• ok. Topic gestopt jammer :)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 16:05 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Eh, wil je er even meer uitleg bij geven? Ik ga niet zomaar op zo'n link klikken, namelijk.


    Your make-up is terrible

    Hahaha, wat? Dit is niet de juiste manier om zijn aandacht te krijgen. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whut, dit klinkt erg sketchy. Ik ga inderdaad niet zomaar op die link klikken. :'D Je wilt een FB account hacken en hebt daarvoor mensen nodig die op een link klikken? Wat voor site is dit?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha :)
    Het is me al gelukt met wat behulp van wat friends.
    Ik wil dat ie me volgt.. Ja ik ben nogal stalkerrig. Sorryy xx


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    ._.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wacht, wat? Je hebt iemands account gehackt om een follow te krijgen?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 16:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dafuqq gaat dit over? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blade schreef:
    Wacht, wat? Je hebt iemands account gehackt om een follow te krijgen?


    Dat dacht ik dus al ook en als dat echt zo is dan moet Quizlet het IP adress van deze user doorgeven aan facebook als je het mij vraagt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbs schreef:
    Dafuqq gaat dit over? :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    Oké. Ik wil ook een follow van sommige mensen, maar hacken.. :'D


    wat was dit ookalweer

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus al ook en als dat echt zo is dan moet Quizlet het IP adress van deze user doorgeven aan facebook als je het mij vraagt.

    Het probleem is dat dat niet zomaar gaat, dan moet Rutger dat namelijk doen, volgens mij, want mods kunnen alleen accounts met matchende IP's zoeken. Maar als dat echt zo is, is het inderdaad nogal dringend, want wie weet wat er verder nog kan gebeuren als mensen op dat account kunnen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    (...)
    Het probleem is dat dat niet zomaar gaat, dan moet Rutger dat namelijk doen, volgens mij, want mods kunnen alleen accounts met matchende IP's zoeken. Maar als dat echt zo is, is het inderdaad nogal dringend, want wie weet wat er verder nog kan gebeuren als mensen op dat account kunnen. :'D


    Nee dat weet ik, maar ik neem aan dat Rutger voor dit soort dingen wel tijd heeft. Tenminste dat zou wel moeten in ieder geval.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Weet je eigenlijk wel dat accounts hacken strafbaar is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eenhoran schreef:
    Haha :)
    Het is me al gelukt met wat behulp van wat friends.
    Ik wil dat ie me volgt.. Ja ik ben nogal stalkerrig. Sorryy xx


    Ik denk niet dat iemands account hacken ervoor zal zorgen dat ze je opeens leuk gaan vinden. Eerder het tegenovergestelde. Sowieso is dat niet iets onschuldigs wat mensen wel vaker bij hun crush doen (of ik hoop toch tenminste dat dit niet vaak voorkomt) maar best wel creepy en inderdaad een beetje stalkerig. En dat is niet positief, voor de duidelijkheid.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat? :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]