• Het heeft met kerst te maken, maar als het verkeerd staat mag het verplaatst worden.

    Ja, ja. Mijn vader is weer lekker creatief geweest en heeft de voortuin onder handen genomen. Als Sinterklaas het land uit is gaan de kerstlichtjes aan op 5 december!



    Wat vinden jullie ervan?

    Zijn jouw ouders ook zo creatief, of ben jij creatief? Post gerust je foto's.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk! Wij hebben altijd een ster voor het raam, dat is alles, haha.


    Your make-up is terrible

    Dat ziet er echt tof uit!

    Niet echt, wij houden het meestal bij een lichtsnoer voor het raam.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah, wat mooi! Ik vind zulke creaties altijd zo gezellig uitzien. (:
    Mijn moeder zet de kerstboom op, en ze versiert het huis met lichtjes.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat ziet er leuk uit! Ik heb dit jaar samen met mijn broer de kerstboom versierd. Voor de rest hangt er nog niks aan het raam of de deur.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 17:02 ]


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    Dat ziet er echt tof uit!

    Niet echt, wij houden het meestal bij een lichtsnoer voor het raam.(:


    En sneeuw! Wij doen altijd sneeuw in banen (zodat je vierkantjes krijgt) en in die vierkantjes zijn dan kerstbomen, of kerstballen e.d. (die we zelf van papier hebben gemaakt en overspuiten op het raam - sjablonen dus - lol.) Krijgen we altijd leuke complimenten over.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dooddoenervo schreef:
    Dat ziet er echt tof uit!

    Niet echt, wij houden het meestal bij een lichtsnoer voor het raam.(:


    wat was dit ookalweer

    De binnenkant van het huis komt er nog wel aan als alles staat. Ik hoop dat mijn vader de hele kermis weer neer gaat zetten zoals voorgaande jaren ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wij hebben sneeuwvlokjesstickers op de ramen en zo'n laag wit crêpepapier bovenaan en meestal een kerstster met licht voor het raam. Allemaal pas na Sinterklaas, dat wel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat ziet er gezellig uit. ^^

    Wij hebben altijd een adventskrans en meestal ook een beetje verlichting voor het raam, maar niet op die schaal, haha. Mijn moeder is wel heel creatief bezig met de kerstkaartjes, want ze borduurt zelf allemaal kerstmannetjes en engeltjes en dergelijke. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super!

    Wij hadden soms wat lichtjes in de tuin over de boom en het hek, nu staat die boom er niet meer, haha. Het hek wel, lawl.
    Hier hebben ze langs de weg, verderop altijd van die leuke lichtjes en dan ga ik ze vaak zoeken of kijken of ik die ene terug vind. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wij doen thuis eigenlijk nooit aan kerstversiering buitenshuis, wel binnenshuis natuurlijk :3

    Maar persoonlijk ben ik ook niet zo van de plastic poppetjes en lichtslangen, hoewel ik die sneeuwpop héél erg schattig vind! c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wij doen niks, maar de verlichting van onze serre is wel zo'n lichtsnoer :') Dus eigenlijk hangt er in onze serre het hele jaar door kerstverlichting.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tof! Wij houden het bij een grote ster voor het raam, de kerstboom en in de voortuin rond het raam, door het hek en door de heg een slinger van die speciale buiten lampjes. :Y)

    Super leuk! Ziet er gezellig uit!
    Wij hebben helaas geen voortuin, anders zou ik zoiets ook doen.. Maar achter in de tuin is niet zo leuk, want dan ziet niemand het, haha. Binnen gaan we wel wat dingen ophangen enz. (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ziet er gezellig uit! :3


    26 - 02 - '16