• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:01 ]


    -

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Oh, ik hoop dat ze snel gevonden wordt.


    Ik ook. Het is echt vreselijk, en dan nog allemaal op zo'n korte tijd ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De mensheid kan erg zijn.


    16 - 09 - '17

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Een meisje van veertien, die op weg was naar school, was tien dagen vermist en is de eerste december dood teruggevonden in een bos dat al helemaal uitgekamt was, dus ze moet er erna gedumpt zijn, en volgens het parket is ze vermoord.


    Ho shit O_O


    wat was dit ookalweer

    Die perv=die moordenaar.

    May gosh, mijn moeder als ik buiten ga: 'Lieverd, nooit omkijken. Als iemand de weg vraagt, negeren. Enn... voorzichtig.'
    Ze brengt me stress. :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sheamus schreef:
    De mensheid kan erg zijn.


    Volgens de lijkschouwer konden ze niet precies vaststellen aan welke verwonding ze overleden was. Zo veel verwondingen had ze en zo hard was ze toegetakeld.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sheamus schreef:
    De mensheid kan erg zijn.


    Volgens de lijkschouwer konden ze niet precies vaststellen aan welke verwonding ze overleden was. Zo veel verwondingen had ze en zo hard was ze toegetakeld.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Die perv=die moordenaar.

    May gosh, mijn moeder als ik buiten ga: 'Lieverd, nooit omkijken. Als iemand de weg vraagt, negeren. Enn... voorzichtig.'
    Ze brengt me stress. :c


    Dat is dus een reden dat ik nooit alleen ergens naartoe durf gaan, ook al ben ik nu al 20, ik ben redelijk snel bang.


    16 - 09 - '17

    Vergilius schreef:
    (...)

    Volgens de lijkschouwer konden ze niet precies vaststellen aan welke verwonding ze overleden was. Zo veel verwondingen had ze en zo hard was ze toegetakeld.


    Oh gosh... erg


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Dat is dus een reden dat ik nooit alleen ergens naartoe durf gaan, ook al ben ik nu al 20, ik ben redelijk snel bang.


    Ik ook, Mechelen is nogal een allochtonen stad. En... Ik heb eens een vrouw voor mijn ogen in elkaar geslagen zien worden... Heb haar haar geholpen, ambulance gebeld en dat soort shit. Mijn vader is achter de dief gehold, dapper van em... Wauw... Het gestolen geld nooit meer gezien. 300 euro of zoiets, echt veel. ö


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik ook, Mechelen is nogal een allochtonen stad. En... Ik heb eens een vrouw voor mijn ogen in elkaar geslagen zien worden... Heb haar haar geholpen, ambulance gebeld en dat soort shit. Mijn vader is achter de dief gehold, dapper van em... Wauw... Het gestolen geld nooit meer gezien. 300 euro of zoiets, echt veel. ö


    O_O


    16 - 09 - '17

    Vergilius schreef:
    (...)

    Volgens de lijkschouwer konden ze niet precies vaststellen aan welke verwonding ze overleden was. Zo veel verwondingen had ze en zo hard was ze toegetakeld.


    Dat is echt vreselijk, hmpf. Ik hoop dat ze niet al te veel pijn had :c


    wat was dit ookalweer

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik ook, Mechelen is nogal een allochtonen stad. En... Ik heb eens een vrouw voor mijn ogen in elkaar geslagen zien worden... Heb haar haar geholpen, ambulance gebeld en dat soort shit. Mijn vader is achter de dief gehold, dapper van em... Wauw... Het gestolen geld nooit meer gezien. 300 euro of zoiets, echt veel. ö


    Op dat allochtonen ga ik maar niet in, want dat word heel fel omdat ik me beledigt voel. Lol.

    Maar het is echt vreselijk dat zulke dingen... ik wou geburen zeggen maar dat woord klopt in mn gedachtes niet... Argh. >:c
    Soms denk ik echt dat ik dyslexie of zo heb :'d

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:02 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik lees terug en ben nu heel awkward.......


    -

    Aldea schreef:
    Ik lees terug en ben nu heel awkward.......


    Hoezo?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Hoezo?

    Jullie zijn perverts xF

    Maar dat van die meisjes is wel gewoon erg :O


    -