• Hoi allemaal,

    Vandaag hadden we triest nieuws op de werkvloer. Blits is een hond van een jaar of 10 , als het niet ouder is. Hij is altijd bij ons als we met de kinderen naar buiten gaan in de Boomgaard en is zo lief voor hen.

    Echter werd mijn collega geroepen door haar man, die tijdelijk op de boerderij wonen, gezien haar ouders op reis zijn gegaan vorige week. Blits is de hond van hen.

    Blits had overgegeven en was door zijn poten gezakt. Gelijk wisten we beide, dat dit het dus ook was. Ze is naar de dierenarts gereden terwijl haar man Dex, zijn neefje, kalmeerde en ik bij de kinderen bleef. Daar heeft hij een spuitje gekregen.

    Waarschijnlijk heeft hij een hersenbloeding gehad. Ik kende Blits pas een jaar maar ben er toch best verdrietig om. De kinderen en Blits hadden zo een bijzondere band. Ik vind het zo jammer dat als kinderen volgende week naar hem vragen, dat we dan moeten gaan uitleggen dat hij weg is voor altijd. =(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wat erg! Vooral als het zo onverwacht is, dan kan je je er niet op voorbereiden en komt het nog harder aan. ):


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Oh wat erg! Vooral als het zo onverwacht is, dan kan je je er niet op voorbereiden en komt het nog harder aan. ):

    Vandaag hadden we het er met de kinderen over. Het woord dood en weg is niet voor alle kinderen al te bevatten en te beseffen.

    Een van de kinderen (3 jaar) zag je over alles heel diep nadenken en vroeg wel echt veel vragen.
    De conclusies is , dat Blits heel erg kapot is en dat de dierendokter hem niet meer kon maken.
    Het had ergens, ondanks dat het erg verdrietig is, ook wel iets liefs en grappigs hoe die kinderen er mee bezig waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rip hond!

    In vrede!


    Let's drink Jasmin tea!