• Yay, weer een zeiktopic, wat gezellig.. ^^

    Zoals meeste mensen hier waarschijnlijk wel weten is One Direction nu in Nederland voor de opnames van RTL Late Night. Heel leuk allemaal, alleen jammer dat ik geen kaartjes heb gewonnen. Nu heeft iemand die ik totaal niet mag dus gisteren wel kaartjes gewonnen, het meisje uit Barendrecht. Bibi is een enorme bitch die zo verwend is als een mens die twaalf kilo koekjes krijgt, geen goede vergelijking oeps, en heel erg carrot. Ze is gewoon een hele erge fake fan en ik snap niet waarom ze niet even iemand anders hadden kunnen kiezen, niet dat er nog iets aan te doen is, maar ik ben gewoon boos. Nu moet ik maandag op school aan gaan zitten horen hoe ze One Direction heeft ontmoet en al die dingen. Ik had liever gehad dat alleen mensen die ik niet ken die kaartjes hadden.
    ^Over dit gaan jullie waarschijnlijk heel erg zeiken, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven.^


    Nu gaan we even over op een heel ander onderwerp, wat ook weer erg gezellig is.

    Een paar dingen die handig zijn om te weten:
    Al bijna anderhalf jaar vind ik een jongen uit mijn klas leuk, B in dit geval.
    F en FL zijn bitches die alles wat ze horen door lullen aan de hele school. F heeft een tijdje 'flow' gehad met B.
    A is een 'vriendin' die ik vertrouwde en waar ik naast zit bij de klassenopstelling.
    G is een echte vriendin die alles weet over hoe ik me voor B voel. Ze praat vaak met B via Whatsapp.
    Z is een klasgenootje waar ik ook goed mee omga.
    In de klassenopstelling zitten we in deze opstelling;
    [Lege stoel] [F]
    [A] [Ik]
    [FL] [ B]
    [G] [Z]

    Nu vertelde G mij gisteren dus dat A tegen F, FL en B heeft gezegd dat ik hem leuk vind. Ik zat tijdens die les (scheikunde) aan de andere kant van het lokaal, omdat iemand anders alleen zat en zij mij helpt met een verhaal. A heeft dus tegen de bitches en B alles verteld over mij, hoelang ik B al leuk vind, dat ik hem 'stalk', dat hij me na twee uur weer had ontvolgt op insta (wat waar is, maar hij wist niet dat ik dat was). Volgens G wist B al langer dat ik heb leuk vond, maar hij heeft G belooft om niets te zeggen en het voor zichzelf te houden. B had aan G gevraagd of ze foto's wilde sturen van gesprekken met mij, wat ze niet heeft gedaan. Blijkbaar heeft hij het dus ook aan A gevraagd want in die scheikunde les vroeg B aan A of zij die foto's nog wilde sturen. Dit vroeg hij zacht, zodat F & FL het niet zouden horen, waarop A luidruchtig antwoordde dat 'ze dacht dat ze het niet meer ging sturen'. Tot nu toe is A nog wel aardig, maar nu veranderd het verhaal. F & FL wilden nu weten waar het over ging. 'B, waar gaat het nou over?' 'Doe nou niet zo flauw.' 'Wat gaat ze niet sturen?'. B was heel lief en zei de hele tijd dat hij er niets over ging zeggen, dat had hij immers aan G belooft. Hij hielt zich er de hele tijd dan ook aan, maar toen zei F tegen A, 'Vertel het nou maar, FL gaat het mij toch wel vertellen'. Dit was dus gebluft, FL wist er ook niets vanaf. Alleen jammer dus dat het wel hielp, want toen vertelde A dus lekker al mijn gevoelens aan F, FL en B zelf. Z zei nog tegen haar dat ze haar mond moest houden, maar ze luisterde niet.
    Ik heb al deze dingen in vertrouwen aan A verteld, maar denk maar niet dat zij ooit nog een woord over hem uit mijn mond gaat horen komen. Mijn vertrouwen in heel veel mensen is nu omlaag gegaan, ik had echt het gevoel dat ik haar kon vertrouwen.
    F en FL gaan dit sowieso aan alle bitches van de school vertellen, dan gaat er dus een bericht door de school heen als 'Dat ene rare meisje uit onze klas is op B, eh. Ja echt raar, B is veel te goed voor haar'. En voordat mensen gaan zeggen dat ze nooit zoiets gaan zeggen, ik weer dat het wel zo is. Ik heb uit F's mond horen komen dat B veel beter verdient en dat ik raar ben. In deze klassenopstelling moet ik tot de kerstvakantie zitten, tussen al deze mensen in, waar ik dus echt geen zin in heb. Ik wilde eerst aan mijn mentor gaan vragen of ik verplaatst kon worden, maar dat wilt hij natuurlijk een reden en no way dat ik dit aan hem ga vertellen. Als jullie misschien tips hebben hoe ik dit kan gaan overleven hoor ik het graag. (:

    Sorry als er fouten in deze tekst zitten, ik ben heel erg boos op A en moest dit er gewoon even uitgooien. Ik ga het dan ook niet overlezen, dan ga ik alleen nog bozer worden en daar heeft niemand zin in. :')


    Voor iedereen die ook echt moeite heeft gedaan om dit te lezen, heel erg bedankt. En als je het tweede deel volledig begreep ben ik erg trots op je. :')

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 13:46 ]

    Dat van one direction, Hoe moeilijk het ook is, je zult er mee moeten omgaan. De volgende keer krijg jij wel een kans! En ik zou echt proberen stoppen met haten op die persoon. Je word er zelf alleen maar depressiever van. Ik deed dit vroeger ook, op een meisje die me wel degelijk iets had aangedaan. Maar ach, laat haar zijn. Wees sterk en negeer haar. Je zult zelf merken dat je gelukkiger word.

    Wat dat ander betreft, A is denk ik wel een echte vriendin. misschien is ze gewoon naief, en dacht ze echt dat FL het ook wist. Het is natuurlijk moeilijker voor mij in te schatten omdat ik die persoon niet echt ken. Maar ik kan me echt wel in je situatie vinden.. en iemand vertrouwen vind ik echt moeilijk in deze tijd.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik zie al dit nu pas, oeps.

    Even een update (:

    Toen vorige week 1D op tv was zag ik Bibiche een paar keer voorbij komen, aka haar voorhoofd, maar ik heb het gewoon genegeerd en genoten van de show.

    F, FL en B doen nog gewoon normaal tegen me, maar volgens mij weten ze ook niet dat ik weet dat A het ze heeft verteld. Ik vind het niet heel erg, ik ga dit alles gewoon achter me laten. Ik weet nu wie mijn vrienden zijn en wie niet.