• Hé allemaal!
    Ik ben enorm geïnteresseerd in lucid dreaming. Ik heb dit echter nog nooit gehad en ook niet het gevoel te vallen of zo. Ik zou dit heel graag eens proberen, maar dat durf ik niet. Ik ben namelijk heel erg bang voor sleep paralysis en vrees dat, juist door die angst, ik hierin verzeild ga geraken als het lukt.
    Ik zoek dus mensen die dit kunnen en hier met mij over zouden willen praten. Als je dit kan, gelieve me dan een pb'tje te sturen of hier te reageren.
    Thanks!
    _________________________________________________________
    31/12:


    Allright, ik begin me ondertussen al af te vragen of ik me niets heb ingebeeld, maar goed.

    Deze ochtend ben ik even opgestaan om naar het toilet te gaan en daarna terug in mijn bed gekropen. Het duurde even om in slaap te vallen, maar ken je dat punt tussen wakker zijn en slapen? je begint al dingen te zien, maar bent toch nog ergens wakker?
    Ik begon een boek te zien met een datum. Die veranderde keer op keer en toen dacht ik: 'Holy shit is het gelukt??!' Ik was wel nog deels wakker (denk ik) en dus dacht ik: ik ga iets proberen! Vanaf ik dit dacht, gebeurde er het volgende. Ken je dat geluid dat je hoort als alles stil is? Je oren die suizen of je bloedomloop die je hoort, of wat het ook is? Dit werd opeens niet normaal hard, alsof iemand de volumeknop omdraaide. Ik schrok me kapot en wou eruit geraken, maar ik kon niet echt iets doen. Ik ben dan met mijn grote teen beginnen wiebelen (had ik gelezen op internet) en toen ging het over. Ik heb me dan maar omgedraaid omdat ik had gelezen dat het anders terug kan komen en alhoewel ik nog steeds niet echt besef/geloof of/dat dit echt kan, heb ik het toch gedaan.

    Ik vraag me nu juist af: heb ik me dit ingebeeld, me aangesteld, half gedroomd omdat ik er zo mee bezig ben de laatste dagen, of wat was dit?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 14:13 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Daar kan ik wat adviezen in geven...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je op een goede manier jezelf 'train' in lucide dromen, kan je niet in Sleep Paralysis raken.
    Doe het met wat op Wiki staat aangegeven met realiteitstesten. Probeer het NOOIT met de WILD techniek.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het lijkt me wel gaaf, maar ik kan het niet :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Blitzen schreef:
    Daar kan ik wat adviezen in geven...


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan nooit lang genoeg stil liggen of ik val na een tijdje gewoon in slaap ^^'.


    i put the fun in funeral

    Junns schreef:
    Als je op een goede manier jezelf 'train' in lucide dromen, kan je niet in Sleep Paralysis raken.
    Doe het met wat op Wiki staat aangegeven met realiteitstesten. Probeer het NOOIT met de WILD techniek.

    Waarom niet? Op het internet staat dat deze juist goed werkt...

    Mijn probleem is dat ik niet zo lang kan blijven stil liggen en me nooit realiseer dat ik droom...


    Has no one told you she's not breathing?

    Wacht, is lucide dromen ook wanneer je tijdens je droom opeens dingen meekrijgt en denkt "dit ga ik nu doen blablablablabla zus en zo" en dan bijv. in een auto wegrijdt terwijl je ergens heenliep ofzo? Want dat heeft toch iedereen? (meestal voordat je net wakker wordt) Of is dat nou weer iets anders?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frances?

    Kunnen wij herover PBen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaudino schreef:
    Wacht, is lucide dromen ook wanneer je tijdens je droom opeens dingen meekrijgt en denkt "dit ga ik nu doen blablablablabla zus en zo" en dan bijv. in een auto wegrijdt terwijl je ergens heenliep ofzo? Want dat heeft toch iedereen? (meestal voordat je net wakker wordt) Of is dat nou weer iets anders?


    dat is een ander aspect van dromen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LaJoie schreef:
    (...)
    Waarom niet? Op het internet staat dat deze juist goed werkt...

    Mijn probleem is dat ik niet zo lang kan blijven stil liggen en me nooit realiseer dat ik droom...


    Met de WILD techniek wek je juist sleep paralysis op, met de andere technieken kan je daar niet in raken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Uhm, ik visualiseer voordat ik ga slapen waar ik het liefst een droom over heb om me wat blijer te maken. Ben ik dan een 'lucid dreamer' sinds dat één van de technieken is?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Waarom niet? Op het internet staat dat deze juist goed werkt...

    Mijn probleem is dat ik niet zo lang kan blijven stil liggen en me nooit realiseer dat ik droom...


    De wild techniek is zeer gevaarlijk en en veroorzaakt niet alleen slaapverlamming....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben echt veel te nieuwsgierig en zou wel willen weten hoe een slaapverlamming gaat, maar daarna zou ik wss niet meer kunnen slapen.
    Té veel verhalen over gelezen, zelfs de ''demonen'' opgezocht die erachter zitten enz :'D Heel interessant tho

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Junns schreef:
    (...)

    Met de WILD techniek wek je juist sleep paralysis op, met de andere technieken kan je daar niet in raken.

    Echt, no chance, dat dit gebeurt bij de andere technieken? Ik ben hier namelijk heel bang voor. Ik weet direct wat ik ga zien...


    Has no one told you she's not breathing?

    Sangster schreef:
    Uhm, ik visualiseer voordat ik ga slapen waar ik het liefst een droom over heb om me wat blijer te maken. Ben ik dan een 'lucid dreamer' sinds dat één van de technieken is?


    Dat is een van de beginstadiums als ik me het goed herinner


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."