• Soms heb ik het gevoel dat ik de enige Quizletter ben die naast het schrijven ook dol is op sporten. Ikzelf beoefen korfbal en tennis, maar als ik tijd over had, deed ik er nog tig andere balsporten bij. Ik vind sporten heerlijk en het ontspant me heel erg en ik vraag me wel eens af of er hier veel mensen zijn die dat ook erg leuk vinden.

    Soms kom ik er eens eentje tegen, maar voor mijn gevoel is dat meer de uitzondering dan de regel en ik wil wel eens weten of mijn veronderstelling klopt! :P

    Dus, sport jij ook graag? En zo ja, wat voor sport doe je graag?

    Sport jij?

    20.8% (15 stemmen)
     
    Ja, ik doe aan een balsport

    6.9% (5 stemmen)
     
    Ja, ik fitness

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik doe een vechtsport

    4.2% (3 stemmen)
     
    Ja, ik dans

    36.1% (26 stemmen)
     
    Ja, maar mijn antwoord staat er niet bij

    27.8% (20 stemmen)
     
    Nee


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jup, ik doe aan atletiek, lange afstanden(mila) meerbepaald.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 16:18 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Jup, ik doe aan atletiek, lange afstanden(mila) meerbepaald.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Debbaut schreef:
    Jup, ik doe aan atletiek, lange afstanden(mila) meerbepaald.


    Ik wist dat ik iets in de poll vergeten was :p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Ik wist dat ik iets in de poll vergeten was :p.


    Atketiek vergeten?D':
    How dare you?


    Queer zijn is gewoon alles

    Sport, bah. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik doe aan unihockey, voetbal en paardrijden. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik doe paardrijden haha ik hou echt niet van rennen of dat soort dingen O:


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Ik heb heel lang op honkbal en karate zetten, maar door verschillende redenen gestopt. Nu ga ik het hardlopen weer oppakken en kijken wat ik nog meer kan doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik sport bijna nooit, maar ik houd er wel van. Mijn favoriete sporten zijn snowboarden en paardrijden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb al op balsport gestemd, maar nu staat fitness er ook tussen en dat doe ik vaker (zo'n 5 keer in de week en balsport 1 keer in de week.='D)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbs schreef:
    Sport, bah. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik doe aan paardrijden, de enige keren dat je mij zal zien rennen is omdat er iemand achter me aan zit lol.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ja, ik sport graag, maar op dit moment houd het geld me een beetje tegen. Ik heb voor een lange tijd fitness gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb heel lang intensief synchroon gezwommen, maar de vereniging is daar een aantal jaar geleden mee gestopt. Best jammer, want ik won alle wedstrijden waar ik aan meedeed :') Ik heb vervolgens drie jaar op stijldansen gezeten en dat gecombineerd met hardlopen. Op het moment loop ik alleen nog maar hard, want mijn danspartner kon niet op de lesdag voor de vierdejaars.


    Happy Birthday my Potter!

    Yeah, ik heb er zelfs een blog over, haha. Ik loop vooral hard, maar probeer daarbij ook andere dingen, zoals hoolahoop en krachttraining.


    Your make-up is terrible