•       Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van, het is totaal vergeten. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.

    ×××


    Ik weet dus niet heel erg goed of dit aan gaat slaan, en ik weet nog niet welke kant ik dit op wil laten gaan. Ik heb twee ideeën in mijn hoofd.
          » Optie één. Een groepje normale mannen houdt deze mensen hier omdat ze eigenlijk gewoon knettergek zijn en denken dat er een apocalyps aan komt, en daardoor mensen willen "beschermen". Ze zijn echter niet gezien totdat ze denken dat het "te ver" aan het gaan is door iets dat ze hebben opgevangen op het nieuws. Als ze eenmaal in beeld komen blijkt het gewoon dat ze zó gek zijn dat ze de mensen enorm in gevaar brengen - of iets dergelijks.
          » Optie twee. Het is iets bovennatuurlijks. Deze mensen bezitten allemaal iets, waarvoor ze opgesloten moeten zitten - anders komen hun krachten niet naar boven. Ze hebben stress/paniek nodig om hun krachten te activeren. Degene die hen daar vasthouden hebben zelf hun krachten al ontwikkeld.

    Welk idee spreekt je meer aan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Optie 2 lijkt me leuker (:


    -

    Verityy schreef:
    Optie 2 lijkt me leuker (:


    Caution first, always.

    Zouden jullie ook daadwerkelijk meedoen als de regels jullie aanstonden?


    I'm your little ray of pitch black.

    Zelf lijkt mij optie twee erg leuk. En ik zou wel meedoen. Ik hoop alleen wel dat we een minimum hebben van 250/200 woorden. + Ik hoop dat je een manier vind om er voor te zorgen dat het niet dood loopt.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kayfabe schreef:
    Zouden jullie ook daadwerkelijk meedoen als de regels jullie aanstonden?


    Ja, lijkt me leuk (:


    -

    Miyano schreef:
    Zelf lijkt mij optie twee erg leuk. En ik zou wel meedoen. Ik hoop alleen wel dat we een minimum hebben van 250/200 woorden. + Ik hoop dat je een manier vind om er voor te zorgen dat het niet dood loopt.


    Ja, dat laatste is een algemeen probleem, denk ik. Dat ligt ook vooral aan de personen die meedoen. Eén van de dingen waarover ik zat te denken was dat mensen maar één persoon mogen spelen, in plaats van twee. Daardoor heb je denk ik sneller dat als er één persoon niet meer reageert, dat het dan wel "ok" is, maar als ze twee personen spelen, dan wordt het al sneller een probleem.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste is een algemeen probleem, denk ik. Dat ligt ook vooral aan de personen die meedoen. Eén van de dingen waarover ik zat te denken was dat mensen maar één persoon mogen spelen, in plaats van twee. Daardoor heb je denk ik sneller dat als er één persoon niet meer reageert, dat het dan wel "ok" is, maar als ze twee personen spelen, dan wordt het al sneller een probleem.


    Dat helpt inderdaad. Ik zou ook vooral niet te lang bij bepaalde locaties blijven hangen. En een soort schema instellen. Dit had een keer iemand bij een andere RPG gedaan en het hielp enorm.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Dat helpt inderdaad. Ik zou ook vooral niet te lang bij bepaalde locaties blijven hangen. En een soort schema instellen. Dit had een keer iemand bij een andere RPG gedaan en het hielp enorm.


    Dankjewel voor de tip, kijk zo leer je nog iets. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nu kom ik dom doen en zeggen dat ik denk dat optie één leuker zal zijn. Zelf ben ik niet zo voor fantasy en dus ook niet echt voor bovennatuurlijke dingen. Ik denk wel dat optie één op een of andere manier ook wel grappig kan zijn.
    Maar even iets, met optie twee bedoel je dus dat iedereen die daar vast zit een soort zesde zintuig heeft of een speciale gave?


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Nu kom ik dom doen en zeggen dat ik denk dat optie één leuker zal zijn. Zelf ben ik niet zo voor fantasy en dus ook niet echt voor bovennatuurlijke dingen. Ik denk wel dat optie één op een of andere manier ook wel grappig kan zijn.
    Maar even iets, met optie twee bedoel je dus dat iedereen die daar vast zit een soort zesde zintuig heeft of een speciale gave?


    Krachten/speciale gaves inderdaad. Maar jammer dat je opnieuw niet mee zou doen joh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Krachten/speciale gaves inderdaad. Maar jammer dat je opnieuw niet mee zou doen joh.


    Nja sorry, het is echt niet mijn genre. Dingen met geesten vind ik nog ok, maar verder heb ik echt niks met bovennatuurlijke dingen. Is het trouwens niet raar dat toevallig een hele groep mensen met zo'n gave daar aankomen en vast komen te zitten? Dat zou in het echte leven ook niet echt gebeuren denk ik. Maar luister niet naar mij, ik moet zeggen dat ik je idee echt helemaal geweldig vind hoor.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Nja sorry, het is echt niet mijn genre. Dingen met geesten vind ik nog ok, maar verder heb ik echt niks met bovennatuurlijke dingen. Is het trouwens niet raar dat toevallig een hele groep mensen met zo'n gave daar aankomen en vast komen te zitten? Dat zou in het echte leven ook niet echt gebeuren denk ik. Maar luister niet naar mij, ik moet zeggen dat ik je idee echt helemaal geweldig vind hoor.


    Jaren raken er mensen vermist, het is niet een groepje he. c: Maar verder bedankt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaren raken er mensen vermist, het is niet een groepje he. c: Maar verder bedankt.


    Oh sorry, dat heb ik niet goed gelezen dan. Ik heb dus niks gezegd, lala xp


    16 - 09 - '17

    Het RPG leeft. c:


    I'm your little ray of pitch black.