• Ik ben op dit moment even te enthousiast. Sommige weten het misschien al, maar ik had enorm veel moeite met werk vinden. Ik dacht sowieso dat er niks meer van zou komen dit jaar, wat blijkt? Misschien wel. Ik keek een uur geleden op mijn mobiel en zag twee gemiste oproepen van een nummer dat ik niet kende. Ik luisterde naar mijn voicemail, was het iemand voor werk, ik heb die persoon dus meteen terug gebeld. Die vrouw was heel enthousiast en ik mag morgen op gesprek gaan. Ik moet eerst een test doen, dan een gesprek en dan zijn er blijkbaar nog kleine dingetjes. Als dat positief uitdraait, moet ik nog eens terug komen om alles in orde te maken en zo. Daarna krijg ik dan een opleiding en kans om vast werk te krijgen. Ik hoop dat het positief zal zijn, want eerlijk gezegd lijkt dit werk me ontzettend leuk en lijkt er een last van mijn schouders te vallen. Ik had werkelijk nooit verwacht dat iemand mij zou bellen om te vragen of ik geïnteresseerd zou zijn in een job binnen hun bedrijf. Wel verkeerd gedacht dus. Ik ben nu dus wel al zenuwachtig voor morgen, dus ik hoop niet dat het daardoor mis gaat lopen. Daarbij ben ik ook nog eens flink verkouden, dus kunnen ze een mooie rode neus verwachten.

    Hebben jullie vandaag al iets leuks meegemaakt, goed nieuws gekregen, ect.?

    Voor degenen die het willen weten.
    UPDATE: Het ging heel goed! Die vrouw zei dat het motiverend was, ik mag maandag terug gaan en dan hoor ik of ik aangenomen word of niet. Ik hoop van wel, want de job lijkt me echt leuk. Ik heb eventjes mogen mee volgen met een werknemer en dat was echt leuk.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 18:46 ]


    16 - 09 - '17

    Ah, wat leuk joh! Gefeliciteerd. En morgen komt het wel goed, maak je niet teveel zorgen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ah, wat leuk joh! Gefeliciteerd. En morgen komt het wel goed, maak je niet teveel zorgen. c:


    Dankjewel! En ik hoop het (:


    16 - 09 - '17

    Leuk, gefeliciteerd c:! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig ben, dat zou ik ook zijn. Maak je niet teveel zorgen, ik denk dat het wel goed komt.


    Het enige positieve vandaag is dat ik niet naar school hoef, omdat ik ziek ben. Alleen het ziek zijn is minder :c


    Seasons will change, but I shall remain

    OneColdDay schreef:
    Leuk, gefeliciteerd c:! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig ben, dat zou ik ook zijn. Maak je niet teveel zorgen, ik denk dat het wel goed komt.


    Het enige positieve vandaag is dat ik niet naar school hoef, omdat ik ziek ben. Alleen het ziek zijn is minder :c


    Dankjewel, ik hoop het.

    Beterschap!


    16 - 09 - '17

    Ambrose schreef:
    Ah, wat leuk joh! Gefeliciteerd. En morgen komt het wel goed, maak je niet teveel zorgen. c:


    Ik moest vrijdag een examen presenteren doen, wat ook nog werd opgenomen. Alsof het niet nog erger kon. Ik heb al een hekel aan presenteren. Gelukkig ging het best wel goed en had ik 9 minuten gepresenteerd! Geslaagd met een 6.7. Blijer kun/kon je mij niet maken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk voor je Sylvie! Ik had er iets van gezien op facebook, maar ik was het kwijt voor ik kon reageren. Veel succes, hon ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben echt blij voor je! Veel succes en you can do it!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ooooh, wat leuk!
    Het komt vast helemaal goed morgen. Hou gewoon de positieve energie erin, dan heb jij gewoon je baan! :3 Wat voor baan is het eigenlijk, als ik vragen mag? c:


    Het positieve van mij... Ik heb nu net rijles achter de rug. En mijn instructeur zegt dat het morgen met het examen wel goed komt als ik óverdreven kijk en op de kruispunten wat langzamer ga voor het overzicht. Dat stelt me wel gerust. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel iedereen!
    @Yolanda, customer experience advisor


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd en succes morgen! Maar als ze je bellen en dat is het sowieso al een goed teken!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hoop dat het goed komt! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Dankjewel beide!


    16 - 09 - '17

    Voor degenen die het willen weten.
    UPDATE: Het ging heel goed! Die vrouw zei dat het motiverend was, ik mag maandag terug gaan en dan hoor ik of ik aangenomen word of niet. Ik hoop van wel, want de job lijkt me echt leuk. Ik heb eventjes mogen mee volgen met een werknemer en dat was echt leuk.


    16 - 09 - '17

    Yay! Ik ben blij voor je Syl!


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Yay! Ik ben blij voor je Syl!


    Dankje (:


    16 - 09 - '17