• Hi,

    Ik vroeg me af of er hier Q'ers zitten die wat ervaring hebben met Amazon UK? Het zit namelijk zo dat ik er twee pakketjes bij heb besteld en er stond op de site dat ik deze vandaag zou krijgen, maar er is niets aangekomen vandaag. Ik heb al op de site van PostNL gekeken, maar daar staat dat bij beide pakketjes vermeld: "Zending wordt voorbereid door de verzender". Ik heb nu al op de site van Amazon gekeken en daar staat bij het ene pakketje dat het in Grimbergen (BE) is en het andere in Hemel Hempstead (UK).
    Nu vroeg ik me eigenlijk af of iemand enige idee heeft wanneer ik mijn eerste pakketje, dat dus in België ligt thuis kan verwachten? Ik snap namelijk zelf ook wel dat ik het andere pakketje niet voor dinsdag thuis moet verwachten.
    De vorige keer dat ik iets bij Amazon bestelde had ik het binnen 5 werkdagen thuis (het was dan ook op tijd met wat er op de site gezegd werd). Ik snap ook wel dat er vertraging kan zijn door dat Kerst weer voor de deur staat en iedereen masaal inkopen doet.

    Bedankt voor het lezen.

    Edit: Het pakje dat daarnet nog in Engeland lag, is nu aangekomen in Breda ^^

    Edit 2: De pakjes zijn eindelijk thuis aangekomen ^^

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Morgen, neem ik aan. Gewoon geduld hebben, niets verloopt zoals op de site vermeld, dat staat meestal voor als je in de UK zelf woont, niet erbuiten.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 17:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik bestel altijd bij Amazon. Ik denk dat je het morgen kan verwachten en anders volgende week (dinsdag?) aangezien ze niet bezorgen op maandagen.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Morgen, neem ik aan. Gewoon geduld hebben, niets verloopt zoals op de site vermeld, dat staat meestal voor als je in de UK zelf woont, niet erbuiten.

    Oh, oke, meestal klopt het bij mij wel, maar goed bij Amazon is het misschien anders.

    GrumpyCat schreef:
    Ik bestel altijd bij Amazon. Ik denk dat je het morgen kan verwachten en anders volgende week (dinsdag?) aangezien ze niet bezorgen op maandagen.

    Is het normaal dat ze het via Grimbergen (België) naar Nederland sturen? Want dát vond ik juist zo raar. Dat er niet op zon en maandagen bezorgd wordt weet ik, ik bestel namelijk redelijk vaak wat -en meestal ook uit Engeland en Amerika-, maar dat het via België komt heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 18:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BlaircWaldorf schreef:
    (...)
    Is het normaal dat ze het via Grimbergen (België) naar Nederland sturen? Want dát vond ik juist zo raar. Dat er niet op zon en maandagen bezorgd wordt weet ik, ik bestel namelijk redelijk vaak wat -en meestal ook uit Engeland en Amerika-, maar dat het via België komt heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt.



    Dat heb ik volgens mij ook eens gehad. Ga er maar vanuit dat het gewoon goedkomt (;


    26 - 02 - '16

    BlaircWaldorf schreef:
    (...)
    Is het normaal dat ze het via Grimbergen (België) naar Nederland sturen? Want dát vond ik juist zo raar. Dat er niet op zon en maandagen bezorgd wordt weet ik, ik bestel namelijk redelijk vaak wat -en meestal ook uit Engeland en Amerika-, maar dat het via België komt heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt.

    Mijn vriend woont in Enschede (bij de Duitse grens dus) en zijn pakketje uit Amerika of China, idk, ging eerst naar een plaatsje redelijk dichtbij de grens in Duitsland, daarna naar Amsterdam en vandaar naar Enschede. Er zit soms echt geen logica in.


    Your make-up is terrible

    GrumpyCat schreef:
    (...)


    Dat heb ik volgens mij ook eens gehad. Ga er maar vanuit dat het gewoon goedkomt (;

    Ik hoop het, want ik hoor meestal wel horrorverhalen over de pakketbezorging van België.

    Edit: Het pakje dat daarnet nog in Engeland lag, is nu aangekomen in Breda ^^

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 19:07 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Assassin schreef:
    (...)
    Mijn vriend woont in Enschede (bij de Duitse grens dus) en zijn pakketje uit Amerika of China, idk, ging eerst naar een plaatsje redelijk dichtbij de grens in Duitsland, daarna naar Amsterdam en vandaar naar Enschede. Er zit soms echt geen logica in.

    Sommige bezorgingsdiensten kan ik gewoon echt niet volgen. De Logica is gewoon ver te zoeken af en toe. Ik heb eens iets besteld uit Australië, ging het van daar naar Hong Kong, dan naar Duitsland, dan naar België en dan naar Breda. Dan konden ze het toch ook wel rechtstreeks vanuit Duitsland naar Breda sturen, lijkt mij toch het meest logisch, maar goed misschien ben ik daar ook raar in.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hangt een beetje van de verzender af. De ene keer duurt het langer dan de andere keer amazon is altijd een beetje onvoorspelbaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PostNL is zo asociaal. De pakketbezorger stond dus vanochtend aan de deur en ik liep naar de voordeur toe om de deur te openen en ik doe de deur open en het busje scheurt gewoon weg! En toen keek ik daarna op de site van PostNL beweren ze dat de pakketjes al afgegeven zijn! -Wat dus niet zo is-. Ik heb al aan de buren gevraagd of ze het misschien aangenomen hebben voor mij, maar dat is het geval niet en ook heb ik al naar het post kantoor gebeld waar mijn pakjes zijn en of ik ze eventueel al kon ophalen zelf (zodat ze niet nog een keer moeten komen), zeggen ze: "Sorry mevrouw, maar wij hebben geen pakjes die voor u bestemd zijn." Dus... pakjes kwijt maar Volgens PostNL al bezorgd. Leuk. Bedankt PostNL. Als ik ze maandag niet krijg (ze komen sowieso op maandag omdat van de 3 pakjes die ik verwachte ééntje wel is aangeschreven als '1ste bezorgpoging niet gelukt, volgende bezorgpoging: maandag 8 dec.' en de andere twee als 'bezorgd' ) ga ik een klacht indienen want dit kan toch niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En ze zitten niet in de brievenbus?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    En ze zitten niet in de brievenbus?

    Nee. Het past niet door de brievenbus.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 16:53 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oki, want ik heb eens gehad dat zn mn harde schijf in de brievenbus hadden gestoken terwijl ze anders voor een boek al aanbellen. Was er ook niet echt mee gediend, want het was die dag aan het regenen. Hopelijk krijg je je pakjes, want ik kan mn inbeelden dat dit alles behalve leuk is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BlaircWaldorf schreef:
    PostNL is zo asociaal. De pakketbezorger stond dus vanochtend aan de deur en ik liep naar de voordeur toe om de deur te openen en ik doe de deur open en het busje scheurt gewoon weg! En toen keek ik daarna op de site van PostNL beweren ze dat de pakketjes al afgegeven zijn! -Wat dus niet zo is-. Ik heb al aan de buren gevraagd of ze het misschien aangenomen hebben voor mij, maar dat is het geval niet en ook heb ik al naar het post kantoor gebeld waar mijn pakjes zijn en of ik ze eventueel al kon ophalen zelf (zodat ze niet nog een keer moeten komen), zeggen ze: "Sorry mevrouw, maar wij hebben geen pakjes die voor u bestemd zijn." Dus... pakjes kwijt maar Volgens PostNL al bezorgd. Leuk. Bedankt PostNL. Als ik ze maandag niet krijg (ze komen sowieso op maandag omdat van de 3 pakjes die ik verwachte ééntje wel is aangeschreven als '1ste bezorgpoging niet gelukt, volgende bezorgpoging: maandag 8 dec.' en de andere twee als 'bezorgd' ) ga ik een klacht indienen want dit kan toch niet.


    Wij hebben een keer gehad dat ik alleen thuis was en in de keuken achter de laptop zat, de bel ging. Ik dus even alles op pauze zetten, hoor ik opeens de voordeur open en dixht gaan. Wat bleek toen ik aan kwam lopen? De postbezorger had het pakketje binnen in de hal gelegd. Kennelijk had hij haast en kon hij geen minuut wachten. Wel kut voor jou. ):

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 17:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @Avarosa
    Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad ook boos om kan worden. Het ligt gewoon echt aan de bezorger hoor, want andere keren is het altijd een geduldige brave bezorger. Maar zodra het iemand anders is, is het vodden.


    Scribe schreef:
    (...)

    Wij hebben een keer gehad dat ik alleen thuis was en in de keuken achter de laptop zat, de bel ging. Ik dus even alles op pauze zetten, hoor ik opeens de voordeur open en dicht gaan. Wat bleek toen ik aan kwam lopen? De postbezorger had het pakketje binnen in de hal gelegd. Kennelijk had hij haast en kon hij geen minuut wachten. Wel kut voor jou. ):

    o,0 Dát lijkt me eigenlijk best wel eng, want hoe kon hij/zij bij jou in huis komen dan? Dat is ook creepy. Tegenwoordig hebben de meeste mensen geen geduld meer. Als het regent oké dan snap ik nog wel dat ze daar niet voor de lol buiten willen blijven staan, maar dan nog moeten ze het allemaal netjes en zo als het hoort afhandelen. Bij ons staat tie dan sowieso onder een afdakje en daarbij, zo sloom ben ik nou ook weer niet, maar ik ben ook niet van plan om te gaan sprinten elke keer als ik de bezorgingsdienst zie en het regende hier niet eens vandaag. -toch niet toen de bezorger kwam-.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Update: Mijn pakjes zijn allemaal aangekomen! (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.