• Cheat on me



    Vijf koppels worden in een huis gestopt voor een programma op nationale tv. De koppels zetten hun relatie maximaal op de proef want niemand weet wie in het normale leven een echt koppel is. Iedereen gaat over grenzen om hun échte partner geheim te houden. Het koppel dat wint krijgt 50.000 euro.

    Om het de koppels moeilijker te maken zijn er natuurlijk ook nog de nodige verleidingen in het huis. Ze kunnen elke minuut van de dag elkaar in de gaten houden door middel van armbandjes die als zenders dienen. In de woonkamer hangt een grote tv met een plattegrond van het huis erop. Ieder persoon staat erop afgebeeld zodat je weet waar diegene is.

    Elk koppels slaapkamer is gelinkt aan een net op tv zodat de andere koppels alleen maar dat net in hoeven te vullen waardoor zij kunnen zien wat er gebeurd in de slaapkamer. Ook de mensen thuis kunnen alles 24/7 volgen – iets wat de nodige tol eist van onze kandidaten.


          Rollen, dames —
    Nova Melisandre Faragio • Keynes
    Madeline Sara Hale • TheHangingTree
    Marianna Laure Clarke • Allirian
    Alexis Valentina da Cruz • Orton
    Nirvana Hood • Calendis


          Rollen, heren —
    Caron Tyrell Courts • Ambrose
    Matthew Connor Harding • ComingToTheTree
    Charlie Tristan Gibney • C_A_L_M
    Julian Louis Flaming • Lost_Voice
    Samuel James Parker • Aelyn


          De echte koppels —

    Matthew Connor Harding • Madeline Sara Hale
    Caron Tyrell Courts • Alexis Valentina da Cruz
    Samuel James Parker • Nirvana Hood
    Charlie Tristan Gibney • Nova Melisandre Faragio
    Julian Louis Flaming • Marianna Laure Clarke


          De nep koppels —

    Nirvana Hood • Julian Louis Flaming
    Marianna Laure Clarke • Charlie Tristan Gibney
    Nova Melisandre Faragio • Caron Tyrell Courts
    Alexis Valentina da Cruz • Matthew Connor Harding
    Madeline Sara Hale • Samuel James Parker


          Regels —
    Tweehonderd woorden per post, minimaal!
    Geen ruzie OOC.
    Geduldig met elkaar omgaan.
    Topics worden uitsluitend geopend door mij, Keynes.
    Schrijf posts in ABN.
    Minstens één keer per week reageren.
    Geen personages van anderen besturen.

    Het begin —
    Terwijl de klokken in het huis tien uur slaan zijn alle nep koppels te vinden in hun slaapkamer welke is voorzien van luxe goederen, en het belangrijkst: één tweepersoonsbed die de nep koppels moeten delen. De lucht kleurt donker en sommigen hebben spijt van hun keuze om deel te nemen aan het spel, anderen beseffen dat het spel nu écht begonnen is. Twaalf uur eerder hebben alle koppels afscheid kunnen nemen en zijn ze apart, en in willekeurige volgorde, naar het huis gebracht.


    Ter attentie —
    • In de woonkamer hangt een groot tv-scherm waarop de kandidaten elkaar in de gaten kunnen houden. Het scherm is verdeelt in zes vakken waarop te zien is waar iedereen zich bevindt – één vak voor één nep koppel. Dit wordt geregistreerd door de zenders in hun armbanden. Het laatste vak wisselt af – met een afstandsbediening kunnen de kandidaten deze wisselen van kanaal waardoor ze (close-up) live-beelden te zien krijgen.
    • In de keuken hangt er ook zo’n scherm die altijd maar op één kanaal staat. Op het scherm is een grote plattegrond van het huis te zien hierop zijn verschillende stipjes met namen vermeld, zo wordt iedereen 24/7 gevolgd.
    • Overal in het huis hangen camera’s, zelfs op de badkamer – deze staat wel van de douche en wc afgeschermt zodat de kandidaten nog enige vorm van privacy hebben.
    • Je moet je echte partner dus zo lang mogelijk geheimhouden (ik had ze al vermeld in het rollentopic maar je personage weet ze dus niet). Hierbij heeft geen enkel personage extreme arendsogen. Bijv. “Pietje keek Kim lang aan. Ze moesten wel een koppel zijn.” < Dat kan niet.
    • Het belangrijkste: heb plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 20:37 ]

    [MT]


    El Diablo.

    Mt


    -

    [MT, ik reageer waarschijnlijk Zondag pas, gezien ik zo film ga kijken en morgen een hele drukke dag heb.]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    MT.



    Nirvana Hood.
    _______________________

    Terwijl ik mijn ogen open denk ik gelijk aan Sam. Mijn échte partner. Ik gaf veel om de jongen, en ging het dan ook lastig vinden om géén aandacht aan hem te besteden. Ik kijk naast me en zie een nog slapende Julian liggen, mijn nep-partner. Ik moest het zo realistisch mogelijk doen, dus waarom zou ik niet al meteen beginnen?
    Ik gooi mijn arm over de borstkas van de jongen, en met mijn nagels streel ik deze. Ik krijg een speelse grijns op mijn gezicht. "Wakker worden, liefje." Ik gaap even kort en haal mijn arm dan van zijn borstkas af. Ik ga rechtop zitten op het twee-persoonsbed en strek dan mijn armen even. Ik sla de dekens van me af waarna ik opsta en ook mijn benen even kort strek. Ik pak mijn kleren van de stoel af en loop naar het badkamertje dat is aangesloten op onze slaapkamer. Ik sluit het deurtje en kleed me dan snel om, wetend dat ik word bekeken.
    Eenmaal klaar met omkleden en mijn haar en make-up gedaan stap ik het badkamertje uit en ga ik op de bedrand bij Julian zitten. "Wakker worden slaapkopje." Grijns ik opnieuw. Ik knipper even.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 20:25 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [Even terzijde, dit Speeltopic staat bij de Rollentopics ;3]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    [Even terzijde, dit Speeltopic staat bij de Rollentopics ;3]


    --- I know, ik had een mod al een PB gestuurd. (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 20:37 ]

    Julian Louis Flaming.



    Er klonk een stem die de dromerige stilte verbrak. Het was iets wat vreemd om niet de stem te horen van mijn vriendin, Marianna maar deed me niet genoeg om mijn ogen te openen . De nagels verdwenen en de druk op de andere helft van het bed nam af. Hierdoor wist ik dat degene die mij half had gewekt, was opgestaan. Ik lijk een paar seconden verward te zijn als ik Nirvana in beeld krijg maar herinner mij alsnel weer dat ik meedoe aan een wedstrijd. Er verschijnt een speelse grijns rond mijn mond en ik zet mijn ellenbogen onder mijn lichaam zodat ik mijzelf wat omhoog kan drukken. "Goedemorgen babe" mompel ik slaperig en ga even door mijn pluizige haarbos. Ik duw mijzelf daarna verder omhoog zodat ik in kleermakershouding naast mijn nep-partner zit. Het voelde vreemd om te weten dat de andere stelletjes ons nu konden bekijken maar het maakte ook een soort adrenaline boost in mij los. "Heb je een beetje goed kunnen slapen?" vraag ik nu wat directer en laat een arm over haar schouders glijden. Mijn blauwe kijkers kijken enigszins verbaasd als ik merk dat Nirvana zich al heeft omgekleed. Was het dan al zo laat? Mijn blik liet ik afwenden naar mijn arm die stil om haar schouders lag en liet m'n blik uiteindelijk rusten op mijn borstkast. "Ik ga me even opfrissen" zeg ik terwijl ik mijn arm van haar lichaam laat glijden en mijn blote voeten de koude vloer raken. Ik veer mezelf van het bed af en klik het slot van de badkamerdeur enkele seconde later achter mij dicht.

    [Hoi]


    Bowties were never Cooler

    Mt (:


    “A queen will always turn pain into power.”


    Alexis Valentina da Cruz ~ Outfit

    Ik rek mezelf uit en open langzaam mijn ogen. Een glimlach ontstaat even op mijn lippen als ik aan Caron denk, maar ik wordt er al snel aan herinnert dat het spel begonnen is. Time to play.. Ik draai me om naar de jongen naast me. Hij was anders dan Caron. Heel anders. Normaal was ik degene die drie jaar jonger was, deze keer was hij het. Dat viel goed te zien. Deze Matthew liet me meer denken aan een jochie die net klaar was met de middelbare school. Ik bedoel, hij was niet lelijk maar ik kan hem nou niet echt een man noemen. Caron daarin tegen.. Die ligt nu naast een of andere meid waar ik denk ik nog wat problemen mee ga krijgen. Al zou ik die wel voor mezelf houden, dat is het spel, right? Ik glimlach even en kijk naar Matthew. 'Goodmorning, handsome..' fluister ik bij zijn oor en ik druk zacht een kus op zijn wang. Dat is tenminste nog niet zo erg, een kus op de wang is heel normaal in mijn ogen. Ik sla mijn benen over de rand heen en besluit eerst even snel te douchen. Eenmaal in de badkamer doe ik snel mijn slaapkleding uit, bewust van de camera's door het huis, en stap dan snel onder de douche.
    Na een kleine tien minuten stap ik onder de douche en kleed me snel aan. Ik had geen zin in hakken dus ik koos mijn kanten ballerina's. Snel doe ik mijn make up en laat mijn haren in lichte golven over mijn rug hangen. Ik loop weer de badkamer in en glimlach weer als ik hem zie liggen. Ik loop naar hem toe en neem plaats naast hem op het bed. 'Wake up sleepy head.' zeg ik met een kleine glimlach en ik streel even over zijn arm. Tja, als ik moest acteren dan zou ik het goed doen ook.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 1:23 ]


    El Diablo.




    Charlie Tristan Gibney
    Ik werd naar adem happend wakker na een nacht slecht slapen. Ik had echt een aantal flinke nachtmerries gehad en had nooit langer dan drie uur achter elkaar geslapen. Ik had dit soort nachten gewoon af en toe, alsof mijn hoofd gewoon zelf een uitweg zocht voor mijn creativiteit, die door mijn kantoorbaan eigenlijk niet naar buiten kon in een constructieve manier. Meestal gebruikte ik het nu om kleine gedichtjes te schrijven voor Nova, die hier ergens was, maar die me niet gerust kon stellen, zoals haar aanwezigheid meestal al deed. Nu lag ik hier naast een vrouw, een meisje eigenlijk, dat zo'n 10 jaar jonger was dan ik, en waar ik niets voor voelde. Ik miste mijn meisje nu al en wist niet waarom ik eigenlijk had ingestemd. Ik vertrouwde mezelf niet, zelfs al was ik gekoppeld aan iemand die echt te jong voor me was. Ik zuchtte en stond op, om in de badkamer wat water in mijn gezicht te gooien, waarna ik mezelf in de spiegel bekeek. Ik zag eruit als een ramp. Langzaam trok ik mijn pyjama en boxer uit, voor ik in de douche stapte en het warme water me een beetje liet kalmeren. Ik waste daarna rustig mijn haren en lichaam, voor ik de kraan weer uit draaide en me in de douchecel afdroogde, om met een handdoek om mijn middel terug te lopen naar de kamer. Daar trok ik snel droog ondergoed aan, waarna ik een zwarte broek, met een zwart overhemd aantrok, alles netjes dichtgeknoopt tot boven. Ik zette mijn bril op en haalde een kam door mijn haren in de badkamer, voor ik met een noteblock en een pen in mijn kontzak naar de woonkamer vertrok. Daar zag ik op het scherm hoe mijn eigen Nova in bed lag met een vreemde. Het deed me best veel pijn om eerlijk te zijn. Ik gaf echt enorm veel om die dame, mijn dame. Ik haalde mijn noteblock uit mijn zak en begon in stilte te schrijven. Mijn emoties moesten eruit, anders zou ik zo breken, daar kende ik mezelf goed genoeg voor, en dansen kon ik hier echt niet, niet met al die camera's in de buurt. Ik durfde het al niet als Nova in de buurt was, en zij was mijn liefje, laat staan als een vreemde het zou zien. Vroeger maakte me dat echt niets uit, maar nu vond ik het echt een verschrikkelijk idee. Dat ik eigenlijk zou moeten doen of ik een relatie had met het meisje in dat bed, kon me nu ook echt niets schelen. Eerst mezelf maar eens onder controle krijgen. Toen ik eenmaal iets gekalmeerd was, stond ik maar weer op en maakte een kop thee. Noem me typisch Brits, maar ik had gewoon thee nodig om wakker te worden. Met de volle mok hobbelde ik lichtvoetig weer naar de slaapkamer en ging op de rand van het bed zitten. Ik keek naar het meisje, terwijl ik zo af en toe een slokje thee nam. Ik moest met haar doen of ik een relatie had, ik moest vreemd gaan, terwijl mijn hart alleen tot Nova toebehoorde. Ik zou moeten doen of zij mijn Nova was. Ik slikte voor ik heel teder over haar kaak streelde. "Wakker worden, zonnestraaltje." mompelde ik zacht. Ik wist gewoon niet hoe dit werkte. Nova was het enige meisje met wie ik ooit iets had gehad, en die relatie begon met wat vreemd geklets in mijn stamkroeg na mijn werk terug in de UK. Ik kon niet flirten, ik wist gewoon niet hoe. Ik moest haar gewoon behandelen als Nova en hopelijk zou het geloofwaardig zijn, want dat eerste zou al moeilijk genoeg zijn. Nova was het licht van mijn leven en als ik na ging denken over wat ik deed, en zij aan het doen was, ging ik dit nooit langer dan vandaag overleven.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 13:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Nova Melisandre Faragio



          Kreunend rek ik me uit en leg ik mijn armen om de man naast me heen terwijl ik mijn hoofd op zijn borstkas laat rusten. Mijn ogen schieten verschrikt open als ik realiseer dat dit Charlie niet is. Desondanks het feit dat ik met een wildvreemde man in bed lig, blijf ik stil liggen. Ik adem rustig in en uit en probeer niet te veel aan Charlie te denken – wat enorm moeilijk gaat. Hij zou hier juist naast mij moeten liggen, niet naast een of andere sloerie. Opnieuw bijt ik op mijn lip en waarschijnlijk heeft de camera al honderd verschillende gezichten van mij geregistreerd – blij, verrast, geschokt, enzovoorts. Ik probeer mijn gezicht opnieuw in de plooi te houden en dit keer met succes. Dat geld wil ik winnen, samen met Charlie. Het is eigenlijk best triest en om eerlijk te zijn ben ik banger voor mijn eigen grenzen dan die van Charlie; hem ken ik dan ook beter.
          Mijn blik schiet naar de hoeken van de kamer – ergens verwacht ik zo’n grote gevangenis camera te zien, maar in feite zie ik helemaal niets. Ze zullen

    wel verstopt zijn. Pas nu realiseer ik me dat honderdduizenden – hel, miljoenen mensen ons nu volgen en die gedachte maakt me misselijk. Kotsmisselijk.
          Na een tijdje is mijn hoofd gewend aan die gedachten. Voor de komende tijd is dit nu mijn nieuwe leven. Ik richt me op de man en plaats een kusje op zijn borstkas. Iets wat ik eigenlijk altijd deed bij Charlie. Een beetje geïrriteerd besluit ik dat ik niet zo moet gaan denken, anders krijg ik het nog erg zwaar. Met mijn wijsvinger begin ik wat te tekenen op de buik van de man. De man draagt de naam Caron en om eerlijk te zijn is hij erg knap. Een doorsnee meisje zou hem waarschijnlijk bestempelen als ‘sexy’ of iets anders onder die classificatie.
          Ik verwijder de witte lakens van mijn lichaam en loop richting de badkamer toe. De deur doe ik expres niet op slot. Als ik daar eenmaal ben ontdoe ik me van mijn kleding en stap ik onder de douche. Na een vijftal minuten draai ik de kraan uit – ik zit liever in bad. Ik trek de witte lingerie aan en daarover heen doe ik een leuk, zwart jurkje aan. Om toch nog wat kleur in mijn ‘outfit’ te krijgen trek ik kousen aan welke één van mijn favoriete zijn. Als ik ook nog wat lichte make-up op heb gedaan ruim ik alles op en loop ik de kamer weer in, wetend dat iedereen in Amerika mij nu kan zien. Bij die gedachte bloos ik een beetje. Waarschijnlijk zal ieder van ons veel kritiek krijgen. Ik bijt zachtjes op mijn lip en zwerf wat door de luxueuze kamer rond. Ik wil nog niet naar beneden.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 23:47 ]



    Samuel James Parker
    Nu is het begonnen. Als het een spel is, zal ik het spelen ook.


    Ik ontwaak uit een droomloze slaap en schiet in een reflex naar voren om mijn hond te aaien. Maar die ligt er niet. 'Amoré?' Ik roep mijn hondje één keer, om me vervolgens te beseffen dat de border collie bij mijn zus Nikki verblijft, zolang ik weg ben. Want ik ben niet thuis. Ik ben in een of ander huis, voor het spel waar ik samen met mijn vriendin aan meedoe. Nirvana. Nirvana is mijn alles, ik hou zo veel van haar. Daarom vind ik het wat lastig als ik naar de andere kant van het bed kijk en daar iemand anders zie liggen. Geen Nirvana. Het is Madeline, die ik altijd al Mady heb genoemd, mijn neppartner. Ze is wel aardig, zover ik haar ken, en niet lelijk, maar het is niet mijn Nirvana. Dat is het spel, Sam, spreek ik mezelf toe. Dat is waar. Dat is het spel. Ik zal voor een paar weekjes ontrouw moeten zijn aan mijn partner, dat lukt vast wel. Nirvana zal dat ook niet doen, die is nu vast al aan het flirten met de jongen die naast haar ligt. De gedachte laat me al rillen, maar ik er nog wel eens tegenaan zal moeten kijken. En daarom moet ik mezelf ook laten zien, zowel naar mijn neppartner als aan de rest van de groep. Ik draai me naar Mady toe en streel even over haar schattige sproetjes. In films doen ze dat toch ook zo? Naast Nirvana had ik één vriendinnetje gehad, dus ik heb niet zo'n verstand van het hele flirt-gedoe. Erg opvallend ben ik ook niet. Ik ben maar Samuel Parker, die jongen die bij de Starbucks werkt, simpelweg voor gratis koffie aan het einde van een werkdag. Ik ben geen Lionel Messi, ik ben geen Chris Hemsworth, ik ben geen Harry Styles. Ik ben gewoon ik. Daar ben ik blij mee.
    Nogmaals haal ik mijn hand over Mady's wang en voel dat deze erg zacht is. Misschien een gezichtscrème of zoiets? Nirvana heeft ook een badkamer met verschillende potjes in alle soorten en maten. Wij mannen hebben een fles deo en een pot gel, wij hebben daar genoeg aan.
    'Goodmorning, love.' zeg ik zachtjes en dan verlaat ik het bed. Ik loop eerst naar mijn koffer en graai daar een handdoek en mijn favoriete douchegel uit. Even klik ik de dol open en ruik ik aan de opening van de fles. De geur van een zonnig bloemenveld en zoete meloen kruipt mijn neus binnen. De geur van thuis. Ik neem de fles en de handdoek mee naar de badkamer, leg de handdoek op een kastje maast de douchecel, zet de gel neer in de douchecel en wil me gaan ontdoen van mijn slaapkleding. Maar dan besef ik me dat er camera's in huis zijn. Ik glimlach even ongemakkelijk en stap dan de douchecel in, om daar mijn losse, lichtgrijze hemd uit te trekken, dan mijn halflange, zwarte joggingbroek en vervolgens mijn boxer. De kleren dump ik oo de grond naast de douchecel en dan zet ik de kraan aan. Is het wel een goed idee dat ik hieraan meedoe? Waarom doe ik hieraan mee? De warme waterstralen vallen over mijn lichaam en het doet me goed. Ik wil niet te lang douchen dus ik smeer mezelf in met mijn favoriete douchegel tot de hele ruimte met de geur is gevuld en spoel het dan weer af. Heerlijk. Het wassen van mijn haren laat ik zitten, dat zou ik vanavond wel doen. Op de waterstralen die neerkletterden op de grond na was het doodstil in het kamertje. Direct miste ik Nirvana en haar geluiden. ik draaide de kraan weer uit, greep de handdoek van het kastje en begon me af te drogen. Toen ik hiermee klaar, bedacht ik me dat ik mijn kleren was vergeten. Shit. Ik sloeg de handdoek om mijn onderlijf en verliet de douchecel, hopend dat er niemand naar me keek. Ik sloop de badkamer uit, pakte mijn kleren uit de koffer en bracht dezen naar de badkamer. Ik kleedde me in de douchecel aan, om me vervolgens te bedenken dat ik mijn toilettas was vergeten. Dit gaat niet goed. Zodra ik alles ga vergeten, gaat het niet goed. Ik pak mijn toilettas (dat mag trouwens vrouwelijk klinken, maar die dingen zijn echt handig) en ga voor de spiegel staan. Als je haar maar goed zit. Na een tijdje bekijk ik het eindresultaat van mijn haar en kleding; het ziet er niet verkeerd uit.
    Ik stap de badkamer uit en zonder een idee van wat ik ga doen laat ik me vallen op mijn helft van het bed. Ik draai mijn hoofd naar Mady. Ze sliep nog steeds, zover ik kon zien. 'Wake up, beauty.' zei ik zacht en ik aaide wat over haar bovenarm die boven de dekens lag.
    Nu is het begonnen. Als het een spel is, zal ik het spelen ook.


    You're so beautiful, but thats not why I love you &#10084;&#65039;


    Matthew 'Matt' Connor Harding

    'Goodmorning, handsome...' wordt er in mijn oor gefluisterd, waarna er een kus op mijn wang gedrukt wordt. Het duurt weliswaar een gehele seconde voordat ik door heb dat het Mady niet is. Ten eerste, omdat ze zoiets niet zou zeggen, en ten tweede, om dat het simpelweg niet Mady's lippen zijn. Dat voel ik gewoon.
    Ik open mijn ogen, en zie dat het meisje waarmee ik een nepkoppel vorm, Alexis, in haar gewaagde pyjama kleding richting onze badkamer loopt. Met een kreun laat ik me weer neer vallen in het bed, en doe mijn ogen dicht.
    Mijn gedachten vliegen onmiddellijk naar Mady. Lieve, mooie Mady die ik nu moet aan kijken alsof ik haar niet ken. Waarom doe ik ook alweer mee?
    We hebben afgesproken dat we alles zullen doen om te winnen. Beide kunnen we redelijk goed toneelspelen, en beide willen we graag winnen. En dus hebben we afgesproken dat we deze komende weken met onze nep partner, nou ja, vreemd te gaan. Ookal is het niet echt vreemdgaan. Ach ja.
    Alexis komt de douche weer uitgelopen, in een gewaagde outfit. 'Wake up sleepy head,' zegt ze, strelend over mijn arm. Zij lijkt er ook alles voor over te hebben om te winnen.
    'Morning,' zeg ik tegen haar, waarna ik overeind kom en haar een kus op haar voorhoofd geef. Dat doe ik erg vaak bij Mady. Dat is mijn tactiek; Alexis behandelen alsof ze Mady is. Hopelijk lijkt het dan echter. Mijn gedachten gaan weer naar Mady. Niet doen, spreek ik mezelf toe.
    Dan sta ik op, het bed uit waarin ik slechts in een pyjama broek heb geslapen. Zo rustig en charmant mogelijk klim ik eruit. Maar mijn onhandige ik zijnde, blijft mijn voet natuurlijk weer hangen en doe ik een halve koprol van het bed af, waarna ik plat op de grond lig.
    Zo charmant.
    Snel ga ik recht op zitten, kijkend naar Alexis. Het meisje - of eigenlijk, de vrouw - is wel een paar jaar ouder dan ik ben. En lelijk is ze ook zeker niet. Waarschijnlijk denkt ze nu dat ik een klein kind ben dat er niet alleen jong uit ziet, maar zich ook jong gedraagt.
    'Oops,' zeg ik dus maar, grinnikend. 'Charming, don't you think?'

    -Ehm, is het nou de bedoeling dat ze Engels of Nederlands praten? De ene helft doet alles in Nederlands en de andere helft niet, dus een beetje verwarrend-

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 16:01 ]


    “A queen will always turn pain into power.”