• Hi people!

    Ik ben op zoek naar meer alternatieve kledingsites naast Attitude Holland en Large. Ik zit meer in de richting van bandshirts, rock, streetstyle maar dan niet met Nike etc., nou ja, best wel Large dus. Attitude Holland is echt niet meer wat het is geweest en hun collectie, en met name de band-kant is drastisch geminimaliseerd en ik vind er nog weinig leuke kledingstukken op (wel patches en bandana's, heuj). Large is echt geweldig, alleen ik zoek dus leuke bandshirts van Nirvana en AC/DC. Ik had van AC/DC en vet tof mannenmodel gevonden, maar die is minimaal maat S en ik ben bang dat die VEEL te groot is, dus ik ga het er niet op wagen (ook al kan je ruilen). Verder vond ik geen leuke shirts van Nirvana en ik heb dat bij meer bands. Daarbij vind ik de "gewone" kleding erg tof, dus ik zoek vergelijkbare sites. Ik wil graag Nederlandse sites of sites die in Nederland leveren voor normale prijzen. Kunnen jullie mij helpen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    H&M verkoopt tegenwoordig aardig wat bandshirts... Verder weet ik het niet. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik koop zelf veel kleding bij Large en Attitude Holland, maar ik ken alleen alternatieve kledingsites die gothic kleding verkopen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ah ik moet ook nog een AC/DC shirt gaan kopen n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Assassin schreef:
    H&M verkoopt tegenwoordig aardig wat bandshirts... Verder weet ik het niet. 8D


    Momenteel hebben ze één Nirvana en één Metallica online, maar ik weet niet wat er in de winkel hangt. Ik moet dan volgende week kijken, als mijn toetsweek voorbij is. Een tijd terug had H&M een toffe van Nirvana, maar ik weet eigenlijk niet waarom ik die nooit heb gekocht. In die periode was ik sowieso niet echt in winkels te vinden, meer in mijn schoolboeken. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ursula verkoopt bandshirts


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    Ursula verkoopt bandshirts


    Wat is de site precies? Want ik krijg nogal veek hits op Google. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Impericon.nl! c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Probeer Ebay! Daar vind je soms echt geweldige bandshirts met een goede prijs c:


    El Diablo.

    Voor de mensen die vaker bij Large hebben gekocht:

    Ik heb 'n heel tof shirt van AC/DC op het oog, al een tijdje, alleen het is een mannenmodel. Ik heb bij vrouwen S nodig, denk ik. Ik heb gisteren voor het eerst besteld, een hemdje van Guns 'N Roses en die komt binnen 2 á 3 dagen binnen. Ik ga ervanuit dat S gewoon goed is. Maar, zo'n mannen S is een stuk groter. Denken jullie dat zo'n mannenshirt wel kan of niet? Wordt het niet net een (soep)jurk of valt het wel mee? Ik heb een vrij iel en dun lichaam.

    http://www.large.nl/acdc-for-those-about-to-rock-baseball-longsleeve/art_286664/

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 21:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frances schreef:
    Impericon.nl! c:


    Oh, echt toffe site! Dank je!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet niet of je wel eens in Amsterdam komt, maar aan het begin van de Kalverstraat zit een winkel met alleeeeeeen maar bandshirts. Echt wel 500 verschillende, nieuwe maar ook oude.

    Hedeby schreef:
    Voor de mensen die vaker bij Large hebben gekocht:

    Ik heb 'n heel tof shirt van AC/DC op het oog, al een tijdje, alleen het is een mannenmodel. Ik heb bij vrouwen S nodig, denk ik. Ik heb gisteren voor het eerst besteld, een hemdje van Guns 'N Roses en die komt binnen 2 á 3 dagen binnen. Ik ga ervanuit dat S gewoon goed is. Maar, zo'n mannen S is een stuk groter. Denken jullie dat zo'n mannenshirt wel kan of niet? Wordt het niet net een (soep)jurk of valt het wel mee? Ik heb een vrij iel en dun lichaam.

    http://www.large.nl/acdc-for-those-about-to-rock-baseball-longsleeve/art_286664/


    Dat valt heel erg mee. Ik heb overal een xs voor omdat ik enorm dun ben en 1.48 ben, maar een s van de mannenafdeling is gewoon een wijd en iets langer shirt bij mij c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Frances schreef:
    (...)

    Dat valt heel erg mee. Ik heb overal een xs voor omdat ik enorm dun ben en 1.48 ben, maar een s van de mannenafdeling is gewoon een wijd en iets langer shirt bij mij c:


    Serieus? Oeh, dat biedt perspectief! Want ik vind het een rete vet shirt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Caelyn schreef:
    Ik weet niet of je wel eens in Amsterdam komt, maar aan het begin van de Kalverstraat zit een winkel met alleeeeeeen maar bandshirts. Echt wel 500 verschillende, nieuwe maar ook oude.


    Soms, maar de laatste maanden ben ik er alleen heen geweest voor het concertgebouw. Misschien ga ik na mijn toetsweek wel. Dank je wel voor de tip, hier ben ik super blij mee!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    In Utrecht heb ik mijn Guns N' Roses-shirt gekocht bij "Netjes," een alternatieve kledingwinkel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.