• De stelling van deze week luidt:
    Het boek is altijd beter dan de film

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ligt eraan. Het verschilt per persoon en per boek en film. Ik vond de film beautiful creatures veel leuker dan het boek.

    Oneens. How to train your dragon anyone?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nope,

    Regelmatig heb ik wel dat ik personages anders voorstel dan hoe ze in de film zijn maar lang niet altijd is het beter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De films, waarschijnlijk. Ik ben blij dat ze tegenwoordig tv series doen wat dat maakt alles honderd keer beter. Er is gewoon genoeg tijd en je hoeft niet zoveel te veranderen.


    Guardian of the Eastern Gate

    Nee.


    26 - 02 - '16

    Vaak wel, maar niet altijd nee


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Lancome schreef:
    Vaak wel, maar niet altijd nee


    Inderdaad. In het geval van The notebook bijvoorbeeld, vind ik de film absoluut beter.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben het er mee eens. Misschien komt het omdat ik amper films kijk en sowieso veel liever de boeken lees, maar vaak ben ik aan het einde van een boekverfilming altijd meer teleurgesteld omdat ze dingen weg hebben gelaten uit het boek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Levy schreef:
    Ik ben het er mee eens. Misschien komt het omdat ik amper films kijk en sowieso veel liever de boeken lees, maar vaak ben ik aan het einde van een boekverfilming altijd meer teleurgesteld omdat ze dingen weg hebben gelaten uit het boek.


    Ja, anders zal de film veel langer duren.
    Als ze alles van Harry Potter deel 1 van het boek zou zetten zou de film meer dan 7 uur duren.