• Wat als je hele gezin ineens geen geld meer heeft. Geen leuke uitjes meer, weinig te eten en nieuwe kleren komen ook niet eens meer binnen. Telefoonabonnementen kunnen niet meer betaalt worden en alles is ineens heel duur. Dan wordt je met heel je gezin uit huis gezet. Waar moet je heen?

    Drie Amerikaanse gezinnen overkomt dit. Ze komen allemaal samen in een opvangtehuis voor mensen die geen geld meer hebben. Ze krijgen leefgeld van het opvangtehuis en kunnen hiervan hun wekelijkse boodschappen doen. De drie gezinnen zitten in dit huis zodat ze niet op straat hoeven te leven en toch een dak boven hun hoofd hebben. Echter is er niet altijd genoeg geld voor kleding en andere dingetjes, dit zouden we moeten sparen, maar omdat het leefgeld ook niet altijd veel is gaat dit erg moeilijk. Hoe zullen de gezinnen het volhouden. Zullen de kinderen het met elkaar kunnen vinden en zullen de ouders werk terugvinden om hun eigen leven weer te starten?

    Rollen;


    Gezin 1 Johnson
    Ouders;
    -
    -
    Kinderen (3);
    - Sebastian | 16 | Bostick
    - Gereserveerd | Creepers
    - Gereserveerd | Walkers

    Gezin 2 Sukarno
    Ouders;
    -
    -
    Kinderen(4);
    - Gereserveerd | 15 | Vivir
    - Gereserveerd | ]Verityy
    -
    -

    Gezin 3 Severin
    Ouders;
    -
    -
    Kinderen(2);
    -
    - Gereserveerd | Lost_Voice


    Invullen;

    Rol;
    Gezin;
    Naam;
    Leeftijd; (ouders minimaal 38)
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Extra's


    Regels;
    Hier gelden natuurlijk de algemene RPG regels
    Jongens en meiden gelijk houden! Geen gezin met alleen meiden of alleen jongens
    We houden het gezellig. Ga elkaar niet afkraken
    Ruzies alleen IC. Wanneer dit OOC gebeurd volgen er maatregelen
    Minimaal 150 woorden per post
    Bestuur alleen je eigen rol
    Maximaal 2 rollen
    Geen perfecte personages, iedereen heeft wel zijn plus,- en minpunten
    Even voor de duidelijkheid; Er is geen geld voor mobiele abonnementen en alles moet via de wifi die niet aanwezig is in het pand. Let hier a.u.b op

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 15:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naar mijn idee is Arabelle wel af, of moet ik haar nog uitbreiden? Haar innerlijk is erg lastig te beschrijven namelijk.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mag ik een meisje uit familie Johnson? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Iedereen staat erbij. Nu wil ik wel wat jongens hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deers schreef:
    Naar mijn idee is Arabelle wel af, of moet ik haar nog uitbreiden? Haar innerlijk is erg lastig te beschrijven namelijk.


    Ik vind Arabelle we oké (:
    Maar bij extra staan nu drie dingen die haar toch iets te perfect maken, als je begrijpt wat ik bedoel? Zou je misschien één van de drie weghalen of daarvoor in plaats een minpuntje neer willen zetten? Voor de rest is ze goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik vind Arabelle we oké (:
    Maar bij extra staan nu drie dingen die haar toch iets te perfect maken, als je begrijpt wat ik bedoel? Zou je misschien één van de drie weghalen of daarvoor in plaats een minpuntje neer willen zetten? Voor de rest is ze goed!
    Ohja, daar heb je een punt. Ik had het even over het hoofd gezien, haha. Het is aangepast ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Willa is trouwens ook af.
    Is ze goedgekeurd?


    She was always looking for more..



    Rol; Kind
    Gezin; Johnson
    Naam; Meridith Nova
    Leeftijd; Achttien jaar oud, geboren op 31 oktober oftewel Halloween
    Uiterlijk + foto; Met haar lange ravenzwarte haar, haar grote bruine ogen en haar bleke, bijna witte, huidskleur valt Meridith al erg snel op. De zwarte make up rond haar ogen is nooit te missen en de zwarte lippenstift ook niet, hetzelfde geldt voor de chokers die ze elke dag wel om heeft. Door haar magere lichaamsbouw is bijna elk botje te tellen, ze komt ook geen gram aan al zou ze enkel vet eten. Met haar 1.80 torent ze boven de meeste meisjes uit, en sommige jongens. Zodra Meridith haar haar in een staart doet komen de 22mm tunnels tevoorschijn, net zoals de industrial piercing. Het zijn niet de enige piercings de ze heeft, ook heeft ze een septum en spiderbites. Naast haar piercings heeft ze nog enkele tattoos die zich bevinden op haar bovenbenen, polsen, schouder en heup. Elke tattoo is een quote van lyrics, behalve de kruizen op haar bovenbenen. Je kan Meridith elke dag wel op haar creepers of haar demonia's zien lopen waar ze enkel zwarte kleding boven op heeft. Meestal zijn dit ripped skinny jeans of shorts met een flannel of een croptrop. Met warm weer kan je haar best een keer met enkel shorts, een kanten bh en een oversized vest rond zien lopen. De band wristbands om haar polsen zijn ook niet te missen, hetzelfde voor de kettingen met kruizen er aan vast. Meridith vind het absoluut niet raar dat ze door iedereen wordt aangestaard, soms kan het wel wat op haar zenuwen werken.
    Innerlijk; Meridith is een meisje dat zich enorm snel verveeld. Niets boeit haar echt - al ziet ze wel graag wat geweld. Op het eerste gezicht lijkt ze emotieloos, ze toont eigenlijk al haar emoties die ze heeft. Een glimlach staat zelden op haar gezicht. Meestal vermaakt Meridith zich door mensen wat te irriteren. Als iemand ook maar één vinger naar haar uitsteekt dan heeft diegene kans dat hij - of zij - die vinger nooit meer terug ziet. Ze heeft nooit zin om een gesprek te starten, er in mee te gaan of überhaupt moeite te doen om het niet stil te laten vallen. Ook als je een belediging maakt over haar zal het maar net van haar stemming afhangen hoe ze reageert. Is ze weer verveeld, dan zal ze niet eens woorden hebben klaar staan. Is ze kwaad, dan zal je moeten oppassen want ze zal ze er alles aan doen om je leven zuur te maken. Natuurlijk heeft Meridith ook nog een lieve kant, maar deze zal je enkel kennen zodra ze je vertrouwt. Als je een poging doet om haar te kwetsen of een opmerking over haar maakt zal je geen tweede kans krijgen, pas als je een goede vriend van haar bent geworden mag je alles zeggen wat je wilt over haar. Dit kan jaren duren, maar het kan net zo goed binnen een uurtje. Het ligt er maar net aan hoe je tegen haar doet.
    Extra's; Oscar is de rottweiler van Meridith. Ze neemt hem vaak overal mee naar toe, ook al is het een redelijk grote hond. De twee kunnen echt niet zonder elkaar en zullen het ook niet accepteren als ze uit elkaar worden gehouden.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:39 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Vivir schreef:
    Willa is trouwens ook af.
    Is ze goedgekeurd?


    Ik vind haar op zich wel goed, maar je bent snel geneigd om telkens dingen heel vaak te herhalen. Snap je mij?
    Je gebruikt zo twee maal dat ze er nooit omheen zou draaien, en het komt twee keer op hetzelfde neer. Ik kraak je niet af om even duidelijk te zijn, ik geef een tip (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Creepers; denk er wel over na dat ze weinig tot geen geld hebben en dat dieren altijd het eerste weg gaan bij gebrek aan geld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah, is goed c:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:35 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik vind haar op zich wel goed, maar je bent snel geneigd om telkens dingen heel vaak te herhalen. Snap je mij?
    Je gebruikt zo twee maal dat ze er nooit omheen zou draaien, en het komt twee keer op hetzelfde neer. Ik kraak je niet af om even duidelijk te zijn, ik geef een tip (:


    Ik snap je. Ze is half gekopierd van een andere rpg omdat ze erg op diegene lijkt en ik heb er toen nog een stuk bij geschreven, dus misschien heb ik daar niet zo goed op gelet. Ik zal er nog wel even naar kijken.
    En trouwens, Willa is 15, maar in de beginpost staat 16.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik snap je. Ze is half gekopierd van een andere rpg omdat ze erg op diegene lijkt en ik heb er toen nog een stuk bij geschreven, dus misschien heb ik daar niet zo goed op gelet. Ik zal er nog wel even naar kijken.
    En trouwens, Willa is 15, maar in de beginpost staat 16.


    Wel van een eigen rol van jou, toch? Anders valt het onder plagiaat (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wel van een eigen rol van jou, toch? Anders valt het onder plagiaat (:


    Haha, ja het was mijn eigen rol. :]


    She was always looking for more..

    Dochter Johnson?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ashley "Ash" Severin.




    Gezin; Severin


    Leeftijd; Hij is 18 jaar, geboren op twintig maart.
    Uiterlijk + foto; [FC:Ash Stymest] Als je van jongens met een ruig uiterlijk houdt die een rebelse, nietszeggende blik binnen een fractie van een seconde kunnen omzetten naar een stralende lach, dan houdt je ook van Ash. Veel verschillende expressies kent hij niet, maar welke hij wel kent, kan hij ook goed. Ashley is een jongen die niet gemakkelijk over het hoofd te zien is, zowel letterlijk als figuurlijk. Hij is 1,88 meter lang en is vrij dun. De enkele spieren die hij heeft, heeft hij zeker niet gekregen door gewichtjes op te tillen of door te hardlopen, maar door zijn dagelijkse activiteiten en hoeveelheid aan energie. Een wasbordje zal je dus zeker niet bij hem zien. Hij heeft donkere, zwarte haren en blauwe ogen, wat minder opvallend is dan het klinkt. Wat wel erg opvallend is zijn de vele tatoeages die hij heeft. Verder het kleine, omgekeerde kruis onder zijn linkeroog en de vogel in zijn hals. Ze zijn vrij impulsief gezet, dus hij zal er niet hele verhalen over ophangen. Ook zijn kledingstijl zal niemand gemakkelijk ontgaan. Hij heeft een ruige, vrij alternatieve kledingstijl die eigenlijk heel goed bij hem past. Sneakers, band shirts, af en toe een pet of beanie, studs en spikes, ruime jeans, losse tops, en veel denim. In zijn donkere, vrij schelle stem is een duidelijk Amerikaans accent te horen.
    Innerlijk;
    Extra's Muziek is misschien hetgeen waar Ash zich het meest mee bezig houdt. Het betekent alles voor hem. Naast muziek, roken, drinken en vrienden heeft Ash nog enkele andere dingen waar hij zich mee bezighoudt. Hij is normaal gesproken bijna elke dag wel bij een skatebaan te vinden. Skaten doet hij meestal om even helemaal nergens aan te hoeven denken en gewoon geheel in het hier en nu te zitten. Ook luistert Ash veel naar muziek. Een heel precies genre waarna hij luistert heeft hij niet. Vaak zijn het hardrock bands, maar houdt ook ontzettend veel van dubstep, rap, metal, techno en hardstyle. Zo nu en dan doet hij aan graffiti spuiten. Een echte kunstenaar is hij alleen niet. Een aantal van zijn vrienden echter wel en hij gaat graag met ze mee. Ash is liever lui dan moe en heeft een hekel aan sporten. Verder houdt hij van uitgaan en zoekt hij altijd de lol wel op.


    Een klein begin alvast.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 12:22 ]