• Goede morgen,
    zo gemeen ik had vannacht zo'n leuke droom val ik zowat uit bed omdat de bel gaat.
    waar die droom over ging?
    nou ik zag opeens me idool voor me en die kwam naar me toe, gaf me een knuffel en pakte me hand. Bleek dat we een stelletje waren.
    Daarna werd het nogal raar want kwamen er meer mensen uit me oude klas bij en hadden we een soort van oorlog tegen aardbeien en frambozen. Toen we gewonnen hadden stonden we voor mijn huis en was mijn gymleraar daar die zij dat we moesten rennen alleen dan alleen met ons "beste" been. Dus dat ging zo: je maakt een grote stap met je "beste" been en dan sleep je je andere been mee,
    dus ik was nog steeds hand-in-hand met me idool aan het rennen, ergens op een bankje zitten mijn vriendinnengroep van school en de jongen die ik leuk vind. Ik {nog steeds hand in hand met JB} loop naar mijn crush toe en vraag of alles goed gaat zegt hij: Nadine ik hou van je (H)
    dus ik ga naast hem zitten, wij vet zoenen terwijl ik nogsteeds jb's hand had. JB vet jaloers . nou dat was mmijn GE-WEL-DIG-E droom.

    nu is mijn vraag: hebben jullie laatst ook zo'n leuke droom gehad?
    zet het hier neer :d


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hahahahha :'DD
    Ik heb eergisteren wat geniaals gedroomd, maar ik weet het niet meer ;(


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Is JB Justin Bieber, Jonas Brothers of Jean-Baptiste? :Y) Waarschijnlijk de eerste.
    Maar nee, ik wil altijd zoiets dromen, maar dat lukt me nooit? (cat)


    All was well.

    Stiekem heb ik ooit zo een geweldige droom gehad alleen ben ik de helft vergeten en ik weet nog hoe boos ik was toen ik wakker werd :'D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    hmm, das vervelend meestal herinner ik me het ook niet maar deze x dus wel (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    hmm, das vervelend meestal herinner ik me het ook niet maar deze x dus wel (:
    maar meestal onthou ik het ook niet


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget