• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22



    Song of the night : Nothing but thieves van Graveyard Whistling.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night is vanaf 7 december daar.
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 10:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2014 - 23:15 ]


    wat was dit ookalweer

    Sheamus schreef:
    (...)

    Good luck!

    @Erieka, slaap lekker!


    Meh, I need it. Ik heb eigenlijk sinds november vorig jaar niet meer echt geschreven, want na NaNoWriMo is mijn hoofd gewoon leeg geweest qua schrijven. Straks kan ik niets meer T_T

    Trusten Erieka!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huh, wat. Weer al zo vol? Moet echt eens mijn fiets nemen, maar ik heb lekke band...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik moet er gewoon al om zes uur uit en ik ben sowieso tot half vijf op school T-T
    En dan moet ik ook nog twee uur terugreizen erbij doen. Hoe ga ik het volhouden? Ik weet het niet :/

    Truste!


    26 - 02 - '16

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Meh, I need it. Ik heb eigenlijk sinds november vorig jaar niet meer echt geschreven, want na NaNoWriMo is mijn hoofd gewoon leeg geweest qua schrijven. Straks kan ik niets meer T_T

    Trusten Erieka!


    Ik ken het, helaas.

    @Aurora, misschien een vliegende bezemsteel kopen, die gaat vast sneller?
    @Erieka, good luck with that!


    16 - 09 - '17

    Bjergsen schreef:
    Ik denk dat ik misschieeeen mee ga doen aan SOTM deze maand
    Veel succes!
    Lawwwwl Bjergsen en Meteos zijn Rekkles aan het stalken op twitter lolz


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, dat is een plan! Ik loop even door een muur en haal die zo op. Aan die andere kant heb ik een vriend, Harry, kennen jullie 'm toevallig?

    Ga by the way slapen. Slaapse, everyone! En morgen gaat dit topic sowieso weer vol zijn. xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rekkles schreef:
    (...)Veel succes!
    Lawwwwl Bjergsen en Meteos zijn Rekkles aan het stalken op twitter lolz


    Thanks :] Ik had het idee gisteren al in m'n hoofd, ben nu bezig met een poging om het uit te werken.

    Hahah, omg, the love. Ik volg Twitter amper nog, ik gebruik het niet echt meer. Heb je trouwens misschien een link voor me waar al die streams zijn?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nog maar zeven werkdagen werken voor mijn stage en dan heb ik eindelijk vakantie, waar kerst en Oudejaarsavond onder vallen, heb ik de eindpresentatie en dan nog vakantie tot eind januari.
    Wat heb ik daar al lang naar uitgekeken, zeg. Na zes en een halve maand stage ben ik er echt wel klaar mee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vergilius schreef:
    Oh, dat is een plan! Ik loop even door een muur en haal die zo op. Aan die andere kant heb ik een vriend, Harry, kennen jullie 'm toevallig?

    Ga by the way slapen. Slaapse, everyone! En morgen gaat dit topic sowieso weer vol zijn. xd


    Harry?

    Slaap lekker, babe!


    16 - 09 - '17

    Kiliel schreef:
    Nog maar zeven werkdagen werken voor mijn stage en dan heb ik eindelijk vakantie, waar kerst en Oudejaarsavond onder vallen, heb ik de eindpresentatie en dan nog vakantie tot eind januari.
    Wat heb ik daar al lang naar uitgekeken, zeg. Na zes en een halve maand stage ben ik er echt wel klaar mee.


    Fijn voor je (:


    16 - 09 - '17

    Vergilius schreef:
    Oh, dat is een plan! Ik loop even door een muur en haal die zo op. Aan die andere kant heb ik een vriend, Harry, kennen jullie 'm toevallig?

    Ga by the way slapen. Slaapse, everyone! En morgen gaat dit topic sowieso weer vol zijn. xd


    Truuuusten


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Thanks :] Ik had het idee gisteren al in m'n hoofd, ben nu bezig met een poging om het uit te werken.

    Hahah, omg, the love. Ik volg Twitter amper nog, ik gebruik het niet echt meer. Heb je trouwens misschien een link voor me waar al die streams zijn?
    Ik kwam het tegen op twitter zelf en streams? Twitch en Azubu, hangt er vanaf wie je wil zien. Fnatic is Azubu TSM e.d. vooral Twitch, Krepo ook Twitch net als Sjokz.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sheamus schreef:
    (...)

    Fijn voor je (:

    Bedankt voor je reactie.
    En wat betreft ons Facebook "gesprek" van gisteravond, ik was bezig en had me nog niet uitgelogd van Facebook, daarom reageerde ik niet. Sorry als het je het gevoel gaf dat ik je aan het negeren was, wat dan was niet de bedoeling.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rekkles schreef:
    (...)Ik kwam het tegen op twitter zelf en streams? Twitch en Azubu, hangt er vanaf wie je wil zien. Fnatic is Azubu TSM e.d. vooral Twitch, Krepo ook Twitch net als Sjokz.


    Yeah soms kijk ik naar Krepo, maar niet heel vaak. En ik heb Bjergsen meerdere malen gekeken ghehe. Maar omdat jullie in het LoL topic het ook hadden over die wedstrijden etc.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Yeah soms kijk ik naar Krepo, maar niet heel vaak. En ik heb Bjergsen meerdere malen gekeken ghehe. Maar omdat jullie in het LoL topic het ook hadden over die wedstrijden etc.
    Aha Twitch dan, altijd twitch. Alhoewel Youtube ook een optie is, maar twitich is beter.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque