• Ik heb geen zin om alles uit te leggen, maar op het moment voel ik me nogal eenzaam, buitengesloten en onveilig. Ik kan niet gaan wachten op een knuffel, want dat heeft geen zin. Als je iets wil, moet je het immers vragen. Ik ben eigenlijk veel geslotener dan ik soms lijk, dus tja. Ik smijt net een borstel op de grond en natuurlijk gaat hij kapot. Net zoals alles uiteindelijk kapot lijkt te gaan. Misschien is het handig als iemand mij even probeert te vertellen dat dat niet waar is... Ik hoop dat dit werkt en alvast bedankt(;

    En a.u.b. geen haatreacties. Dan reageer je gewoon niet.


    Edit: Ontzettend bedankt voor alle lieve reacties! :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 12:24 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Niet alles gaat kapot, en als het kapot gaat, zijn dingen vaak ook weer te maken. ;3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 11:05 ]


    Your make-up is terrible



    Ik heb geen idee hoe ik moet reageren, maar veel sterkte en hopelijk maken de schattige panda's die knuffelen je al iets minder eenzaam, buitengesloten en onveilig. (flower)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Waarom denk je dat alles uiteindelijk kapot gaat? Is dat niet wat negatief uitgedrukt? Ik ben zelf van mening dat alles inderdaad altijd aan een einde komt, maar betekent dat echt dat je iets kapot maakt? Iets dat kapot gaat, klinkt zo veel negatiever in mijn oren dan 'het hoofdstuk afsluiten'. Er komt een einde aan verschillende dingen, en misschien is dat niet altijd even leuk, maar hiermee sluit je een hoofdstuk af, zodat je aan een nieuw hoofdstuk kunt beginnen. Ik geloof dat als je iets afsluit, dat er op de één of andere manier altijd wel iets anders aan zal komen waaien. Daarmee maak je niets kapot. Je begint aan iets nieuws. Er zijn nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden, en het is aan jou om te kiezen wat je daarmee gaat doen. Jouw borstel is nu kapot? Dat is dan een mooie kans om een borstel te kopen die je veel fijner en mooier vindt dan je oude borstel. Probeer de situatie eens van de andere kant te bekijken. Jouw glas is nu halfleeg. Probeer het eens te zien als halfvol. (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 11:11 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zou je wel een knuffel willen geven, als ik je kende.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik hoop dat je je snel weer wat prettiger voelt. Het lijkt soms misschien zo, maar niet alles gaat kapot. Je bent er zelf nog, dus dat is al bewijs van het tegendeel.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Hopelijk voel je je snel weer beter :3


    Seasons will change, but I shall remain

    Aww Eefje <3
    Als je erover wilt praten kan je altijd bij mij komen.

    HUGGEH <3


    wat was dit ookalweer

    Bro.. ik voel me precies hetzelfde, here you are *hugs*


    No growth of the heart is ever a waste


    Niet alles gaat kapot. Ik geloof graag dat het leven gelijk een sinus-grafiek is. Na een laagtepunt komt altijd een hoogtepunt, maar je moet een hele berg op om het te bereiken.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 23:45 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hug!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe gaat het nu met je?


    26 - 02 - '16

    N'awh....
    Inderdaad, wat Erieka vraagt! Ik ben bezorgd...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.