• Spring, Summer, Autumn and Winter. Everyone knows the seasons, but the people of the land of Kaleo know them better as the Ladies of Kaleo. Four empires, each controlled by one of them. The flowery fields of Themna. The sunny beaches of Orthane. The mountains covered in fallen leaves in Zendreij. And the frozen sea of Yurdill.
    Everything was fine, until the rebels, whom where hiding at center of Kaleo, kidnapped the Ladies of Kaleo. Spring was captured by Orthane, Summer by the rebels of Zendreij, Autumn was brought to the icy prison of Yurdill and Winter was kidnapped by those of Themna.
    This was where the war started.


    The Ladies of Kaleo worden naar een gevangenis gebracht, elk in een van de empires. Zij worden daar vierentwintig uur per dag bewaakt. Omdat hun band immens sterk is, houden zij vol door met elkaar te communiceren. Ze besluiten om hun bewaker te verleiden, zodat hij haar wil helpen te ontsnappen. Maar is het wel net alsof? Of worden ze echt verliefd, en vluchten ze samen?



    Rollen:
    De vier vrouwen hebben elk gaves van hun seizoen, maar ook hun bewakers hebben een talent. Zij beschikken namelijk over een element, afgestemd op het empire waar ze vandaan komen:
    Themna - Lucht
    Orthane - Vuur
    Zendreij - Aarde
    Yurdill - Water

    - Rosemary "Spring" Themna II Pebble
    - Summer Willow Orthane II ComingToTheTree
    - Autumn Cadence Zendreij II Sura
    - Winter Yurdill II geleninja

    - Bewaker in Themna II Arach Meru Eladar II Shield
    - Bewaker in Orthane II Zacharias 'Zach' Surugia II Ephrya
    - Bewaker in Zendreij II Camren Alistair Weyia II Enchanter
    - Bewaker in Yurdill II Calden of Yurdill II NoStranger

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Welk Empire: (Dit gaat om waar je vandaan komt. De bewaker van Summer komt bijvoorbeeld uit Zendreij.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 100 woorden.
    - Maximaal 1 personage per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Je reservering blijft 72 uur staan, aka drie dagen.
    - OOC tussen haakjes alleen indien nodig, anders in het -nog aan te maken- praattopic.
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk.
    - +16 toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage


    Het begin:
    De Ladies worden ontvoerd door de rebellen, waardoor er vele gevechten ontstaan. De bewakers krijgen te horen dat het eindelijk gelukt is, en dat zij de taak krijgen om de dames te bewaken. Zij zijn immers koninklijk, dus de gevangenissen zijn vrij luxe. Een van de muren is opengewerkt, waardoor ze geen enkele vorm van privacy hebben tegenover de bewakers




    Credit aan Ellison, ik heb toestemming gekregen om dit eerder bestaande RPG opnieuw te openen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    MT


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Hoi :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    hi


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Bonjour. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gütentag (doeg)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iemand misschien geïnteresseerd in dit RPG? We zoeken nog mensen en dit is de enige post die ik qua reclame ervoor wil posten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Klein vraagje; is het de bedoeling dat de vier bewakers elkaar ook kennen? :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Shield schreef:
    Klein vraagje; is het de bedoeling dat de vier bewakers elkaar ook kennen? :')


    Dat hoeft niet per sé, maar kan misschien wel handig zijn. Ze werken allemaal voor hetzelfde en onder hetzelfde hoedje, dus het is mogelijk dat ze elkaar kennen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Dat hoeft niet per sé, maar kan misschien wel handig zijn. Ze werken allemaal voor hetzelfde en onder hetzelfde hoedje, dus het is mogelijk dat ze elkaar kennen.

    Okiedokie, thanks!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Shield -> Repelsteeltje


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik kan op dit moment vrij weinig doen aangezien ik nog steeds wacht op een reactie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb het druk nu Kerstmis eraan komt, en ik heb ook nog modtaken die ik graag wil doen, dus ik reageer minder snel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn excuses dat ik al zo lang niet meer heb gereageerd. Het is erg hectisch thuis, en daardoor heb ik steeds te weinig tijd of juist helemaal geen zin om te schrijven. Ik begrijp dat dit erg vervelend is voor mijn tegenspeler, vandaar dat ik wil vragen of er iemand is die mijn rol eventueel over wil nemen, aangezien ik niet weet wanneer de problemen thuis zijn opgelost.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Mijn excuses dat ik al zo lang niet meer heb gereageerd. Het is erg hectisch thuis, en daardoor heb ik steeds te weinig tijd of juist helemaal geen zin om te schrijven. Ik begrijp dat dit erg vervelend is voor mijn tegenspeler, vandaar dat ik wil vragen of er iemand is die mijn rol eventueel over wil nemen, aangezien ik niet weet wanneer de problemen thuis zijn opgelost.


    Ik hoop dat de problemen snel zijn opgelost! Ik kan alleen niet je rol over nemen vrees ik, misschien dat iemand anders wel de tijd heeft.
    Veel sterkte en geluk!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Tigresse schreef:
    Mijn excuses dat ik al zo lang niet meer heb gereageerd. Het is erg hectisch thuis, en daardoor heb ik steeds te weinig tijd of juist helemaal geen zin om te schrijven. Ik begrijp dat dit erg vervelend is voor mijn tegenspeler, vandaar dat ik wil vragen of er iemand is die mijn rol eventueel over wil nemen, aangezien ik niet weet wanneer de problemen thuis zijn opgelost.


    Ik heb daar zeker begrip voor. Ik vind het alleen wel jammer, maar natuurlijk gaat dat allemaal voor. Als niemand de rol over wil nemen dan blijf ik wel gewoon wachten.


    Spoiler alert: you will save yourself