• COVERSTORE AUREOLUS.

          Na een lange tijd niets meer te hebben gemaakt besloot ik het covers maken weer op te pakken. Ik werk met een erg simpel programma dat heel wat tijd vergt, dus heb alsjeblieft geduld als je fatsoenlijk resultaat wilt! In mijn vorige store kreeg ik regelmatig geïrriteerde reacties en persoonlijk vind ik dit erg brutaal. Ik doe dit vrijwillig. Als je haast hebt en weet dat het eventjes kan duren, kom dus niet bij mij aanzetten. (Uiteraard kan ik rekening houden met covers die voor een bepaalde dag af moeten, maar als twintig mensen roepen iets morgen te moeten hebben gaat het me uiteraard niet lukken.)
          Eventueel kan ik ook bureaublad achtergronden, blends en mogelijk zelfs manips maken, maar hier voor kan je beter even een berichtje in mijn gastenboek achter laten. (:

    Vul in..

    † Quizlet-Naam.

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)

    † Sfeer die het weer moet geven.

    † Horizontaal of Verticaal.

    † Extra.

    Wachtlijst:
    Comes

    Afgewerkte Covers:
    001. †





    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Quizletnaam
    Alesse

    Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
    Lijkt me wel handig (:

    Titel van het verhaal + korte samenvatting

    Enkel de doden dansen
    In het jaar 2143 heerst er chaos op onze Aarde. De kerncentrales van België, Nederland en Duitsland hebben het al jaren geleden begeven, waardoor het grootste deel van Europa onbewoonbaar is verklaard. De mensheid moet het nu met een nog kleiner oppervlak stellen om op te overleven, wat vele rellen en moorden veroorzaakt.
    Enkele wetenschappers hebben zich, in opdracht van de regering, verschanst in een bunker onder Ierland, waaruit ze stukje bij beetje stalen uit Europa moeten verzamelen om zo een besluit te kunnen trekken over hoe groot de kans is dat er in de nabije toekomst nog levensgemeenschappen kunnen opgericht worden. Op één van hun missies ontdekken ze echter iets wat niemand ooit voor mogelijk had gehouden. Tussen de resten van Ieper vinden ze een meisje, met enorme, zwarte vleugels. Ze lijkt verder onaangetast te zijn door de dodelijke straling.
    Note: deze samenvatting klopt niet volledig. Voor het geval je een iets genuanceerdere wilt, stuur me dan een pb'tje.


    Titel die op de cover moet:
    Enkel de doden dansen. Liefst in een "futuristisch" lettertype, bv zoals dit

    Plaatjes die in de cover moeten:
    Zeker ééntje van een meisje met donker haar (liefst Davina uit The Originals) Graag wordt deze afbeelding verwerkt als een soort tattoo/ brandwonde (zoals die symbolen op de lichamen van de covers van The Mortal Instruments - zoiets)
    Wat plaatjes die er eventueel in mogen, al mag je er ook je eigen ding mee doen: http://static.nationalgeographic.nl/pictures/genjUserPhotoPicture/original/51/10/15/gevallen-soldaat-151051.jpg
    http://wallpoper.com/images/00/31/59/48/women-white_00315948.jpg (indien deze gebruikt wordt, graag samen met een man in pak erbij, met wat dezelfde gezichtsuitdrukking)
    http://www.paperlessarchives.com/FBI_File_concerning_status_of_investigation_of_NY_Times_personnel_involved_in_Pentagon_Papers_leak.jpg


    Sfeer die het moet weergeven:
    Een beetje donker en mysterieus

    Horizontaal of verticaal:
    Verticaal.

    Extra:
    /


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Even MT want ik wil wel een cover, maar ik moet nog goeie plaatjes zoeken.


    Physics is awesome

    Ik vind je voorbeeldje echt mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xletmeshine

    graag gewaarschuwd via privé bericht.


    Wraak
    Hayden (..) is 18 jaar en word al lang erg gepest op school. Ze krijgt de kans om wraak te nemen op alle mensen die haar pijn hebben gedaan. Met een krijtje(nog niet zeker), waarmee ze dingen kan tekenen die tot leven komen. Dat was het ongeveer ..


    Titel op cover;
    Wraak

    Plaatjes:
    https://www.google.nl/search?q=tumblr+chalk&hl=nl&biw=1366&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iRB-VJTnB8n1OK_bgeAI&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=kooVoB7Y7793TM%253A%3BHyGTQcS2Vg8f2M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lovethispic.com%252Fuploaded_images%252F116200-Colorful-Chalk.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lovethispic.com%252Fimage%252F116200%252Fcolorful-chalk%3B400%3B400 deze of

    https://www.google.nl/search?q=tumblr+chalk&hl=nl&biw=1366&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iRB-VJTnB8n1OK_bgeAI&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=RyWLzykoaBaM1M%253A%3BUpU0brwZgOZbBM%3Bhttp%253A%252F%252Fs1.favim.com%252Forig%252F22%252Fblack-and-white-chalk-cute-drawing-hands-Favim.com-210869.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffavim.com%252Fimage%252F210869%252F%3B500%3B346 kijk maar welke het beste werkt :) & https://www.google.nl/search?q=tumblr+sparkle&hl=nl&biw=1366&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0RF-VPrwFMf6PLfIgJgG&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=XfBgiwsfxfXykM%25 of iets van glitter ergens, en een schim van een meisje zoals in je voorbeeld.


    Sfeer:
    Magisch en donker.

    Horizontaal

    Quizletnaam:
    Aidan , maar op de cover wil ik Iris Elizabeth als naam

    Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.):
    Graag

    Titel van het verhaal + korte samenvatting:
    De titel is You en deze moet ook op de cover.

    Het gaat over een meisje die verliefd is op een jongen , uiteindelijk gebeurt er iets tussen hun en dan word hij ontvoerd en komt gebrainspoeld terug. Maar ik wil gewoon een neutrale cover die niet al te veel verklapt.


    Plaatjes die in de cover moeten:


    Graag alles in zwart wit


    Verticaal of horizontaal:
    Horizontaal


    Firm believer of all that is magic

    Quizlet-Naam.
    Cogitatio – maar die hoeft niet op de cover.

    Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
    Ja, graag via GB.

    Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]

    Het verhaal speelt zich af rond de Kerst tijd en gaat over de 32 – jarige Evan Foster. Hij is de baas van de plaatselijke krant en kent bijna iedereen. Sinds een paar maanden loopt het niet meer zo lekker tussen Evan en zijn vrouw, Olivia. Zij smeekt hem nog net niet om kinderen te krijgen en het is haar grootste wens om voor Kerstmis zwanger te worden – een heus “Kerst Wonder” volgens haar. Evan voelt zich nog jong en is totaal niet klaar voor kinderen. Na zijn werk drinkt hij meestal wat bij in een gezellig café wat straten verderop. Langzaam maar zeker begint hij gevoelens te krijgen voor de veel jongere barista die daar werkt. En wat zijn vrouw niet weet, wat zijn vrouw niet deert. Maar als zij grenzen begint te overschrijden om kinderen te krijgen begint Evan zijn grenzen te overschrijden. Het flirten is niet langer meer flirten en er ontstaat een heuze – geheime – relatie.


    Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
    De titel is Overspel maar daar ben ik nog niet heel zeker van dus het zou super zijn als je er ook eentje kan maken zonder de titel.

    Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)

    Dit zijn de foto’s van de man die erop kunnen, je mag zelf beslissen welke het beste past op een zwarte achtergrond (ik wil namelijk gewoon een zwarte achtergrond):





    Dit zijn de foto’s van de vrouw die erop kunnen, je mag zelf beslissen welke het beste past op een zwarte achtergrond:






    Sfeer die het weer moet geven.
    Beetje donker, maar ook romantisch.

    Horizontaal of Verticaal.
    Wat jou het beste uitkomt.




    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 18:14 ]

    Voor Alesse


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya: Ben je nog bezig met je coverstore of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Username: _Spring (hoeft niet op voorkant.)
    Titel: Omdat ik haar mis, maar ik wil liever Because I Miss Her op de cover.
    Samenvatting:
    Ann en Janna Schmidt zijn een tweeling van 12 jaar.
    Als hun vader verhuist naar Afrika, is Ann gedwongen mee te gaan.
    Janna moet alles op alles zetten om haar zusje te redden..
    Maar is het allemaal zo makkelijk als het lijkt?
    En kan Ann ontsnappen aan het gezelschap te ontsnappen?

    Fc: heb ik niet.
    Ik wil de cover graag verticaal.

    Hoe ik ongeveer wil dat de cover eruit ziet:
    Er moeten twee gezichten op staan. Ze moeten elkaar aankijken maar niet lachen, huilen of wat dan ook. Gewoon nadenkend en vooral neutraal. Op de achtergrond vijf piepkleine silhouetten.

    Een hele dikke, ( zo onduidelijk dat je het geslacht niet kunt zien.) een slanke maar stevige, (beetje vrouwenpostuur), 2x stevige mannen.

    Ik wil graag een donkere lucht, de bovenkant van die winkelstraat die ook op je oorspronkelijke bericht staat en een geheimzinnige sfeer. Maar wel aantrekkelijk. En kun je de foto in het topic posten zodat ik achter de img kan komen?
    En mag die gezichtenfoto erin komen alsof ze getatoeëerd zijn? Niet letterlijk maar gewoon mooie overloop. De silhouetten alsof ze oorspronkelijk ook in de foto hoorden ^^
    Bedankt!
    Xx Spring

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 16:33 ]

    En ik wil graag worden gewaarschuwd per GB ^^

    † Quizlet-Naam.
    - Lannistark

    † Of je wel of niet gewaarschuwd wilt worden als je cover af is, -- en of dat via Privé bericht of Gastenboek moet. (Cover word altijd nogmaals in je Gastenboek geplaatst voor het geval er bij mij iets fout gaat.)
    -Ja, via gastenboek graag

    † Titel van het verhaal + Korte samenvatting in een spoiler. [Wanneer bepaalde dingen privé moeten blijven, kan dit via een privé bericht.]
    Ik stuur je zo een pb'tje

    † Titel + Subtitle die op de tekst moet? (Subtitle is het zinnetje onder de titel in kleinere letters.)
    - Nee hoeft niet

    † Eventuele plaatjes die in de cover moeten. (In een spoiler a.u.b!)
    Doe ik ook direct wel in de pb

    † Sfeer die het weer moet geven. † Horizontaal of Verticaal. † Extra.
    = Allemaal via pb


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Even een MT aangezien alle andere coverstores vastlopen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Is mn pbtje aangekomen?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...