• Helleu!

    Ik had vandaag rapport, en voor het vak Kunst & Cultuur had ik slechts 5.4, slecht hé? Wel, dit is echt, zonder te liegen, de schuld van de leerkracht. Die onnozelaar had mijn punten verkeerd opgeteld en in feite moest ik dus een 7.5 hebben ofzo.:'D

    Uiteraard geen ramp, maar vond het toch wel geinig om even te delen. Hebben jullie leerkrachten al eens een domme fout gemaakt?(:

    Voor de Belgjes/Belgisch schoolgaande onder ons: prettige vakantie!!!

    Debbaut


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, ik herken het. Voor AK, een 5,5 terwijl ik die toets zo goed gemaakt had (dacht ik)
    Bij het bespreken van de toets was ik er niet, maar ik heb van de week even de docent opgezocht, en toen bleek ik dus een 7,5 te hebben. Is toch wel even een verschil haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Amai en dan verwachten ze dat studenten kunnen tellen.


    16 - 09 - '17

    Derks schreef:
    Oh, ik herken het. Voor AK, een 5,5 terwijl ik die toets zo goed gemaakt had (dacht ik)
    Bij het bespreken van de toets was ik er niet, maar ik heb van de week even de docent opgezocht, en toen bleek ik dus een 7,5 te hebben. Is toch wel even een verschil haha


    Ja, is eigenlijk niet erg, maar het staat toch niet mooi.:p

    @Sylvie dat ze eerst zelf leren tellen!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, is eigenlijk niet erg, maar het staat toch niet mooi.:p

    @Sylvie dat ze eerst zelf leren tellen!:'D



    Achja, het was beter dan die keer dat ik bij een natuurkundetoets niks snapte en op de toets maar wat getekend had (het hele verhaal van de Titanic had ik op mijn toetsblaadje getekend, ook One Direction erbij en disneyfiguren) en ook wat random antwoorden had ingevoerd (woorden als Sherlock, Pizza etc.) en dus eigenlijk de toets niet serieus gemaakt had en op magister een 8,6 verscheen. Ik dacht "huh?" maar ik dacht 't zal wel, mn tekeningen zijn vast mooi.

    Bleek bij het bespreken dat de leraar iemand vergeten was en ik het cijfer van degene na mij had. Ik had een 2,1 uiteindelijk. Oepsie :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)


    Achja, het was beter dan die keer dat ik bij een natuurkundetoets niks snapte en op de toets maar wat getekend had (het hele verhaal van de Titanic had ik op mijn toetsblaadje getekend, ook One Direction erbij en disneyfiguren) en ook wat random antwoorden had ingevoerd (woorden als Sherlock, Pizza etc.) en dus eigenlijk de toets niet serieus gemaakt had en op magister een 8,6 verscheen. Ik dacht "huh?" maar ik dacht 't zal wel, mn tekeningen zijn vast mooi.

    Bleek bij het bespreken dat de leraar iemand vergeten was en ik het cijfer van degene na mij had. Ik had een 2,1 uiteindelijk. Oepsie :')


    Zo wel geweldig zijn moest je echt een 8.6 hebben gehaald.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zo wel geweldig zijn moest je echt een 8.6 hebben gehaald.:W


    Ja idd:')

    T was dat de jongen die in magister voor mij staat ging zeuren over zijn cijfer (die dus onterecht een 2,1 had). Anders had de leraar het nooit doorgehad haha (hij schrijft cijfers niet op toetsblaadjes, heel vaag, of hij doet het terplekke nog voor mensen die het echt heel graag willen) en had ik dus een 8,6 op mn rapport gehad

    Het is btw alweer bijna een jaar geleden dat dat gebeurde haha, want diezelfde toets heb ik na de vakantie

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 22:39 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nouja geen domme fout, maar ik heb het gevoel dat een docent een paar mensen voorttrekt (of dat die mensen gewoon echt goed zijn, maar ze zijn allemaal allochtoon). Bij de toets van Nederlands in de toetsweek hadden maar vier mensen een voldoende, waarvan eentje die echt uit het buitenland komt en inburgering heeft moeten doen etc. Hij had het hoogste cijfer: 9.8. Daaronder waren er nog drie die niet lager dan een 7 hadden. De rest van de klas (groot en deels NEDERLANDS) hadden nog geen eens een 3, waarbij ik zat met een 1.2. Wat klopt hier nou niet (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Derks schreef:
    (...)

    Ja idd:')

    T was dat de jongen die in magister voor mij staat ging zeuren over zijn cijfer (die dus onterecht een 2,1 had). Anders had de leraar het nooit doorgehad haha (hij schrijft cijfers niet op toetsblaadjes, heel vaag, of hij doet het terplekke nog voor mensen die het echt heel graag willen) en had ik dus een 8,6 op mn rapport gehad

    Het is btw alweer bijna een jaar geleden dat dat gebeurde haha, want diezelfde toets heb ik na de vakantie


    Ahh, bijna!

    Good luck alvast!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gonplei schreef:
    Nouja geen domme fout, maar ik heb het gevoel dat een docent een paar mensen voorttrekt (of dat die mensen gewoon echt goed zijn, maar ze zijn allemaal allochtoon). Bij de toets van Nederlands in de toetsweek hadden maar vier mensen een voldoende, waarvan eentje die echt uit het buitenland komt en inburgering heeft moeten doen etc. Hij had het hoogste cijfer: 9.8. Daaronder waren er nog drie die niet lager dan een 7 hadden. De rest van de klas (groot en deels NEDERLANDS) hadden nog geen eens een 3, waarbij ik zat met een 1.2. Wat klopt hier nou niet (cat)


    Heb je bewijzen dat hij voortrekt, onterechte fouten? Want dit is wel heel erg kort door de bocht.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heb je bewijzen dat hij voortrekt, onterechte fouten? Want dit is wel heel erg kort door de bocht.


    Nouja, ik heb het gevoel en meerdere hebben dat ook, maar geen bewijs of zo. Maar het is toch wel vreemd :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nouja, ik heb het gevoel en meerdere hebben dat ook, maar geen bewijs of zo. Maar het is toch wel vreemd :x


    Ik vind het toch erg kort door de bocht.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind het toch erg kort door de bocht.:W


    Dan vind je dat, maar het blijft raar.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 22:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ooit een 3,5 voor een luistertoets gekregen, terwijl dat een 5,5 moest zijn. Het scheelde anderhalf punt in mijn gemiddelde, dus ik had een heel weekend stress. Nu kan ik sowieso niet met die docent door één deur, maar dat even terzijde. :W

    + Ik heb ook vakantie, maar ik ben geen Belg. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 23:01 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn Engels lerares in de tweede was een keer heel boos op mij, en ik had mijn proefwerk zó slecht gemaakt dat ik niet eens een 1 verdiende, maar een 0. Zij voert dus een 0 in op magister, maar van een nul maakt magister automatisch een tien. En ik heb er nooit meer iets van gezegd, hehe.

    En in de derde had ik ook een economie toets (excel, dus op de computer), die we daarna naar onze leraar moesten mailen. We kregen hem nagekeken teruggestuurd en de titel van het bestand had mijn naam, maar de naam in het bestand (en dus ook de antwoorden) waren van een vriendin van mij. Hadden we allebei een 7,1 terwijl ik anders zeker een onvoldoende had gehad :')

    Diezelfde leerkracht heeft bij twee van mijn klasgenoten vergeten punten op hun rapport te zetten. -.-


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."