• nou wij hadden vandaag de laatste 2 uurtechniek. die leraar is fucking aardig enzo, maar vandaag!
    omfg, wij hadden het erover dat meisjes meer moesten leiden enzo [ongestelt&baby's krijgen [a]] en toen hoorde hij dat!
    en toen zei hij zo; ach mannen zijn veel slimmer!
    wij zow van; jah duh egt niet!
    hij; vrouwen hebben maar 1 recht, das het aanrecht
    wij; omg di eis OUD!
    nou en toen hebben we wel zow elkaar beetje zitten dissen enzo, ging hij grappen vertellen over 'vrouwen' >,< zoals; wanneer is een vrouw het slimst?
    Antwoort; als ze seks heeft, want dan is ze aangesloten op de hoofdcomputer >,<
    volgende week krijgen we er meer Brrr omg hij moest lachen!!
    hebben jullie ook vage leraren?


    when words fail, music speaks.

    Uhu, mijn leerkracht Frans. dies gwn de vaagheid zelve

    Mijn lerares van Biologiee, diez raaar ö


    The aliens are attacking from mars! ö

    Lol.
    Al mijn leraren zijn vaag.


    I recycle my thoughts.

    Mijn lerares van Wetenschap. Die is gewoon, raar, en eng. ><
    x


    ok

    De engste lerares van school lachte een keer.
    Iedereen was geshocked xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn lerares van Wetenschap. Die is gewoon, raar, en eng. ><
    x


    Wie wie wie..

    zeghet,
    mvr de Groote, ??


    i need you like a heart needs a beat.

    Mijn frans lerares >.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    Leraren die al glimlachen zijn eng >.<
    Nee, gelukkig niet meer. We hadden eerst een leraar die echt tegen vrouwen was ofzo

    ik had vorig jaar een fakking chagrijnige engels lerares. toen hadden we een x een laatste uur op vrijdag les van haar en ze was op een of andere manier ook echt melig. toen moest iemand het ww 'doing' zeggen. nou dat zeg je dus: doe-ing. dus toen struikelde die persoon over zijn woorden, toen ging die vrouw de hele tijd DOING zeggen.. precies zoals het er staat. leraren hebben echt rare humor; x].

    x';

    Jezus.
    Ik haat het als mannen zulke geintjes maken over vrouwen. Ze bedoelen het mss niet heel slecht ofzo. Maar het maakt me bloedlink ;l
    Ik heb ook een HELE rare leraar^^ Voor tekenen. GROOT, lang haar en legt uit wat aanbeien zijn, en beschrijft hoe een broodje poep zou smaken? -.-
    Maar hij is wel cool ^^ Speelt in een deathmetal band x']


    Caution first, always.

    Jaa man mijn Franse leraar xD zoo lol
    die was melig xD en kwam telkens niet meer bij en dan zit ik er weer met mijn bijdehandte mond en dan zitten we hem te irriteren door overal op te vragen van hoe schrijf je dat?? kunt u dat herhalen?xD en hij maar lachen enzoo echt engxD


    Why don't you break my heart

    Mijn wiksunde leraar die moet zowat overal om lachen o_o
    En me leraar latijn maar hij is dood eng o_o

    OO EN ME MUZIEK LERAAR!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die van mij van Wiskunde en Godsdienst, we hadden Wiskunde, en ze maakt een grapje over de oefening, en echt niemand lachte en zei dus wel zo'n hoog stemmetje en ze zei: HIHI en natuurlijk heel mijn klas strijk he, en zij dacht om haar mop xD


    Live life limitless.

    Al mijn leraren zijn vaag. ._.'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn leraar frans is echt vaag =,=


    Listen to what we're not saying..