• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13



    Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga gewoon door met het luisteren van kerstmuziek, anders word ik heel chagrijnig en daar wordt niemand blij van.


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet meer volgen. Wie is Hale? QNM? Ö


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hale: user die mensen bewust pijnigde met haar faken, heeft onder andere een zwangerschap gefaket.

    QNM: Zie uitleg van Jarne op vorige pagina

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 14:37 ]


    26 - 02 - '16

    Actually is dit gewoon het Kletscafé van vroeger, maar dan kleiner en met een paar andere mensen. 't Kletscafé was fun, maar en zijn teveel mensen gekwetst geweest en afgekraakt, die vierde juni/juli, I dunno welke.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vergilius schreef:
    Ik kan niet meer volgen. Wie is Hale? QNM? Ö


    QNM: Ik heb de twee topics gepost op de vorige pagina.
    Hale: Eh, grootste faker aller tijden op Q, actually.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Actually is dit gewoon het Kletscafé van vroeger, maar dan kleiner en met een paar andere mensen. 't Kletscafé was fun, maar en zijn teveel mensen gekwetst geweest en afgekraakt, die vierde juni/juli, I dunno welke.


    Ik heb wel eens geprobeerd om bij t Kletscafé te komen, maar daar werd je toch iets anders behandeld dan hier als 'nieuwe'


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik heb wel eens geprobeerd om bij t Kletscafé te komen, maar daar werd je toch iets anders behandeld dan hier als 'nieuwe'


    Ja? Dat viel me niet erg op, eigenlijk, want toen ik er nieuw bijkwam, was dat niet zo. (: Maar het kan natuurlijk wel zijn dat jij je daar zo bij voelde en het lijkt me geen aangenaam gevoel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik heb wel eens geprobeerd om bij t Kletscafé te komen, maar daar werd je toch iets anders behandeld dan hier als 'nieuwe'


    Het KC was gewoon veel groter.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ja? Dat viel me niet erg op, eigenlijk, want toen ik er nieuw bijkwam, was dat niet zo. (: Maar het kan natuurlijk wel zijn dat jij je daar zo bij voelde en het lijkt me geen aangenaam gevoel.


    Kan ook wel aan mij liggen, maar als ik het zo zie word hier meteen leuk tegen je gedaan, maar idd ook omdat het kleiner is. In KC waren zo veel mensen, dan kun je moeilijk op allemaal heel erg letten


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Kan ook wel aan mij liggen, maar als ik het zo zie word hier meteen leuk tegen je gedaan, maar idd ook omdat het kleiner is. In KC waren zo veel mensen, dan kun je moeilijk op allemaal heel erg letten


    Dat zal daar wel aan liggen, inderdaad, want toen ik erbij kwam was het nog kleiner. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Dat zal daar wel aan liggen, inderdaad, want toen ik erbij kwam was het nog kleiner. (:


    Ik kwam ook pas rond het einde, volgens mij. Maar drama was er toen ineens, drama. o-o


    wat was dit ookalweer

    Wauw dat kind is echt fucking irritant. Ze zei net gewoon 'Ga dood of zo'

    Nu heb ik echt zoiets van, doe het zelf. Ga Jeff maar vragen, hij doet het vast met liefde.


    26 - 02 - '16

    Oh, wacht. Ga ik meteen bijlezen. (:
    KC vond ik niet zo gezellig als dit, ook al zitten hier zowat dezelfde personen. Het is hier kleiner, inderdaad.
    Wat was er eigenlijk foutgelopen? Plots zag ik geen topic meer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Oh, wacht. Ga ik meteen bijlezen. (:
    KC vond ik niet zo gezellig als dit, ook al zitten hier zowat dezelfde personen. Het is hier kleiner, inderdaad.
    Wat was er eigenlijk foutgelopen? Plots zag ik geen topic meer.


    Rellen, klein, maar toch. Imma search the topic for you.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GrumpyCat schreef:
    Wauw dat kind is echt fucking irritant. Ze zei net gewoon 'Ga dood of zo'

    Nu heb ik echt zoiets van, doe het zelf. Ga Jeff maar vragen, hij doet het vast met liefde.


    Sowieso een of andere faker. Net zoals hopeloosmeisje. Uhh...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys