• Omdat het vele quizletters duidelijk irriteert dat mensen je zo kunnen toevoegen als vriend heb ik een suggestie om een accepteer-knop in te stellen. Dan moet je eerst toestemming geven aan de persoon die jou als vriend toe wil voegen. Dus dat je een alert krijgt zoals bijvoorbeeld; JasperJordan wil je toevoegen als vriend, ga je hiermee akkoord? en dan natuurlijk de knoppen 'ja' en 'nee'.

    Voor of tegen, en dan graag waarom erbij. Natuurlijk moet het wel mogelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 15:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Kan het niet vinden


    Onder berichten en notificaties bij de instellingen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Okee, dank je!


    Graag gedaan. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scorpion schreef:
    Ik krijg ook vaak verzoeken van users die ik niet ken, maar ik zie er geen kwaad in. Het is niet dat ze er iets aan hebben (tenzij ze GM zijn, maar dat is doorgaans niet zo), behalve dat ze je makkelijker kunnen vinden.

    Ik denk dat ik het alleen maar irritant zou vinden, dus ik ben tegen.


    Wat heb je dan als je GM hebt?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Wat heb je dan als je GM hebt?


    Ik denk dat het enige verschil is dat je dan meer vrienden mag hebben, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vergilius schreef:
    (...)

    Wat heb je dan als je GM hebt?


    Dan kunnen ze je activiteiten zien, dus wanneer je iets leest en wanneer je ergens op reageert en zo.


    i put the fun in funeral

    Oh, zo. Op die manier.
    Ik zie alsnog ht nut van 'accepteren' niet in. Als je eenmaal in iemand vriendenlijst staan, heb je niet meer dan normaal. Op Facebook is dat bijvoorbeeld anders. Hier is het gewoon handig om creaties te volgen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IK ben meer voor het veranderen van het woord 'vriendenlijst' naar 'volgerslijst', juist omdat het niet alleen als doel heeft om vrienden te maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Metamorphmagus schreef:
    IK ben meer voor het veranderen van het woord 'vriendenlijst' naar 'volgerslijst', juist omdat het niet alleen als doel heeft om vrienden te maken.


    Krijg je dan niet een beetje dat iedereen zo veel mogelijk volgers wilt? ;x


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Krijg je dan niet een beetje dat iedereen zo veel mogelijk volgers wilt? ;x


    Dat denk ik dus ook. Maar ja, ondanks dat is 't geen slecht idee.


    26 - 02 - '16

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Krijg je dan niet een beetje dat iedereen zo veel mogelijk volgers wilt? ;x


    Dat gebeurt nu toch ook niet? Je kan ook niet van elkaar zien hoeveel mensen er in die lijst staan.
    Het lijkt mij gewoon een betere naam, omdat mensen het dus niet echt een geweldig idee vinden dat een ander hen zomaar als 'vriend' bestempelt, terwijl ze dat niet zijn.

    Er was ooit ook een suggestie waarin werd voorgesteld dat je je kon abonneren op enkele en bepaald soort creaties van iemand. Dat zou ook al een oplossing zijn, want dan heb je ook minder vlug dat mensen je zomaar als vriend toevoegen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Dat denk ik dus ook. Maar ja, ondanks dat is 't geen slecht idee.


    Op Wattpad werkt het zo en daar krijg je toch geval 'Follow for Follow!'. Net zoals op Twitter/Instagram. En dan is toch het 'vrienden' idee weg. ;p


    wat was dit ookalweer

    Of je noemt hen allemaal "dingskes": Problem solved. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphmagus schreef:
    (...)

    Dat gebeurt nu toch ook niet? Je kan ook niet van elkaar zien hoeveel mensen er in die lijst staan.
    Het lijkt mij gewoon een betere naam, omdat mensen het dus niet echt een geweldig idee vinden dat een ander hen zomaar als 'vriend' bestempelt, terwijl ze dat niet zijn.

    Er was ooit ook een suggestie waarin werd voorgesteld dat je je kon abonneren op enkele en bepaald soort creaties van iemand. Dat zou ook al een oplossing zijn, want dan heb je ook minder vlug dat mensen je zomaar als vriend toevoegen.


    Dit dus. Dit lijkt me beter.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rhosgobel schreef:
    Ik snap niet echt waarom het je zou irriteren, eigenlijk. Stel nu dat ze, zoals Burkhardt zegt, ze je creaties willen volgen of iets dergelijks, is daar dan iets mis mee? Daarnaast lijkt het met gewoon dat mensen je toevoegen omdat ze je aardig vinden of zo, dus waarom niet? Je hoeft hen niet per sé toe te voegen, dus tja. Als men iemand op zijn/haar vriendenlijst wil hebben, dan doet die dat toch gewoon? Verder heeft de vriend er volgens mij niet echt last van - buiten dat ene berichtje in je inbox, dan. Ik ben tegen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ziggler schreef:
    Af en toe voegt iemand die ik niet ken me ook toe, maar ik zie er niks verkeerd in. Je staat gewoon in die persoon zijn/haar vriendenlijst en het kan dat diegene je toevoegt om je creaties of weet ik veel, maar je hebt daar toch geen last van? Tenzij die persoon je stalkt of wat dan, maar dan nog heeft dat niks te maken met het toevoegen van vrienden. Ik ben dus tegen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.