• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:01 ]


    -

    Ik ga eten maken voor mij en m'n zusje, doei!


    wat was dit ookalweer

    Ik ga studeren.
    *Kokhals*


    Queer zijn is gewoon alles

    Het begint wel erg dicht naar mijn kant te komen, die perv...
    Nu mag ik niet meer alleen buiten van mijn oiders. Door die pervert ><


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Het begint wel erg dicht naar mijn kant te komen, die perv...
    Nu mag ik niet meer alleen buiten van mijn oiders. Door die pervert ><


    Hé, wat? Welke perv?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat is er dan precies aan de hand in België?


    Pretty is just a pretty word.

    Vergilius schreef:
    Het begint wel erg dicht naar mijn kant te komen, die perv...
    Nu mag ik niet meer alleen buiten van mijn oiders. Door die pervert ><


    Misschien is dat alleen maar veiliger?


    I'm your little ray of pitch black.

    Mulleroni schreef:
    Wat is er dan precies aan de hand in België?


    Een meisje van veertien, die op weg was naar school, was tien dagen vermist en is de eerste december dood teruggevonden in een bos dat al helemaal uitgekamt was, dus ze moet er erna gedumpt zijn, en volgens het parket is ze vermoord.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Een meisje van veertien, die op weg was naar school, was tien dagen vermist en is de eerste december dood teruggevonden in een bos dat al helemaal uitgekamt was, dus ze moet er erna gedumpt zijn, en volgens het parket is ze vermoord.

    Wat vreselijk! En dat andere meisje waar jullie over praten? Zit hier een verband in? Alleen vermoord of ook seksueel?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Wat vreselijk! En dat andere meisje waar jullie over praten? Zit hier een verband in? Alleen vermoord of ook seksueel?


    Inderdaad, ja. Dat meisje uit Bergen? Die is vermist, meer is er nog niet bekend. Het enige verband dat ik zie is dat het beiden in de hoofdstad van een provincie is gebeurd en dat ze op weg waren van huis naar school of omgekeerd, maar naar het schijnt is het tweede meisje ergens veilig.
    Ik weet niet of die meisjes ook verkracht zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit gesprek valt me een beetje te zwaar op mijn maag. In elk geval is het allemaal heel erg natuurlijk, maar ik ga me even op andere dingen focussen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Inderdaad, ja. Dat meisje uit Bergen? Die is vermist, meer is er nog niet bekend. Het enige verband dat ik zie is dat het beiden in de hoofdstad van een provincie is gebeurd en dat ze op weg waren van huis naar school of omgekeerd, maar naar het schijnt is het tweede meisje ergens veilig.
    Ik weet niet of die meisjes ook verkracht zijn.

    Pf, wat vreselijk. Waar ligt Bergen in de buurt? Is dat in de buurt van Antwerpen? (Ik heb geen verstand van topografie van België)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Pf, wat vreselijk. Waar ligt Bergen in de buurt? Is dat in de buurt van Antwerpen? (Ik heb geen verstand van topografie van België)


    Bergen ligt in Henegouwen, onder West- en Oost-Vlaanderen, in Wallonië. Net zoals Aarlen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Inderdaad, ja. Dat meisje uit Bergen? Die is vermist, meer is er nog niet bekend. Het enige verband dat ik zie is dat het beiden in de hoofdstad van een provincie is gebeurd en dat ze op weg waren van huis naar school of omgekeerd, maar naar het schijnt is het tweede meisje ergens veilig.
    Ik weet niet of die meisjes ook verkracht zijn.

    Bergen, de hoofdstad van Noord-Holland? Bergen is een dorpje. :'D

    Neeeevermind, verkeerde Bergen. Er zijn er een stuk of vijftig op de wereld of zo. (cat)

    Maakt het eigenlijk alleen nog maar griezeliger. Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat ze veilig is. ><

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:24 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bergen, de hoofdstad van Noord-Holland? Bergen is een dorpje. :'D

    Maakt het eigenlijk alleen nog maar griezeliger. Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat ze veilig is. ><


    Bergen, de hoofdstad van Henegouwen. Mons, in het Frans. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Bergen, de hoofdstad van Henegouwen. Mons, in het Frans. ^^

    Oh, ik hoop dat ze snel gevonden wordt.


    Pretty is just a pretty word.