te zien met een hoofddeksels, zoals een hoed.


    Innerlijk

    • Serieus
    • Rustig
    • Ambitieus
    • Competitief
    • Behulpzaam
    • Perfectionistisch
    • Vriendelijk


    Geschiedenis

    Sebastian Micheal Gould: 50 jaar | vader | tandarts
    Andrea Mariah Gould: 49 jaar | moeder | dansstudiobeheerder
    Mitchell Ryder Gould: 24 jaar | broer | Maatschappelijk werker


    In het voorjaar van 1993 is Kendall geboren. Haar moeder kon niet gelukkiger zijn met een dochter. Kendall groeide op in alle welvaart die haar ouders haar konden bieden. Toen ze drie jaar oud werd, heeft haar moeder haar meegenomen naar haar dansstudio. Vanaf dat moment was het duidelijk dat Kendall wilde dansen. Tot haar tiende heeft ze les gehad in de dansstudio van haar moeder. Op haar elfde heeft ze trainingen gevolgd op de Joffrey Ballet School in New York. Sinds haar twintigste woont ze weer in Miami. Ze is nu bezig om de dansstudio van haar moeder over te nemen, omdat haar moeder er te oud voor wordt. Kendall's lievelingsdansstijlen zijn Lyrical en Contemporary.





    Relaties

    Iemand?


    Extra

    Kendall woont momenteel op zichzelf in een mooi appartement in Miami. Ze is vrijgezel, waardoor ze ervoor heeft gekozen om een hond te nemen. Momenteel traint ze nog drie uur per dag zelf en daarnaast geeft ze de rest van de dag training in verschillende dansstijlen. Ze vindt het leuk om choreografieën te maken voor de kinderen van de studio.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 10:52 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een vrouw als dat nog kan?


    Seasons will change, but I shall remain

    Of course! c:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 16:41 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Is er nog plek voor een vrouwelijk personage?
    Ik ben maandag en dinsdag wel naar Amsterdam dus kan woensdag pas aan mijn rol beginnen (heb haar dan waarschijnlijk wel af)


    I am not as think as you drunk I am

    Kan ik nog een vrouw krijgen? c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een man?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een vrouw? Is een tweeling trouwens toegestaan?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 19:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een vrouw ? (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb alles in het topic gezet. Zouden er ook nog mensen een tweede, mannelijke rol willen aanmaken? De vrouwen zijn nu wel erg in overvloed ^^

    en Allirian, alle vrouwelijke rollen zijn momenteel gereserveerd. Je kan altijd een mannelijke rol nemen of ik kan je waarschuwen als er eventueel een vrouwelijke rol vervalt.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.