• Ik heb mijn kat sinds 07:00 gisteren niet meer gezien en ik ben doodongerust. :/
    Nu waren we een groot deel van de dag (tot 18:00 uur) niet thuis, maar normaal gesproken staat ie allang voor de deur te jengelen dat hij wil eten - en al helemaal een dag later. Hij is nog nooit zolang weggeweest en omdat mijn vorige kat is aangeraden stress ik hem nogal.

    Dus iemand die nog kalmerende knuffels over heeft?
    Ik weet niet echt wat ik kan doen, ik heb al geroepen en alles, maar er zijn bij ons overal weilanden en struiken en aan het zoeken is bijna geen beginnen aan. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb je al posters opgehangen of rond gevraagd of mensen 'm gevonden hebben?

    Ik weet hoe het voelt trouwens. Pim is ook wel eens drie dagen achter elkaar weggeweest, maar hij kwam wel altijd terug. Vooral omdat Pim een slechtere poot heeft, vind ik dat altijd wat eng..

    Heel veel succes gewenst en ik hoop dat hij snel terugkomt -hug-


    26 - 02 - '16

    Meh ik hoop echt voor je dat ie snel terug komt :/


    Happy Birthday my Potter!


    Cats are awesome, ze zijn superhelden en ik weet zeker dat je kat weer terug komt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    Ik hoop dat ie snel weer terug komt!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Hij komt vast weer terug! Mijn kat was soms ook dagen weg en ik ken die ongerustheid. Vréselijk. Misschien is ie achter de vrouwtjes aan? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daarom ben ik ook altijd bang om ze naar buiten te laten, als ik later zelf katten heb. Ik heb vroeger 5 katten gehad thuis (eigenlijk 4 poezen en 1 kat) en die waren bijna allemaal op een slechte manier op het einde gekomen. Ik voel me rot als ik er nu nog aan denk.
    Ik hoop dat je katje snel terug thuiskomt!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    He bah, ik blijf het naar vinden voor je. :c Ik hoop echt met je mee dat ie snel weer terug thuis komt! Veel hugs voor nu. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Wat ontzettend naar joh! :/


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 12:39 ]


    Ik hoop zo voor je dat ie terecht komt want ik weet hoe vreselijk het is om een dier kwijt te raken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dank jullie wel! Daar moest ik toch wel van glimlachen. (:
    We hebben net de hele buurt uitgekamd, maar zonder resultaat. We hebben de buren geïnformeerd (die wonen al op een paar honderd meter afstand) en we gaan op Facebook ook nog een foto delen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh nee, heel veel hugs, ik hoop dat je je kat weer terugvindt.




    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gewoon even afwachten. Onze kat - die werkelijk nooit de tuin verliet - was van de stofzuiger geschrokken toen wij op vakantie waren en degene die voor onze katten zorgde ging stofzuigen. Die is toen naar buiten gevlogen en is een paar dagen weggeweest. Maar wel gewoon teruggekomen.
    Wij denken dat ze ergens bij iemand in de garage opgesloten heeft gezeten, maar dat weten we natuurlijk niet zeker.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Komt goed Natas! Dikke knuffel van mij! Ik ga voor je duimen en met gekruiste vingers rondlopen!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.