• Ja, ik ben PlaatjesLoos.
    dus nu moeten jullie voor mij even, zeggen, welke schermafbeelding jullie hebben [A]
    Want nu, heb ik een foto van 14 juni, dat bill heel lief zijn handje op tom's schouder heeft. en tom een bettje loopt te grijnzen, ik heb hem dan wel zelf gemaakt. maar elke keer als ik mijn Pc opsterd, moet ik er aan terug denken >.<

    Dus. hebben wat hebben jullie als agtergrond?!
    en Hoezo?!
    Ja sorry mensen,, ik heb een raar dagje vandaag.. XD


    Dunno ><

    Ik heb een grote ftoo vn mn vriendinnen en mij op mn achtergrond . Maar dat wisselt zowel wat élke dag! ^^


    Reaching for something in the distance_

    Audrey Kitching ^^
    Of Hello Kitty
    of Pokémon
    Ofsowiets XD

    ik heb een afbeelding met een scene meisje


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Met skelleten en veeel kleurtjes :P


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Gewoon lekker achtergrondloos.


    Sing the song of the stars for me.

    Gewoon lekker achtergrondloos.

    hoe kan dat nu weer?!


    Dunno ><

    schermafbeelding?
    Bedoel je wallpaper?

    schermafbeelding?
    Bedoel je wallpaper?

    ja,, gewoon de agtergrond van je oc ;)


    Dunno ><

    (...)
    ja,, gewoon de agtergrond van je oc ;)
    Ooh :] Gewoon dat groene landschap met die blauwe lucht, want ik heb nog geen nieuwe wallpapers gedownload x|

    ooh dat ben ik zelf met een veel te brede glimlach in groep 1 XD ja ohkee dr staan ook andere op, maar die kijken niet zo lief als mij zelf XD b]A[/b


    it's cool to know nothing.

    (...)Ooh :] Gewoon dat groene landschap met die blauwe lucht, want ik heb nog geen nieuwe wallpapers gedownload x|

    dat hoef je tog niet te downloden?! je kan ook gewoon een plaatje nemen, die je hebt opgeslagen


    Dunno ><

    (...)
    dat hoef je tog niet te downloden?! je kan ook gewoon een plaatje nemen, die je hebt opgeslagen
    die zijn te klein x']

    Ik heb op mijn laptop Bullet For My valentine en op mijn andere PC een wallpaper van HIM.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)die zijn te klein x']

    dan stel je tog gewoon in, ofer je helle beeldsgerm ;)
    maar oke,, meer mesnen, heef iemand anders nog een leuke afbeelding voor mij?! [A]


    Dunno ><

    je kan ook gewoon op internet leuk plaatje zoeken, en dan met linkermuisknop en dan als achtergrond gebruike :D