• Merry Christmas!

    Maar ik kwam hier omdat ik een probleempje heb...

    Ik heb 3 beste vriendinnen en wij kunnen bijna nooit afspreken omdat er altijd wel iemand is die niet kan. In principe niet erg want we zitten bij elkaar in de klas en zien elkaar een hele dag op school. Maar natuurlijk is het leuk om eens af te spreken dus we hadden afgesproken om komende zondag bij één van hun te gaan slapen. Het ging heel makkelijk en iedereen kan, ook ik. Alleen nu komt het...

    Ik vind het op zich geen probleem en ik weet gewoon dat ik het naar mijn zin ga hebben. Maar ik blijf liever thuis, vooral nu met de feestdagen. Het gaat nu eindelijk een beetje goed en daar wil ik zo veel mogelijk van profiteren. En ik ga sowieso niet graag bij iemand slapen, hoe goed ik ze ook ken.

    Maar ik wil ook niet afzeggen. Nu is het een keer dat iedereen kan en dan zou je mij weer hebben die niet komt. Maar ik wil eigenlijk ook niet gaan.

    Ik kom nu vast egoïstisch over maar goed, ik wil toch even jullie raad. Wat zouden jullie doen? Ik ben echt radeloos. Het liefste wil ik gewoon afzeggen maar dat gaan ze natuurlijk niet leuk vinden.

    Alvast bedankt! Xxx

    nou, officieel is zondag geen feestdag dus ik zou gewoon gaan.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    nou, officieel is zondag geen feestdag dus ik zou gewoon gaan.


    Weet ik, maar normaal gezien is iedereen werken en nu hebben ze vrij. Dus nu zijn we gezellig samen thuis. En ik ben nu eenmaal een persoon die van gezelligheid houd. En het komt niet vaak voor dat dit stukje van de familie samen is.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 13:01 ]

    Oeps foutje.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 13:00 ]

    Dan kom je later of ga je eerder weg? (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    J4NOSKIANS schreef:
    (...)

    Weet ik, maar normaal gezien is iedereen werken en nu hebben ze vrij. Dus nu zijn we gezellig samen thuis. En ik ben nu eenmaal een persoon die van gezelligheid houd. En het komt niet vaak voor dat dit stukje van de familie samen is.


    Dan leg je dat toch gewoon uit? Dat snappen je vriendinnen vast ook wel. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twisty schreef:
    Dan kom je later of ga je eerder weg? (bloos)


    Op zich wel een goed idee maar ik zit met vervoer. Ik moet met de bus en hier in dit boerengat heb je absoluut geen goede verbindingen.

    Square schreef:
    (...)

    Dan leg je dat toch gewoon uit? Dat snappen je vriendinnen vast ook wel. ^^


    Daar twijfel ik niet aan, maar ik heb dan zo iets van dat ik dan weer de enige ben die niet komt en dat er dan nooit iets komt van afpsreken.

    J4NOSKIANS schreef:
    (...)

    Daar twijfel ik niet aan, maar ik heb dan zo iets van dat ik dan weer de enige ben die niet komt en dat er dan nooit iets komt van afpsreken.


    Maar als je wel gaat en je wilt eigenlijk niet, wordt ook niemand er blij van. Als je hele familie nu eens bij elkaar is en je dat belangrijk vindt met de feestdagen, zou ik gewoon thuisblijven. Met je vriendinnen afspreken lukt vast ook wel een keer in het weekend of in een vakantie. ^^
    Maar het is jouw keuze, en het ligt eraan wat jij het belangrijkst vindt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar als je wel gaat en je wilt eigenlijk niet, wordt ook niemand er blij van. Als je hele familie nu eens bij elkaar is en je dat belangrijk vindt met de feestdagen, zou ik gewoon thuisblijven. Met je vriendinnen afspreken lukt vast ook wel een keer in het weekend of in een vakantie. ^^
    Maar het is jouw keuze, en het ligt eraan wat jij het belangrijkst vindt.


    Je hebt inderdaad gelijk. Ik ga gewoon eerlijk zijn en mijn verhaal hier boven in het kort uitleggen.

    Iedereen bedankt voor jullie advies!