• Heleu. Plaats hier je onzin dingen, spreek dingen af of vertel gewoon dat je blij bent met je twee uur uitval oid.

    Bondgenootschap 1, Careers:
    - Wolf Donaghue Griffith
    - Emily Hanna Jones
    - Activa Alana Rycoma

    Bondgenootschap 2:
    - Alison Lily McCallie
    - Jace Matthew McCallie

    Bondgenootschap 3:
    - Archibald "Archie" Ravor
    - Shealyn Jonah Rash
    - Madeline 'Mady' Troian Parker
    - Elise Tris Adams

    Bondgenootschap 4:
    - Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers
    - Cashmere 'Cassy' Lauren O'Delane

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 12:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ephrya schreef:
    Met z'n drieën dan? (:


    Vind ik prima! ;D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 14:54 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Piaffe schreef:
    Ik was trouwens van plan om Sam een schijnbondgenootschap met ee careers te laten hebben en dat ze later op zork wou gaan naar Lucas? Mar dat ze voor dat moment nog 'ontvperd' worden naar Euron?

    Iemand bezwaar?


    Prima voor mij (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bondgenootschappen:

    Bondgenootschap 1, Careers:
    - Samantha Lynn Hale
    - Wolf Donaghue Griffith
    - Emily Hanna Jones

    Bondgenootschap 2:
    - Alison Lily McCallie
    - Jace Matthew McCallie

    Bondgenootschap 3:
    - Archibald "Archie" Ravor
    - Shealyn Jonah Rash
    - Lucassem 'Lucas' Maxwell Rivers


    @Piaffe Dit kan je even in de beginpost zetten (:


    -

    Hey guys,

    Gaan jullie vandaag nog iets interessants doen?


    -

    Verityy schreef:
    Hey guys,

    Gaan jullie vandaag nog iets interessants doen?


    Frans Leren. Latijn leren. Huiswerk maken.
    Dus, nee.

    Maar ik wil gewoon slapen! Just Dance en Sing 2015 de hele nacht doen met een groep en uiteindelijk pas rond een uur of zes slapen, om vervolgens om half tien al weer wakker te worden.. Tja.


    take me back to the basics and the simple life

    Verityy schreef:
    Hey guys,

    Gaan jullie vandaag nog iets interessants doen?


    I am going to do absolutley nothing, only Q.
    Heb zo'n interesant leven.


    She was always looking for more..

    Verityy schreef:
    Hey guys,

    Gaan jullie vandaag nog iets interessants doen?


    Whoopwhoop, toetsweek. Dat is namelijk echt het interessantste wat ik in een weekend kan doen... :')
    Ik ben een beetje aan het leren en afgeleid aan het zijn door Q


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Piaffe schreef:
    (...)

    Frans Leren. Latijn leren. Huiswerk maken.
    Dus, nee.

    Maar ik wil gewoon slapen! Just Dance en Sing 2015 de hele nacht doen met een groep en uiteindelijk pas rond een uur of zes slapen, om vervolgens om half tien al weer wakker te worden.. Tja.

    Ik moet ook zoveel leren, ugh. Grieks, Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis en Beeldende vormgeving..


    Vivir schreef:
    (...)

    I am going to do absolutley nothing, only Q.
    Heb zo'n interesant leven

    Ik wil ook niks hoeven doen...


    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Whoopwhoop, toetsweek. Dat is namelijk echt het interessantste wat ik in een weekend kan doen... :')
    Ik ben een beetje aan het leren en afgeleid aan het zijn door Q

    Heb jij toetsweek de week voor de vakantie? Dat is echt zwaar vervelend ):


    -

    Verityy schreef:
    (...)
    Ik wil ook niks hoeven doen...


    Ik zit een tijdje thuis omdat ik mijn stuitje heb gekneusd, dus meestal zit ik me vervelen. Maar ik denk dat ik zo ook maar eens ga beginnen aan mijn samenvatting voor geschiedenis.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik zit een tijdje thuis omdat ik mijn stuitje heb gekneusd, dus meestal zit ik me vervelen. Maar ik denk dat ik zo ook maar eens ga beginnen aan mijn samenvatting voor geschiedenis.


    Succes (:


    -

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik zit een tijdje thuis omdat ik mijn stuitje heb gekneusd, dus meestal zit ik me vervelen. Maar ik denk dat ik zo ook maar eens ga beginnen aan mijn samenvatting voor geschiedenis.


    Aah, dat doet zo een zeer eh!
    Nu wil ik eventjess een grappig verhaal vertellen van toen ik mijn stuitje kneusde:

    Ik had dus een tussenuur en was samen met wat friends naar mijn huis gegaan, die heel dicht bij school staat. En toen we dus weg wilde gaan, en ik mijn schoenen aantrok, verloor ik mijn evenwicht. Ik liep iets van vijf meter wankelend achteruit, en toen viel ik zo heel grappig boem op m'n kont :X
    Eigenlijk was het echt heel grappig maar misschien is dat zoiets wat je moet zien, en zitten jullie nu thuis van: wtf.

    Vandaag heb ik twee uur geleerd (vier toetsen in twee dagen (N) ) en vanmiddag een feestje van mijn vriendin. Was wel leuk ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Aah, dat doet zo een zeer eh!
    Nu wil ik eventjess een grappig verhaal vertellen van toen ik mijn stuitje kneusde:

    Ik had dus een tussenuur en was samen met wat friends naar mijn huis gegaan, die heel dicht bij school staat. En toen we dus weg wilde gaan, en ik mijn schoenen aantrok, verloor ik mijn evenwicht. Ik liep iets van vijf meter wankelend achteruit, en toen viel ik zo heel grappig boem op m'n kont :X
    Eigenlijk was het echt heel grappig maar misschien is dat zoiets wat je moet zien, en zitten jullie nu thuis van: wtf.

    Vandaag heb ik twee uur geleerd (vier toetsen in twee dagen (N) ) en vanmiddag een feestje van mijn vriendin. Was wel leuk ;D


    Haha. Ik vindt het wel kinda funny klinken.
    Maar ik viel van de trap, met mijn laptop die ik probeerde te redden want ik dacht: Neeeeeeeeeee, niet mijn laptop. Maar toen had ik dus heel veel pijn en nu kan ik waarschijnlijk tot de vakantie thuis blijven zitten. Yeeyh!


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Haha. Ik vindt het wel kinda funny klinken.
    Maar ik viel van de trap, met mijn laptop die ik probeerde te redden want ik dacht: Neeeeeeeeeee, niet mijn laptop. Maar toen had ik dus heel veel pijn en nu kan ik waarschijnlijk tot de vakantie thuis blijven zitten. Yeeyh!


    Aawhh, veel beterschap!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Aawhh, veel beterschap!


    Bedankt. :]


    She was always looking for more..

    Ik heb Elise, Alison en Emily allemaal af (:

    Hebben jullie nog wat boeiends te doen? Ik ben ziek en verveel me ):


    -