• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 10:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2014 - 23:15 ]


    wat was dit ookalweer

    Sheamus schreef:
    (...)

    Dat is echt fout, sorry dat ik het zeg, maar straks staat er iemand verkeerd voor haar neus en wat dan? Sommige mensen zouden beter even nadenken voordat ze zo'n dingen doen. Ik zou haar toch even duidelijk maken dat ze beter even zou nadenken en moet uitkijken.


    Zo denk ik eigenlijk ook en het liefste ga ik er lekker naar toe. Hem vol op zn bek slaan. Maar ik kan het gewoon niet, ik kan niet de les uitlopen van 'ik moet iemand redden' Hij is fucking 3 jaar ouder, zegt hij, maar ja... ;/


    wat was dit ookalweer

    UGH! KDFABSDADSA@##$%#$%!@!.

    Ik ben super pissig. Ik heb me nog nooit zo boos, in de steek gelaten en genaaid gevoeld op één moment.


    26 - 02 - '16

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Zo denk ik eigenlijk ook en het liefste ga ik er lekker naar toe. Hem vol op zn bek slaan. Maar ik kan het gewoon niet, ik kan niet de les uitlopen van 'ik moet iemand redden' Hij is fucking 3 jaar ouder, zegt hij, maar ja... ;/


    Probeer haar dan om te praten, voor het zover is?

    @Erieka, wat is er babe?


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Probeer haar dan om te praten, voor het zover is?

    @Erieka, wat is er babe?


    Ik heb er net een topic over gemaakt. Ik ben zo boos ugh. Vuile naaiers. Eerst sluiten ze me buiten en dan mag ik wel komen om die stomme zaal te versieren. Echt, stik erin kut-persoon die dat geregeld heeft, bah!


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Ik heb er net een topic over gemaakt. Ik ben zo boos ugh. Vuile naaiers. Eerst sluiten ze me buiten en dan mag ik wel komen om die stomme zaal te versieren. Echt, stik erin kut-persoon die dat geregeld heeft, bah!


    Ik ga even lezen.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Probeer haar dan om te praten, voor het zover is?

    @Erieka, wat is er babe?


    Ik ga het opgeven met haar, echt. Ik kan niet meer dan dit en ik vergeet mezelf nog eens in mijn zorgen om haar :'D


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Yay!
    Was t leuk?


    Eerst werd ik lekker ziek en durfde ik geen enkele winkel binnen gaan omdat ik bang was dat ik zou moeten overgeven. Mijn zus heeft toen een flesje cola gekocht, terwijl ik buiten wachtte. Toen gingen we de Fun binnen en we waren nog net door de ingang en keken we naar z'n standje (een soort kastje waar van alle kinderspulletjes oplagen) en een vrouw stond achter me en die valt plotseling tegen dat standje en begint ineens van die hele rare geluiden te maken en die planken kwamen los, dus ik hield die tegen en die vrouw deed maar geen moeite om terug recht te staan. Ze bleef maar steunen aan dat standje en ik mijn best doen om alles overeind te houden. Uiteindelijk viel ze op de grond en kwamen dan pas medewerkers die haar van dat standje weg legde. Toen maakt die vrouw engelvormen met haar benen (zo in de sneeuw) en toen ben ik weg gewandeld, ik vond het zo eng Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik ga het opgeven met haar, echt. Ik kan niet meer dan dit en ik vergeet mezelf nog eens in mijn zorgen om haar :'D


    Snap ik wel. Het is dan maar haar eigen schuld als die gast verkeerde bedoelingen heeft. Zal haar leren.


    16 - 09 - '17

    Simoni schreef:
    (...)

    Eerst werd ik lekker ziek en durfde ik geen enkele winkel binnen gaan omdat ik bang was dat ik zou moeten overgeven. Mijn zus heeft toen een flesje cola gekocht, terwijl ik buiten wachtte. Toen gingen we de Fun binnen en we waren nog net door de ingang en keken we naar z'n standje (een soort kastje waar van alle kinderspulletjes oplagen) en een vrouw stond achter me en die valt plotseling tegen dat standje en begint ineens van die hele rare geluiden te maken en die planken kwamen los, dus ik hield die tegen en die vrouw deed maar geen moeite om terug recht te staan. Ze bleef maar steunen aan dat standje en ik mijn best doen om alles overeind te houden. Uiteindelijk viel ze op de grond en kwamen dan pas medewerkers die haar van dat standje weg legde. Toen maakt die vrouw engelvormen met haar benen (zo in de sneeuw) en toen ben ik weg gewandeld, ik vond het zo eng Ö


    O mijn god O_O
    Dat is wel heel erg O_O


    wat was dit ookalweer

    Haha, Rani toch


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Snap ik wel. Het is dan maar haar eigen schuld als die gast verkeerde bedoelingen heeft. Zal haar leren.


    Dat laatste is wel een beetje te hard, Syl...


    I'm your little ray of pitch black.

    Simoni schreef:
    (...)

    Eerst werd ik lekker ziek en durfde ik geen enkele winkel binnen gaan omdat ik bang was dat ik zou moeten overgeven. Mijn zus heeft toen een flesje cola gekocht, terwijl ik buiten wachtte. Toen gingen we de Fun binnen en we waren nog net door de ingang en keken we naar z'n standje (een soort kastje waar van alle kinderspulletjes oplagen) en een vrouw stond achter me en die valt plotseling tegen dat standje en begint ineens van die hele rare geluiden te maken en die planken kwamen los, dus ik hield die tegen en die vrouw deed maar geen moeite om terug recht te staan. Ze bleef maar steunen aan dat standje en ik mijn best doen om alles overeind te houden. Uiteindelijk viel ze op de grond en kwamen dan pas medewerkers die haar van dat standje weg legde. Toen maakt die vrouw engelvormen met haar benen (zo in de sneeuw) en toen ben ik weg gewandeld, ik vond het zo eng Ö


    Ow shit fuck. Dat is scary... maybe was ze bezeten?


    I'm your little ray of pitch black.

    Sheamus schreef:
    (...)

    Snap ik wel. Het is dan maar haar eigen schuld als die gast verkeerde bedoelingen heeft. Zal haar leren.


    Vind ik ook hoor. Ik, haar nichtje en een vriend van haar hebben alles gedaan om haar te stoppen. Maar nee. :'d


    wat was dit ookalweer

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Dat laatste is wel een beetje te hard, Syl...


    Nou ja, sorry hoor, maar eigenlijk is het best dom van haar om af te spreken met iemand die ze nooit gezien heeft.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Nou ja, sorry hoor, maar eigenlijk is het best dom van haar om af te spreken met iemand die ze nooit gezien heeft.


    Het is ook dom, maar om nou te zeggen dat als die gast de verkeerde bedoelingen heeft het haar zal leren... sorry hoor maar dat gaat écht te ver.
    Het is nou niet dat ik een discussie uitlok, maar het enige dat je van zoiets leert is niemand te vertrouwen en vooral veel pijn.


    I'm your little ray of pitch black.