• Ken je het gevoel dat?
    Je beste vrienden zeggen dat ze alles met je delen maar elkaar stiekem toch net iets meer vertellen dan zij jou?
    Ken je het gevoel dat?
    Je denkt dat iemand van je houd, maar je dat compleet mis hebt?
    Ken je het gevoel dat?
    Je eens wat spontaner wil wezen omdat je vriendinnen dat ook kunnen?
    Ken je het gevoel?
    Dat je precies als iedereen moet zijn omdat je anders niet ge accepteerd word?
    Ken je het gevoel dat?
    Pijn heet, pijn van binnen dat word aangericht door anderen?


    Oke, het is altijd als ik eraan kom waren ze druk in gepsrek sta ik er. Is het stil vraag ik wat er is is er niks.
    Vandaag in de aula zegt Barbara zo: ''Mag ik mee?'' Andwoord Anne-Marie: ''Ja tuurlijk!'' Dan vraag ik: ''Waarnaar?'' Barbara: ''Niks mag je niet weten is ons geheimpje!''

    Gott hoe kan ik dit stoppen?! Deze meiden hebben ook quizlet en stiekem hoop ik dat ze dit lezen want ik vind het kut ik heb er al eens iets van gezegt maar ze gaan door! ):

    xox


    I do not hook up.

    niet leuk


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    en ik weet ook hoe het voelt eerst was dat ook met mijn vriendinnen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Fijn dat er iemand met me mee leeft! <3


    I do not hook up.

    ik vind het nogal kinderachtig van je vriendinnen

    ik vind het nogal kinderachtig van je vriendinnen
    Is het ook ):
    En dan zeggen ze ook nog dat ze er voor me zijn n_n
    Ik moet in het weekend ook nog naar het feest van Anne-Marie alleen is ze heel aardig maar met ze tweeen krijg ik dat probleem dus maar dat andere meisje is er dus: heel veel zin heb ik niet...


    I do not hook up.

    ik vind het gwn dat gevoel alleen al is zzo erg dat doet egt zeer


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Barbara? o_ô *kijkt even raar* Dat zei je ook buitensluit had ik niet verwacht. x.x ik zou gewoon rustig vragen 'waarom' je niet mag weten, waar ze naartoe gaan, of over hebben. blijf jezelf, jij bent óok uniek, en laat ze dat merken. je hebt evenveel recht om alles te weten, dan je vriendinnen.
    Ik wil je helpen. (:

    @jolyFUCKER

    Ja dat gevoel is kut gelukkig heb ik nog een goede vriendin in me klas en nog wat andere :) Ook op Q kan ik aan veel mensen gelukkig alles kwijt!<3


    I do not hook up.

    Barbara? o_ô *kijkt even raar* Dat zei je ook buitensluit had ik niet verwacht. x.x ik zou gewoon rustig vragen 'waarom' je niet mag weten, waar ze naartoe gaan, of over hebben. blijf jezelf, jij bent óok uniek, en laat ze dat merken. je hebt evenveel recht om alles te weten, dan je vriendinnen.
    Ik wil je helpen. (:

    Lucy!<3

    Ja dat doen ze ja ö maar als ik het vraag zeggen ze gewoon dat is ons geheimpje en dat hoef je niet te weten. Of ze praten er gewoon over heen dus het werkt gewoon niet ):


    I do not hook up.

    ik met jou mee leven ik dat voor jou doen dat doe ik al heel het school jaar denk ik


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ik met jou mee leven ik dat voor jou doen dat doe ik al heel het school jaar denk ik

    Das lief :]


    I do not hook up.

    btw als ze nix zggn loop dan gwn weg en zoek andere vriendinnen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    die vriendinnen die je buitensluiten zijn het niet waard om jou vriendin te zijn zoek je egte vrienden die er egt voor je zijn en blijf niet bij die andere zitten dat zijn ze niet waard


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ja dat doe ik denk ik ook maar ik heb genoeg vriendinnen in mijn klas die me gewoon alles vertellen :]


    I do not hook up.

    Doen ze dat alleen als ze in een groepje zijn? misschien als je bijv: Even alleen met barbara bent, doet ze er heel anders over. Mensen 'veranderen' altijd als er iemand bij is. x.x
    En met dat gevoel van dat feestje begrijp ik, er zijn altijd kinderen die naar elkaar toetrekken, en als je dan overblijft is dat echt kut. Denk even goed na of je nog wel echt wilt gaan. *Knuffelt*
    Haia meis (: xx