•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    — MT.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zoek relatie's voor Bethany ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    MT (:
    (Waarom moet ik zo veel dia's afdrukken D: Ik wil naar bed (': )


    Mhm?

    Arioline schreef:
    Ik zoek relatie's voor Bethany ^^.

    Sowieso ga ik een relatielijstje maken voor dit rpg, vooral gezien ze al twee jaar samenwonen met elkaar. c:

    Voor Garland zoek ik sowieso dit...
    — Een dame met wie hij eigenlijk een goede vriendschap heeft.
    — Een heer met wie hij eigenlijk gewoon vreselijk close is, bro's om het maar een naam te geven.
    — Een dame die hij in het begin ergens mee geholpen heeft en eigenlijk een soort van voor haar gevallen is daardoor.


    I'm your little ray of pitch black.

    MT.
    Arghh, ik zoek naar een blonde (mooie) faceclaim for a girl. Iemand een idee ? ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Asuka schreef:
    (...)
    Sowieso ga ik een relatielijstje maken voor dit rpg, vooral gezien ze al twee jaar samenwonen met elkaar. c:

    Voor Garland zoek ik sowieso dit...
    — Een dame met wie hij eigenlijk een goede vriendschap heeft.
    — Een heer met wie hij eigenlijk gewoon vreselijk close is, bro's om het maar een naam te geven.
    — Een dame die hij in het begin ergens mee geholpen heeft en eigenlijk een soort van voor haar gevallen is daardoor.


    Ik heb eventueel Amberle voor je, als je wilt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het ok als ik mijn relaties gewoon opdeel in goed en slecht, en ze gewoon niet helemaal uitschrijf (ik wil ze wel uitdenken samen tho)? Het werkt niet zo goed voor mij tbh.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ginoza schreef:
    Is het ok als ik mijn relaties gewoon opdeel in goed en slecht, en ze gewoon niet helemaal uitschrijf (ik wil ze wel uitdenken samen tho)? Het werkt niet zo goed voor mij tbh.


    Ik vind het altijd leuk om relatie's uit te werken, maar als jij dat liever niet wilt is dat geen probleem hoor (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd leuk om relatie's uit te werken, maar als jij dat liever niet wilt is dat geen probleem hoor (:.

    Ik werk ze graag uit, als in samen met een persoon erover brainstormen, maar niet uitschrijven, dat vind ik absoluut vreselijk :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT


    someone out there feels better because you exist

    Ginoza schreef:
    (...)
    Ik werk ze graag uit, als in samen met een persoon erover brainstormen, maar niet uitschrijven, dat vind ik absoluut vreselijk :'D


    Ow oké (': Dat snap ik wel.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ginoza schreef:
    (...)
    Ik werk ze graag uit, als in samen met een persoon erover brainstormen, maar niet uitschrijven, dat vind ik absoluut vreselijk :'D

    Ja, dat is wel mijn bedoeling, samen wat bedenken. Als alles vanuit mijn kant moet komen heb ik er ook geen zin in. In een wat kleiner rpg zoals deze moet dat wel lukken, denk ik. ^_^ Ik ben zelf nu wat bezig met gokken en ideeën en zo. Vanuit daar werk ik graag met anderen. c:

    Waarschijnlijk begin ik toch morgen aan het relatielijstje. ^_^ Mocht iemand al ideeën hebben, morgen lees ik ze en kijk ik even of het kan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:43 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    ^Yush. Maar ik kan het niet hebben van mezelf dat ik iets halfassed opschrijf, dus doe ik het in de meeste gevallen gewoon zo ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hallelujah. Russische namen zoeken naar mijn zin was moeilijker dan ik had gedacht

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 23:22 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque