• Heel simpel: Hoe zet je een bewegende foto op tumblr?

    Op dezelfde manier als bij een normale foto, toch?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Je moet het als een gif op je computer opslaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Net zoals een normale afbeelding eigenlijk. Dus bij je dash gewoon op 'foto' klikken en voila! :)


    El Diablo.

    Orton schreef:
    Net zoals een normale afbeelding eigenlijk. Dus bij je dash gewoon op 'foto' klikken en voila! :)


    Dat lukt me dus niet, dan staat de foto zeg maar 'vast' op het startbeeld.

    Dat is vreemd, bij mij werkt het gewoon.
    Bedoel je als je het zeg maar nog niet gepost hebt? Misschien werkt het als het op je dash staat.


    El Diablo.

    Orton schreef:
    Dat is vreemd, bij mij werkt het gewoon.
    Bedoel je als je het zeg maar nog niet gepost hebt? Misschien werkt het als het op je dash staat.


    Als ik het wil posten ja.
    Ik heb het nog niet geprobeerd op m'n laptop maar op m'n mobiel lukt het in iedergeval niet..

    Tja, op de mobiele versie van Tumblr lukken een hoop dingen vaak niet..
    Ik zou het eens proberen op je laptop, want daar lijkt alles te werken.


    El Diablo.

    Ik heb het al gevonden!

    Wss is de grootte te zwaar en speelt ie hem daarom niet af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het bestand is dan te groot om te uploaden. Een bestand op Tumblr mag maar 1.8MB zijn qua GIFs anders gaan ze freezen. Je kan de gif eventueel op een andere website uploaden en dan gewoon 'afbeelding kopieeren', dan komt die er wel. Waarschijnlijk heb je dan wel een grey box, maar das altijd nog beter dan niets.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hoop maar dat je niet repost. D:


    Your make-up is terrible