• Na wat research, Kwam ik tot de conclusie dat er nog geen Merlin Fantopic was, dus bij deze :D







    Well, Hello there!

    Welkom in het Grote Merlin Topic!



    Spoilers onder de spoilerknop, aub.
    Naamsveranderingen doorgeven!





    “Arthur: I had no idea you were so keen to die for me.
    Merlin: Trust me, I can hardly believe it myself.”








    Merlin Fans:

    HelenaRavenclaw ~ Sharon- Seizoen 3
    JasperJordan ~ Kyle - alles gezien
    Square ~ Inge - alles gezien
    NoStranger ~ Linde - seizoen 4.
    OneColdDay ~ Lois - Alles gezien
    Svarog ~ Quincy - Alles gezien
    Beckmann ~ Kim - Seizoen 2
    Holder ~ Evi - Alles gezien
    Nadine23x ~ Nadine - Alles gezien
    Lindir ~ Kim - Begin seizoen 5
    Tylan ~ Sylvie - begin seizoen 5
    Sablier ~ Dirkje - bezig rewatchen
    Emrys ~ Tara - Alles gezien
    Kiriel ~ Belle - Alles gezien
    DreamerN ~ Nathalie - Alles gezien
    Howedes ~ Gabriela - eind seizoen 3
    Emstro ~ Emma - seizoen 2





    Heb je opmerkingen, ideeën of toevoegingen? Zeg het en ik zal het aanpassen.




    Quizzen:






    Stories/ One shots:






    JOIN IF YOU LIKE!




    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 21:45 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het einde, ik heb twee uur liggen janken in bed ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet al wat er gaat gebeuren omdat ik altijd spoilers lees :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jethro schreef:
    Ik! Ik! Ik zit begin seizoen 5 (ja, nog steeds, maar ik weet hoe het afloopt...) I DON'T WANT IT TO END D:
    Mijn naam is trouwens Kim ^^


    Echt? Ik dacht dat jij allang alles had gezien?

    En ik heb geen idéé waar je het over hebt wat het einde betreft. Er is geen einde. ONTKEN ALLES.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Echt? Ik dacht dat jij allang alles had gezien?

    En ik heb geen idéé waar je het over hebt wat het einde betreft. Er is geen einde. ONTKEN ALLES.

    Ik wil al minstens een jaar niet meer verder vanwege het einde, ik zet echt bij aflevering 2 of 3 van seizoen 5 :'D
    En een vriendin van me heeft net de eerste twee seizoenen gezien en zij weet niet hoe het gaat eindigen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    (...)
    Ik wil al minstens een jaar niet meer verder vanwege het einde, ik zet echt bij aflevering 2 of 3 van seizoen 5 :'D
    En een vriendin van me heeft net de eerste twee seizoenen gezien en zij weet niet hoe het gaat eindigen :'D


    Ohhh, op die manier. Want ik meende me inderdaad te herinneren dat jij heel lang geleden al Merlin aan het kijken was. Maar nou ja, seizoen vijf is wel leuk. Grotendeels. Het andere deel scheurt je hart aan stukjes en danst erop. :'D

    Aw, arme, onschuldige ziel. Of wacht, ik bedoel, WAAR HEB JE HET OVER? Merlin vertelt Arthur dat hij magie heeft en ze leven nog lang en gelukkig, dat is het einde dat ik me herinner. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Echt? Ik dacht dat jij allang alles had gezien?

    En ik heb geen idéé waar je het over hebt wat het einde betreft. Er is geen einde. ONTKEN ALLES.


    agreed!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    (...)

    Ohhh, op die manier. Want ik meende me inderdaad te herinneren dat jij heel lang geleden al Merlin aan het kijken was. Maar nou ja, seizoen vijf is wel leuk. Grotendeels. Het andere deel scheurt je hart aan stukjes en danst erop. :'D

    Aw, arme, onschuldige ziel. Of wacht, ik bedoel, WAAR HEB JE HET OVER? Merlin vertelt Arthur dat hij magie heeft en ze leven nog lang en gelukkig, dat is het einde dat ik me herinner. (cat)


    Ik moet hard lachen om dit stukje ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Ohhh, op die manier. Want ik meende me inderdaad te herinneren dat jij heel lang geleden al Merlin aan het kijken was. Maar nou ja, seizoen vijf is wel leuk. Grotendeels. Het andere deel scheurt je hart aan stukjes en danst erop. :'D

    Aw, arme, onschuldige ziel. Of wacht, ik bedoel, WAAR HEB JE HET OVER? Merlin vertelt Arthur dat hij magie heeft en ze leven nog lang en gelukkig, dat is het einde dat ik me herinner. (cat)

    Ze trouwden toch ook nog ergens? (cat)
    Ik heb zeker medelijden met haar, maar ik ga het haar niet vertellen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    (...)
    Ze trouwden toch ook nog ergens? (cat)
    Ik heb zeker medelijden met haar, maar ik ga het haar niet vertellen :'D


    Wat?! No, no, NO!

    Arthur trouwt met Gwen, Arthur en Merlin BFF"s !!

    don't ruin my ship


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    (...)

    Wat?! No, no, NO!

    Arthur trouwt met Gwen, Arthur en Merlin BFF"s !!

    don't ruin my ship

    Merthur forever and ever and ever :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    (...)
    Ze trouwden toch ook nog ergens? (cat)
    Ik heb zeker medelijden met haar, maar ik ga het haar niet vertellen :'D




    Sorry. :p Maar nee, oh mijn God, je mag het haar zeker niet vertellen. Zakdoekjes klaarleggen lijkt me een beter idee.

    Oh natuurlijk, wat stom van me, hoe kon ik dat nou vergeten? Ze trouwen en adopteren baby Aithusa en iedereen is happy. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jethro schreef:
    (...)
    Merthur forever and ever and ever :3




    Gwen and arthur are much bigger


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vinden jullie Bradley James soms ook een beetje heel veel op Hunter Parrish lijken?

    Ungoliant schreef:
    Vinden jullie Bradley James soms ook een beetje heel veel op Hunter Parrish lijken?



    Holy sh- *.*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HarleyQuin schreef:
    (...)



    Gwen and arthur are much bigger


    Ik zie ze ook meer als beste vrienden. En Gwen past ook gewoon bij Arthur.


    Spoiler alert: you will save yourself