• Jaja, want Fredegar a.k.a. Eefke heeft zojuist een (nieuw) account aangemaakt! Ze is dus niet helemaal nieuw, maar toch wil ik haar even welkom heten ^.^
    Ze leest vooral veel story's en neust af en toe wel eens rond op het forum. Als je nog een story voor haar hebt die ze kan lezen (Ze houdt van gewoon goed geschreven verhalen, fanfictie - LOTR etc) mag je die uiteraard even in een linkje in een reactie zetten.

    Dus, welkom Fredegar!

    Thanks!
    Zoals er al beschreven staat ben ik inderdaad niet nieuw haha.
    Ik vond dat het tijd werd voor een nieuw account, maar toch lief dat je me welkom heet!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Alsnog een groot welkom! (;
    Veel plezier!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoi Eefke! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hi, Fredegar/Eefke! Welkom op quizlet (weer)!


    Pssstt... Een LotR fanfic om te lezen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Welkom (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Welkom! Op mijn profiel kun je ook een LOTR fanfic vinden, Creature of the Night, (ik kan even geen link plaatsen ;)) en daarnaast nog een aantal Hobbit fanfics, mocht je daar ook van houden. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Welkom! Op mijn profiel kun je ook een LOTR fanfic vinden, Creature of the Night, (ik kan even geen link plaatsen ;)) en daarnaast nog een aantal Hobbit fanfics, mocht je daar ook van houden. ;D


    Dank jullie wel!
    Haha ik volgde je story al met mijn andere account, en aangezien ik niks van je verhaal wil missen ben ik al weer geabonneerd ;)


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Welkom


    16 - 09 - '17

    Fredegar schreef:
    (...)

    Dank jullie wel!
    Haha ik volgde je story al met mijn andere account, en aangezien ik niks van je verhaal wil missen ben ik al weer geabonneerd ;)


    Haha oké, tof.^^


    Every villain is a hero in his own mind.