• Nah jaa.. niet echt expres slaan, maarjaa..

    Vandaag toen gingen een vriendin en ik eerst naar een jongen toe om te vragen of hij vanavond ook zou komen op school. En toen vertelde we dat aan de vriendin die hem 'wel leuk' vind. En toen gaf ze voor de grap een klap op mn arm.

    Na de pauze had onze klas corvee, en wij moesten in het gebouw corveeën waar hij had gestaan in de pauze. Toen zei een vriendin: "Ik za zo "Hoi Robbert" zeggen als we langslopen."
    Zegt die andere die hem dus wel leuk vind: "Doe je niet, want als je dat doet dan... xD"

    Wij dus langslopen en die vriendin begint met:
    "Hoi Robbe.."

    Verder kwam ze niet, want toen kreeg ze een dreun van die vriendin, per ongeluk welliswaar, maar een dreun. Die vriendin sloeg haar namelijk met haar hanpdpalm recht op haar neus. Ze had ook een bloedneus gekregen.

    Ik vraag me af, is het normaal als je vrienden slaat, ookal is het vriendschappelijk bedoeld??

    Reactiees?? (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nee, als je weet dat het echt pijn gaat doen vind ik het niet zo normaal...

    Maar dat is mijn mening;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Tuurlijk is het normaal. Ikzelf sla altijd hard ookal sla ik op mijn zachts.

    Nee, als je weet dat het echt pijn gaat doen vind ik het niet zo normaal...

    Maar dat is mijn mening;)


    Uhuu


    Take My Hand Take A Breath ...

    Maar is het ook normaal als je iemand een bloedneus slaat, ookal is het perongeluk?? Dat is eigenlijk mijn gehele vraag..
    Want ik weet niet of die vriendin er nou echt 'pijn' aan had fzoo..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Uh ,Jaa xD
    srry hoar maar ik sla mijn vrienden soms ook wel eens xD maar die slaan dan net so hard terug xD
    Het kan soms wel eens pijn doen maar toch xD
    Ik sgeld ookso vaak met slet op mijn bf maar die noemt mij dan gwn weer hoer xD
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet so raar xD
    gwn terugslaan :P


    Crack a bottle

    uwhh.. die vn mij slaan me wel xP alsk hun slaa xP


    We can only learn to love by loving.

    Als het per ongeluk is, dan wel want "vriendschappelijk slaan" doe ik ook wel eens en ja ik sla redelijk hard en doe dus soms wel eens iemand pijn. Dan bied ik mijn excuses aan en probeer erop te letten. Dus ja per ongeluk kan gebeuren. Van stoeien komt bloeien.


    Why don't you break my heart

    Uh ,Jaa xD
    srry hoar maar ik sla mijn vrienden soms ook wel eens xD maar die slaan dan net so hard terug xD
    Het kan soms wel eens pijn doen maar toch xD
    Ik sgeld ookso vaak met slet op mijn bf maar die noemt mij dan gwn weer hoer xD
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet so raar xD
    gwn terugslaan :P


    NOELL (H) tog ?

    ik noem saskia altijd hoer x3 en dan benk een slewt en das dan leuk x\p


    We can only learn to love by loving.

    Als ik sla dan liggen d`r mensen op de grond. [/8jaarkickbox]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    slaan is mijn uiting van liefde, ik sla mijn beste vriend altijd (a, mijn vriendin niet, want dat is een dun kippetje -wel heel lief- maar dan heb ik het gevoel dat ze breekt als ik haar sla. x]. ik heb vandaag nog met een pen keihard in iemand's arm geprikt. en toen schaafde te pen er net langs, zat er een vette streep die ging bloeden. maar dat zijn vrienden; wij zijn gewoon gek x].
    x';

    Als je nadrukkelijk zegt dat dat kind moet kappen moet dat dus ook echt, want ik heb dat ook meegemaakt, dat een wijf wat zogenaamd een vriendin was, mijn armen blauw sloeg, en zelf vond ze het dus zo fucking grappig. Ik haat haar. :3


    blame the bully.

    booeeww x]

    uhm,, JAA normaal,, doe ik vaak sat. en hun ook bij mij...

    alleen niet als een jonge je slaat... ofja zolang nii so hard is want jongens kunen harder slaan [/spreekt uit evaring]

    Soms, maar alleen om te ouwehoeren. Je moet het niet te vaak doen en ook heel goed oppassen of diegene daarvan gediend is.


    No growth of the heart is ever a waste