• Ik weet eigenlijk niet eens of dit topic goed staat.

    WAARSCHUWING: Dit zal lichtelijk een zeik topic zijn. En ik weet wat ik deed fout was. Dus wijs me daar niet op. Het gebeurde voordat ik mij er bewust van was.

    Oké even drie dingen die je moet weten voordat je dit topic leest.
    1: Ik zit op Ji Jitsu, dit is een vechtsport die zich ook focust op verdediging. Dit doe ik bijna een jaar en ik heb ontzettend veel plezier er in.
    2: Ik ben iemand die echt veel opkropt en heel veel dingen toelaat. Maar ik heb ook wel eens een soort van: En nu is het klaar moment.
    3: Voor spellingfouten sorry! Ik heb dyslectie, dus ondanks ik ze er uit probeer te halen zullen ze er hoogstwaarschijnlijk in staan.


          Tja, er is dit groepje in de klas. Laten we ze even het hoeren clubje grof gezegd noemen. 2 daarvan zijn jongens die zich heel veel vinden en dan andere 2 zijn meiden die daar lopen in hotpants en met zowat alleen een bh aan. Deze 4 mensen zijn nogal wat, hoog in de wolken. Denken dat ze alles kunnen doen en dat ze alles kunnen flikken. Vorig jaar hebben die twee jongens een keer ketchup in mijn capuchon gespoten en nooit hun excuses aangeboden. Want ze vonden zichzelf zo grappig. Net zoals dit jaar. Tijdens gym vind de een het heel grappig om expres meiden hun konten en borsten aan te raken. Borsten doet hij dan alleen bij die andere twee. Bij mij heeft hij al meerdere keren zijn vriend- hand op mijn kont gelegd. Even duidelijkheid. Deze gasten zijn geen vrienden van me. Ik praat nooit met ze ondanks het moet. Maar anders niet. De eerste twee keer ben ik kwaad geworden en gezegd dat ze dat niet moeten doen. Ik ben iemand die het niet fijn vind om aangeraakt te worden, mensen die ik vertrouw. Oké. Maar de rest. Nop, nada, gewoon niet. Het laat mij heel angstig voelen en ik kan gaan trillen of ik flip hem. Maar vandaag. Deed hij hetzelfde en ik flipte. Ik heb vannacht verschrikkelijk geslapen. Voelde me ziek en had het gevoel als of ik elk moment kon neervallen. Ik draaide me om, heb een zijwaartse trap gegeven tegen zijn been. Vervolgens een stoot in het gezicht. Met daarna als kers op de top een knietje en een beenveeg. Ik was furieus. Hij weet dat ik dit niet fijn vind. Ik heb hem meerdere waarschuwingen gegeven. En hij flikt het.
          Hij een bloedneus en een dichtzittend rol, die hoogstwaarschijnlijk morgen blauw is. Ik stond daar blijkbaar als een soort van monster want de rest van de dag heeft niemand mij een blik gegeven. Ik ben daarna de kleedkamer ingerend. Omgekleed en ben in de aula gaan zitten. Heb me gemeld bij de concierge waar ik hem daar zag zitten. Blijkbaar wachtend voor zijn moeder. Woede problemen. Niet helemaal goed in haar hoofd. Dat zijn de dingen die ik heb gehoord. En mijn vriendin heeft nagevraagd wat de andere hebben gehoord. Blijkbaar heb ik hem uit het niets in elkaar geslagen. Hij heeft zich 'heldhaftig' gedragen. Van wie ze het hebben gehoord? De hoeren club natuurlijk.
          En ik weet dat dit nieuwtje door de school gaat spreiden. Alleen maar valse informatie. Geen commentaar over het feit dat hij mij aanraakte zonder toestemming. Dat hij mij meerdere keren heeft gekleineerd. Nee alleen dat er dit meisje is dat niet helemaal goed in haar hoofd is. Geweldig. Als mijn vriendinnen dit horen dan ben ik ze kwijt. Hun waren vroeg uit, waardoor ze niks mee hebben gekregen.

    [ta]Maar mijn vraag is toch wel. Wat moet ik doen morgen? Ik ben als de dood om naar school te gaan. Mijn ouders zijn met mijn broertje en zusje naar België voor een dagje en als ze thuis komen moet ik ze dit gaan vertellen. 'Ja hoi mam, pap. Ik heb iemand neergeslagen omdat deze aan mij zat. Je weet wel die gast die ketchup in mij capuchon heeft gespoten? Ja? Ja die heb ik neergehaald. Hij zat aan mijn kont tijdens gym en ik flipte hem. Trouwens ik ben niet goed in mijn hoofd volgens iedereen.'
    Ik weet wel dat ik hoogstwaarschijnlijk een brief/mail ga schrijven als ik morgen niet naar school ga. Want hoogstwaarschijnlijk wordt ik geschorst. Want ondanks ik handelde uit zelf verdediging wordt het slachtoffer altijd de koning. Diens verhaal wordt geloofd.

    Ik heb respect voor je als je deze hele lap tekst heb gelezen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik spijt heb. Maar erg bedankt voor het feit dat je even de tijd nam. Ik hoop dat je antwoord op mijn vraag. Ik voel mij erg radeloos en weet niet wat ik moet doen. Nogmaals bedankt voor het lezen! Ik merk dat ik tijdens het schrijven van dit mij al minder opgelaten voelde. Ik twijfelde of ik dit moest posten. Maar ik waag de gok. Ik heb advies nodig. En ik hoop dat iemand mij dit kan geven.


    UPDATE:

    Sorry voor de late update. Ik heb een aantal klote dagen gehad.

    Om op de vraag te gaan van: Ben je naar school gegaan? Ja ik ben naar school gegaan.

    Eergisteren zou al een vriendin bij mij komen te logeren aangezien dat wel mocht nu mijn ouders naar België gingen. Wij hebben een aantal keren proberen te slapen. Wat elke keer mis ging aangezien ik dus allemaal nachtmerries kreeg en dus helemaal in paniek was. We hadden voordat al een sms'je gestuurd van: Hé als jullie thuis komen. Maak mij wakker. Het is belangrijk. Dit hebben ze dus gedaan en ik heb mijn ouders het dus. Mijn moeder was helemaal kwaad geworden over die jongen en heeft in de ochtend al de school gebeld om een gesprek te vragen. Deze kreeg ze en ik zou om half 10 dus bij dat gesprek moeten zijn. Ze hebben mijn vriendin en ik beide afgemeld voor de eerste 3 uur. Omdat ze het beter vonden om na het gesprek naar de les te gaan.
    Het gesprek was met mijn mentrix, mijn decaan en de afdelingshoofd. Mijn vriendin had er opgestaan dat ze erbij moest blijven en ze hebben dit ook toegestaan. Ik moet wel eerlijk gaan zeggen dat ik een aantal zakdoekjes heb gebruikt. We hebben verteld dat hij dit al meerdere malen heeft gedaan. En dat dit uit pure zelfverdediging was. Ook hebben we meerdere malen de woorden, aanranding gebruikt en ook dat dit gewoon nodig was. Hoe grof ook gezegd. Ze waren allemaal erg ermee. En hebben besloten dat ik na de school aangifte moest doen. Daarna zijn we gewoon de les binnengelopen alsof er niks aan de hand was. Na de les hadden we de pauze. En gelukkig waren mijn vriendinnen wel begrijpelijk. Mijn beste vriendin uit een andere klas ging zelfs even klappen voor mijn actie. Na de school gingen we naar het politie bureau. En daar heb ik aangifte gedaan. Vandaag was de jongen er niet. Hij wordt blijkbaar geschorst net zoals de andere jongen die geen wonden heeft opgelopen. Mijn straf? Elke morgen om 8 uur melden voor de eerste 3 weken. De schorsing zagen ze er niet in. Iets waar ik ontzettend blij mee ben.

    Gister hadden we mentor uur. En toen heeft onze mentrix verteld van de schorsing. En de hel brak los. Omdat niemand begreep en iedereen dacht dat ik die schorsing had verdient. En die twee meiden moesten juist weer gaan roepen dat ik naar een inrichting moest en dat ik zelfmoord moest plegen of toch dood had moeten gaan. Op het laatste ga ik even niet in. Aangezien ik mij daar niet comfortabel mee voel. Maar de hele klas was stil omdat onze mentrix stond te schreeuwen. En ze letterlijk naar buiten heeft gegooid. Niet uit het raam maar ze gillend de klas heeft uit gestuurd en naar het straf lokaal. Ik ga eerlijk zijn. Ik zat daar in shock. aangezien ik dit soort bedreigingen toch wel aantrek. Na dit heeft onze mentor verteld over wat de jongen gedaan heeft. En sommige meiden staken hun handen omhoog. Om te vertellen dat de jongens ook wel eens aan hun hebben gezeten. En vervolgens zijn we er ook nog achter gekomen dat deze jongens blijkbaar ook wel eens wat meer geprobeerd hebben. Ken je dat gevoel dat je alleen al van woorden een vieze smaak krijgt? Ik hoop nu echt dat zodra de afdelingshoofd dit hoort er wat meer inzit dan een schorsing. Na school ben ik samen met het meisje trouwens naar de politie geweest. Op wie de jongens wat meer hebben geprobeerd. Ik had al een afspraak daar. En had besloten dat ze wel meekon. Het hoorde bij de zaak. De politie heeft haar verhoord. En nu is het vooral afwachten wat er met ze gaat gebeuren. Maandag krijgen we tijdens het 4de uur nog een gesprek met een vertrouwenspersoon en nog een keer een gesprek met onze mentor en het afdelingshoofd. De decaan komt misschien ook. Maar het ligt eraan. De rapportvergaderingen zijn bezig en hij hoort ook bij bepaalde vergaderingen te zijn.

    Zoals jullie hebben kunnen lezen word dit een serieuze zaak. De jongens krijgen een hoop te voortduren. En ik vind het hun verdiende loon.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 20:32 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nouja, waarschijnlijk kom ik hier een beetje laat mee, maar ga naar school, vertel jou kant van het verhaal. De leraren en leerlingen kennen deze jongen, de meerderheid van de meisjes uit je klas weten heel goed dat deze jongen aan konten zit, ze zullen je geloven je hebt dus niets om bang voor te zijn.
    Ik denk ook niet dat je bang heoft te zijn van je ouders, ze weten wat je overkomen is en geen ouder wilt dat zijn kind betast word, ze zullen trots op je zijn, zelfs al horen ze je een stantje te geven omdat het 'niet goed' was.
    Als je vriendinnen je hierin niet steunen zegt dit eigelijk al genoeg over je vriendinnen, zij kennen jou en ze kennen deze groep jongens, als ze aan hun kant gaan staan dan mag je blij zijn dat je ze kwijt bent.
    Het is heel belangrijk dat je van de daken schreeuwd wat er is gebeurt. Het is niet leuk maar het is nog minder leuk om als gek worden aangezien terwijl jij helemaal niet fout zit. Je had er alle recht toe, niemand hoord je aan te raken zonder jou toestemming, dit was zelfverdediging en het was hoog nodig dat deze jongens eens op hun plaats werden gezet. Als ze geloven dat alles gepermiteerd is dan kunnen ze later steeds een stap verder gaan tot het echt uit de hand loopt. Ik denk dat ze het hard nodig hadden eens terug op hun plaats gezet te worden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ben je nog naar school gegaan? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.

    Cogitatio schreef:
    Ben je nog naar school gegaan? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.

    Ik vroeg me hetzelfde af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het heel normaal dat je van je af beet als iemand aan je kont zit. Als iemand die ik niet mag dat bij mij had gedaan had ik degene waarschijnlijk een knietje in de ballen gegeven. Mijn broertje heeft ooit een stoel tegen iemand aangegooid omdat die jongen hele tijd tegen zijn stoel zat te schoppen. Hij heeft hier nooit problemen mee gehad. Maar daarbij was mijn middelbareschool best soft,

    Dit klinkt heel cliché maar je moet echt niet druk maken om wat anderen zeggen. Als je zo dadelijk met een directeur of whatever moet praten, vertel dan wat er gebeurt, en dat dit vaker is gebeurt. Je hebt hem gewaarschuwd, dus hij zou zelf beter moeten weten. Boontje komt om zijn loontje.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 18:50 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe ging school vandaag?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry voor de late update. Ik heb een aantal klote dagen gehad.

    Om op de vraag te gaan van: Ben je naar school gegaan? Ja ik ben naar school gegaan.

    Eergisteren zou al een vriendin bij mij komen te logeren aangezien dat wel mocht nu mijn ouders naar België gingen. Wij hebben een aantal keren proberen te slapen. Wat elke keer mis ging aangezien ik dus allemaal nachtmerries kreeg en dus helemaal in paniek was. We hadden voordat al een sms'je gestuurd van: Hé als jullie thuis komen. Maak mij wakker. Het is belangrijk. Dit hebben ze dus gedaan en ik heb mijn ouders het dus. Mijn moeder was helemaal kwaad geworden over die jongen en heeft in de ochtend al de school gebeld om een gesprek te vragen. Deze kreeg ze en ik zou om half 10 dus bij dat gesprek moeten zijn. Ze hebben mijn vriendin en ik beide afgemeld voor de eerste 3 uur. Omdat ze het beter vonden om na het gesprek naar de les te gaan.
    Het gesprek was met mijn mentrix, mijn decaan en de afdelingshoofd. Mijn vriendin had er opgestaan dat ze erbij moest blijven en ze hebben dit ook toegestaan. Ik moet wel eerlijk gaan zeggen dat ik een aantal zakdoekjes heb gebruikt. We hebben verteld dat hij dit al meerdere malen heeft gedaan. En dat dit uit pure zelfverdediging was. Ook hebben we meerdere malen de woorden, aanranding gebruikt en ook dat dit gewoon nodig was. Hoe grof ook gezegd. Ze waren allemaal erg ermee. En hebben besloten dat ik na de school aangifte moest doen. Daarna zijn we gewoon de les binnengelopen alsof er niks aan de hand was. Na de les hadden we de pauze. En gelukkig waren mijn vriendinnen wel begrijpelijk. Mijn beste vriendin uit een andere klas ging zelfs even klappen voor mijn actie. Na de school gingen we naar het politie bureau. En daar heb ik aangifte gedaan. Vandaag was de jongen er niet. Hij wordt blijkbaar geschorst net zoals de andere jongen die geen wonden heeft opgelopen. Mijn straf? Elke morgen om 8 uur melden voor de eerste 3 weken. De schorsing zagen ze er niet in. Iets waar ik ontzettend blij mee ben.

    Gister hadden we mentor uur. En toen heeft onze mentrix verteld van de schorsing. En de hel brak los. Omdat niemand begreep en iedereen dacht dat ik die schorsing had verdient. En die twee meiden moesten juist weer gaan roepen dat ik naar een inrichting moest en dat ik zelfmoord moest plegen of toch dood had moeten gaan. Op het laatste ga ik even niet in. Aangezien ik mij daar niet comfortabel mee voel. Maar de hele klas was stil omdat onze mentrix stond te schreeuwen. En ze letterlijk naar buiten heeft gegooid. Niet uit het raam maar ze gillend de klas heeft uit gestuurd en naar het straf lokaal. Ik ga eerlijk zijn. Ik zat daar in shock. aangezien ik dit soort bedreigingen toch wel aantrek. Na dit heeft onze mentor verteld over wat de jongen gedaan heeft. En sommige meiden staken hun handen omhoog. Om te vertellen dat de jongens ook wel eens aan hun hebben gezeten. En vervolgens zijn we er ook nog achter gekomen dat deze jongens blijkbaar ook wel eens wat meer geprobeerd hebben. Ken je dat gevoel dat je alleen al van woorden een vieze smaak krijgt? Ik hoop nu echt dat zodra de afdelingshoofd dit hoort er wat meer inzit dan een schorsing. Na school ben ik samen met het meisje trouwens naar de politie geweest. Op wie de jongens wat meer hebben geprobeerd. Ik had al een afspraak daar. En had besloten dat ze wel meekon. Het hoorde bij de zaak. De politie heeft haar verhoord. En nu is het vooral afwachten wat er met ze gaat gebeuren. Maandag krijgen we tijdens het 4de uur nog een gesprek met een vertrouwenspersoon en nog een keer een gesprek met onze mentor en het afdelingshoofd. De decaan komt misschien ook. Maar het ligt eraan. De rapportvergaderingen zijn bezig en hij hoort ook bij bepaalde vergaderingen te zijn.

    Zoals jullie hebben kunnen lezen word dit een serieuze zaak. De jongens krijgen een hoop te voortduren. En ik vind het hun verdiende loon.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben echt heel blij dat alles zo serieus genomen wordt en het niet zomaar afgedaan wordt. Dit is inderdaad nodig, er moet ook een serieuze zaak van gemaakt worden en ik ben niet echt geschokt eerlijk gezegd, dat meerdere meisjes dit hebben meegemaakt en ze zelfs verder probeerden te gaan. Wat goed van je dat je het verder zo aangepakt hebt en naar de politie gegaan bent om er iets van te maken. Ik hoop dat zij er ook serieus mee omgaan.
    Wel heel erg hoe die twee meisjes erop reageerden, zeg, maar ik snap hoe je mentrix erop reageerde en eigenlijk vind ik dat er vaker zo op gereageerd hoort te worden. Hopelijk kijken die vier nu anders tegen zichzelf en anderen aan.
    Ik ben niet zo goed in verwoorden op het moment, hopelijk komt het een beetje over. Maar je mag best trots op jezelf zijn dat je dit in beweging gezet heb en ervoor zorgt dat ze hier niet ongestraft mee weg komen. Je verhaal geeft me een beetje moed voor de wereld.
    Veel sterkte, voor jou zal het natuurlijk ook niet al te makkelijk zien.


    Your make-up is terrible

    Wat die verschrikkelijke meiden ook zeiden, ik weet zeker dat er een heleboel mensen enorm trots op je zijn! Het had ook anders kunnen lopen natuurlijk, maar dat is niet gebeurd en zo'n harde les voor de jongens hebben ze wel nodig. Dan moeten ze het maar op de harde manier leren.
    Ik wens je de komende paar dagen in elk geval veel geluk, en ik vind het nog altijd ongelooflijk stoer dat je voor jezelf opkwam!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Wat die verschrikkelijke meiden ook zeiden, ik weet zeker dat er een heleboel mensen enorm trots op je zijn! Het had ook anders kunnen lopen natuurlijk, maar dat is niet gebeurd en zo'n harde les voor de jongens hebben ze wel nodig. Dan moeten ze het maar op de harde manier leren.
    Ik wens je de komende paar dagen in elk geval veel geluk, en ik vind het nog altijd ongelooflijk stoer dat je voor jezelf opkwam!


    take me back to the basics and the simple life

    Wauw, wat een sukkels zeg! Echt heel kut voor je...
    Heel begrijpelijk ook, trouwens. Ze voelden zich echt veel te stoer en verdienen het allemaal.
    Nu weet je ook dat je vriendinnen echte vrienden zijn, en je blijven steunen.
    ik vind het heel stoer dat je gewoon naar school bent gegaan en aangifte hebt gedaan.
    Ook fijn dat de school en de politie het ook serieus hebben genomen, bij mij op school hadden ze er waarschijnlijk niets aan gedaan.
    In ieder geval, veel sterkte de komende dagen. Maar van wat ik nu gehoord heb, lijk je me wel tough. Je komt er wel doorheen ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben heel blij dat de school dit serieus heeft genomen en rechtvaardig heeft gehandeld. Een schorsing had je inderdaad niet verdiend en de 2 jongens wel. Wat rot van die 2 bitches die zo een nare dingen begonnen te zeggen, dat snap ik niet. Als zij hier mee blijven doorgaan, zou ik ze ook aangeven voor bedreigingen. En het maakte me ook boos dat de 2 jongens blijkbaar nog andere meisjes hebben aangerand en zelfs meer probeerden. Je mag zeker trots zijn dat je die meisjes tegelijk hiermee hebt geholpen. Hou je sterk, het komt goed! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel hypocriet dat die meiden zo deden. Ik weet zeker dat hun hetzelfde gedaan hadden als zij werden aangerand (om het maar grof te noemen) en dan niet zulke dingen hadden geroepen, en zo niet - dan zijn ze al gekker dan ik dacht.
    Ik vind het heel knap (lief van je vriendin trouwens dat ze meeging en er op stond) dat je dat gesprek aangegaan bent en je jouw verhaal hebt kunnen vertellen! Ook al heb je er wat traantjes om gelaten, het is goed dat je dit verteld hebt. Je kan trots op jezelf zijn en ik vind je een sterk iemand dat je zoiets snel kunt oppakken. Je bent zelfs met een ander meisje naar het politiebureau gegaan! Je mag trots op jezelf zijn, weet je dat?
    Ik hoop dat de jongens krijgen wat ze verdienen en dit afleren, want dit is not done.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind je een held. Zat meiden ondernemen geen actie en laten het erbij zitten. Jij zette door en nu krijgt ieder zijn verdiende loon. Ik ben blij dat je mentrix zo goed voor je opkwam. Ik heb wel eens anders meegemaakt..
    Veel sterkte en succes de komende tijd (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik vind je een held. Zat meiden ondernemen geen actie en laten het erbij zitten. Jij zette door en nu krijgt ieder zijn verdiende loon. Ik ben blij dat je mentrix zo goed voor je opkwam. Ik heb wel eens anders meegemaakt..
    Veel sterkte en succes de komende tijd (:


    16 - 09 - '17

    Wallace schreef:
    Heel hypocriet dat die meiden zo deden. Ik weet zeker dat hun hetzelfde gedaan hadden als zij werden aangerand (om het maar grof te noemen) en dan niet zulke dingen hadden geroepen, en zo niet - dan zijn ze al gekker dan ik dacht.
    Ik vind het heel knap (lief van je vriendin trouwens dat ze meeging en er op stond) dat je dat gesprek aangegaan bent en je jouw verhaal hebt kunnen vertellen! Ook al heb je er wat traantjes om gelaten, het is goed dat je dit verteld hebt. Je kan trots op jezelf zijn en ik vind je een sterk iemand dat je zoiets snel kunt oppakken. Je bent zelfs met een ander meisje naar het politiebureau gegaan! Je mag trots op jezelf zijn, weet je dat?
    Ik hoop dat de jongens krijgen wat ze verdienen en dit afleren, want dit is not done.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!