• Hoi Quizletters!

    Nu Sinterklaas voorbij is en ik een hoop geld heb gekregen, heb ik besloten om een krultang aan te schaffen en eventueel mijn stijltang te vervangen. Aangezien er op deze site een hoop meiden (mijn excuses, mocht ik één van de heren nu beledigd hebben) te vinden zijn die wellicht ervaring hebben met deze producten, wilde ik toch jullie raad vragen. Welke merken raden jullie aan en welke raden jullie juist af? Zijn er specifieke producten waar je iets over kunt vertellen? Deel je ervaringen, alsjeblieft!

    Nu heb ik zelf al wat rondgesnuffeld op de site van Babyliss en heb ik twee producten gevonden die er wel goed uitzien, maar ik twijfel dus omdat de prijzen nogal laag liggen en ik weinig ervaring heb met het merk. Ik vind het toch wel belangrijk dat ik geen troep voor mijn geld koop, dus hier zou ik ook graag jullie mening over willen weten. Is Babyliss een betrouwbaar merk, of juist niet? (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 16:59 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind Remington een goed merk. Gebruik er al jaren dingen van (föhn, stijltang, krultang, scheerapparaat van mijn vriend) en het is niet zo duur. En ze zijn gewoon bij winkels zoals de Blokker, Kruidvat en Mediamarkt te koop.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 16:46 ]

    In Amerika heb ik ooit een stijltang gekocht met de merk: 'Royale'. Blijkbaar kan je hiermee je haar ook krullen als je het op een bepaalde manier houd. Maar ik vind het te moeilijk, dus doe ik dat nooit. x) Ik heb het ondertussen al zeker 3 jaren geleden gekocht en het werkt nog altijd prima. Ze komen in allerlei soorten printjes:



    Het is zeker een aanrader. Hopelijk is het ook beschikbaar in Nederland/België.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 16:50 ]


    -

    Ik heb een BaByliss krul en stijltang ineen, toevallig (: Op zich is het een prima merk, maar ik zou je aanraden geen twee in een te doen. Je merkt wel dat het goedkoper is, de krullen blijven minder lang zitten. Maar met een beetje haarlak en haarmousse kom je er wel (: Het ligt er dus vooral aan wat je er voor over hebt. Als je een echt goede krul/stijl tang wilt hebben, dan zal ik voor een wat duurder merk gaan. Als je gewoon een redelijk goed en goedkoop iets wilt hebben, is BaByliss wel aanraadbaar. Het beste wat ik waarschijnlijk kan zeggen, is dat BaByliss minder professioneel is. Voor de rest wel goed (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Babyliss is inderdaad een erg goed merk. Ik weet niet hoeveel geld je eraan wilt besteden, maar bij ons in de stad staat altijd zo'n kraam-achtig ding met stijltangen waarmee je tegelijk ook kan krullen, maar deze zijn ook behoorlijk prijzig. Toch zijn ze echt enorm goed en je hebt levenslange garantie. Op Utrecht centraal staat ook zo'n kraam, maar ik kan niet op de naam komen. D:


    Your make-up is terrible

    Ik heb een stijl tang die je ook als krultang kan gebruiken van MEX /max ik weet niet goed of het nu met een E of een A was :Y)

    Ik heb heb hem bij de mari van de Ven experience gekocht voor €60
    En ik ben er heel tevreden over


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb deze
    Kost maar 30 euro en hij is perfect! Gaat tot 230 graden en is met ionen (maakt je haar glanzender ofzo w/e ik gebruik dat iig niet)
    Ik heb echt super dik en veel haar en heel lang (tot mijn ass ong) en hij werkt perfect bij mij. Dus als jij al wat dunner haar hebt is deze perfect en goedkoop (:


    Dit is wel een stijltang dan

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 20:34 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb deze.
    Prijzig, maar ik ben er zeer tevreden over. Doet zijn werk prima, haha.
    Ik heb een drie-delige krultang set van de HEMA ooit gekocht, maar deze is helaas niet meer te koop maar ik ben/was er tevreden over.

    Assassin schreef:
    Babyliss is inderdaad een erg goed merk. Ik weet niet hoeveel geld je eraan wilt besteden, maar bij ons in de stad staat altijd zo'n kraam-achtig ding met stijltangen waarmee je tegelijk ook kan krullen, maar deze zijn ook behoorlijk prijzig. Toch zijn ze echt enorm goed en je hebt levenslange garantie. Op Utrecht centraal staat ook zo'n kraam, maar ik kan niet op de naam komen. D:


    Yes.


    26 - 02 - '16

    Sterben schreef:
    Ik heb deze
    Kost maar 30 euro en hij is perfect! Gaat tot 230 graden en is met ionen (maakt je haar glanzender ofzo w/e ik gebruik dat iig niet)
    Ik heb echt super dik en veel haar en heel lang (tot mijn ass ong) en hij werkt perfect bij mij. Dus als jij al wat dunner haar hebt is deze perfect en goedkoop (:


    Dit is wel een stijltang dan


    Ik heb van dit merk ook een krul- en stijltang. Ik ben er héél tevreden mee. De krullen blijven mooi en goed zitten en stijl haar gaat lekker lang mee.
    Ook ken ik andere mensen die dit merk gebruiken en er ook meer dan tevreden mee zijn!
    Echt een aanrader dus.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:13 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Ik weet dat een "wand" heel fijn is als krultang. Een vriendin heeft er eentje en zij krijgt er altijd hele mooie krullen door. Ik weet alleen niet welk merk het is, zal het wel even navragen. ^^

Edit: Hij is van Remington. ^^ Een Silk Pearl Wand.

[ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 23:40 ]


Deep inside, I've never felt alive

Omg, dit ga ik onthouden. Ik zoek ook al een lange tijd voor een goede stijltang.


Don't walk. Run, you sheep, run.

Sterben schreef:
Ik heb deze
Kost maar 30 euro en hij is perfect! Gaat tot 230 graden en is met ionen (maakt je haar glanzender ofzo w/e ik gebruik dat iig niet)
Ik heb echt super dik en veel haar en heel lang (tot mijn ass ong) en hij werkt perfect bij mij. Dus als jij al wat dunner haar hebt is deze perfect en goedkoop (:


Dit is wel een stijltang dan


Als hij dan bij jou werkt, moet ik er zeker naar kijken. Ik heb veel te dik en droog haar, dus misschien is deze beter dan mijn flutstijltang :'d


wat was dit ookalweer

MT

Sterben schreef:
Ik heb deze
Kost maar 30 euro en hij is perfect! Gaat tot 230 graden en is met ionen (maakt je haar glanzender ofzo w/e ik gebruik dat iig niet)
Ik heb echt super dik en veel haar en heel lang (tot mijn ass ong) en hij werkt perfect bij mij. Dus als jij al wat dunner haar hebt is deze perfect en goedkoop (:


Dit is wel een stijltang dan


Die had ik eerst ook, echt verschrikkelijk.
Ik zou er een kiezen met een keramische plaat, niet alleen met een keramische laag (zoals hierboven), want die laag die slijt en de platen niet. Anders kun je wel doei zeggen tegen je haar.

Ik zou persoonlijk zelf voor de Nu me krultang gaan :) dit is eigenlijk een staaf jaar je je haar moet ronddraaien en dan heb je mooie krullen! ik persoonlijk vind ze super!