• • BEHIND THE CAMERAS •

          Youtube. Een site met miljarden filmpjes en minstens zo veel gebruikers. Deze fragmenten lopen uit een van Muziek tot Games en van Humor tot Leerstof. Een site waar mensen hun video's posten in de hoop dat het een hit wordt. Naast de zangers, zangeressen en bands die hun muziekvideo's hier uploaden en mensen die zogenaamde "humoristische" video's van hun huisdier online zetten, is er ook nog een groep mensen die deze sociale media site heel serieus nemen. Mensen wiens baan af hangen van de personen die hun online bekijken, hun zogenaamde subscribers. Mensen van wie bijna hun hele leven op camera's staat vast gelegd en ze voor de eeuwigheid verenigd hebben met het monster wat wij allemaal "het internet" noemen. Mensen die kunnen leven van het geld dat ze door dit medium verdienen.
    Het klinkt allemaal o zo simpel en geweldig, een camera voor je neus zetten, even lief glimlachen en wat grappen maken, en het vervolgens op deze site plaatsen om zo slapend geld te verdienen. Kortom, wat lijkt het pérfecte leventje.
          Dit is echter wel een leven met een bijsluiter. Een bijsluiter waarop staat dat dit leventje wat een paar seconden geleden nog zo ideaal leek kan leiden tot overmatige stress, paniekaanvallen en andere ziektes. Maar daar naast is er nog iets anders, iets wat misschien nog wel erger is dan de net genoemde kwalen. Geheimen. Want als je hele leven online staat, open en bloot voor iedereen die het maar wilt bekijken, waar laat je die dan? De enige manier om ze dan te bewaren is door ze binnen te houden, veilig binnen de muren van je schedel waar niemand bij kan komen. Maar, als je al je geheimen binnen houdt, als ze zich op blijven stapelen en je aan niets anders kan denken, hoelang duurt het dan nog, totdat je knapt?


          Het leven van deze zogenoemde YouTubers is lang niet altijd rozengeuren en maneschijn. Bij sommigen van hen is het in hun jeugd al mis gegaan en hebben zich daar al problemen gevormd, hoewel bij de meeste de grootste geheimen -en dus ook problemen- zijn ontstaan als gevolg van de fame.
          Voordat het te ver uit de hand loopt besluit een handje vol YouTubers er even tussen uit te glippen en wat tijd vrij te maken om wat verder tot rust te komen in Italië. Hoewel het in de eerste instantie een geweldig idee lijkt om op vakantie te gaan met mensen die je compleet begrijpen en je daarnaast ook nog geweldige video's te kunnen maken met de mensen die je je vrienden noemt, is het nog maar de vraag of ze je wel helemaal snappen. Want geheimen blijven geheimen, totdat iemand ze ontdekt, nietwaar? Wie vertrouw je de meest kostbare informatie over jezelf toe, als je er überhaupt al iemand mee vertrouwt. Wat als je geheim ineens niet zo geheim meer blijkt te zijn? En wie is de eerste bij wie de bom compleet barst?

    • R O L L E N •

    Guys
    • [R] Daniel "Dan" James Howell aka. Danisnotonfire || Phxntasia
    • [R] || Bloody_Mary
    • Philip "Phil" Michael Lester aka. Amazingphil || SteveRogers
    • Felix Kjellberg aka. Pewdiepie || SteveRogers
    • [R] || Shawn
    • [R] Will Darbyshire aka. Willdarbyshirefilm || Drifted
    • [R] Don aka. GameMeneer || Equine

    Girls
    • [R] || xJustMeself
    • [R] Zoe Sugg aka. Zoella || xGwenxVeerx
    • Marzia Bisognin aka. Cutiepiemarzia || xMarshMellohw
    • [R] Tessa Goad aka. TessarrGoad || Libera
    • Bethany Mota aka. Macbarbie07 || Allete
    • [R]Deveney aka. Cutiegaming || Equine


    Time to talk!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Iemand in voor een relatie met Deveney of Don?


    all because i liked a girl

    Mijn topics!
    Iedereen die mijn sarcastische knuffelbal moet die om drie uur in de nacht voor je deur kan staan met pizza, be my guest. Roep wat! ;3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    (MT) :3


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Hellow


    How far is far

    MT (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik zet zo nog even Drew z'n relaties erbij en maak hem morgen verder af. Als er nog iemand is die wat met hem moet, gewoon roepen!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Iemand interesse in vriendschap met Poods?


    How far is far

    Ik kan je Drew op zich aanbieden? Die ik toch zo'n allemansvriendje dat hij qua YouTubers wel heel wat mensen ken kennen op zich.
    Ik stuur je anders wel even een GB! c;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hey! Ik had een klein vraagje: blijven vaste relaties staan met youtubers die niet meedoen? Bijv. Zalfie? (Aangezien er (nog) geen Alfie is)

    En je kan me altijd PBen of GBen voor iets! Hoeft hier niet mee te maken te hebben :D (wel handig lok)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Hey! Ik had een klein vraagje: blijven vaste relaties staan met youtubers die niet meedoen? Bijv. Zalfie? (Aangezien er (nog) geen Alfie is)

    En je kan me altijd PBen of GBen voor iets! Hoeft hier niet mee te maken te hebben :D (wel handig lok)


    Dat mag je van mij geheel zelf weten (;
    Als je wilt kunnen ze nog stees een relatie hebben, alleen gaat Alfie dan niet mee. Of je mag Zoe ook geheel single (of zelfs met een ander) door het leven laten gaan. Het is wat jij wilt :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn TROPICA!


    Vampire + Servant = Servamp

    De komende twee weken zal ik voornamelijk bezig zijn met mijn examens. Ik weet niet precies wanneer het speeltopic geopend wordt, maar dan weten jullie dat alvast.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Drifted schreef:
    De komende twee weken zal ik voornamelijk bezig zijn met mijn examens. Ik weet niet precies wanneer het speeltopic geopend wordt, maar dan weten jullie dat alvast.


    Ik was eigenlijk van plan om ze hem ergens deze week te open. Maar als het echt een probleem gaat vormen doordat meerdere mensen exames hebben, kan ik het natuurlijk altijd verplaatsen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Ik was eigenlijk van plan om ze hem ergens deze week te open. Maar als het echt een probleem gaat vormen doordat meerdere mensen exames hebben, kan ik het natuurlijk altijd verplaatsen (:


    Nee hoor. Het is geen probleem als het topic er al is. Waarschijnlijk zal ik dan pas na volgende week echt actief deel kunnen nemen, maar dat is wat mij betreft geen probleem.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Wanneer komt dit speeltopic? c;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.