• Hé allemaal!
    Ik ben enorm geïnteresseerd in lucid dreaming. Ik heb dit echter nog nooit gehad en ook niet het gevoel te vallen of zo. Ik zou dit heel graag eens proberen, maar dat durf ik niet. Ik ben namelijk heel erg bang voor sleep paralysis en vrees dat, juist door die angst, ik hierin verzeild ga geraken als het lukt.
    Ik zoek dus mensen die dit kunnen en hier met mij over zouden willen praten. Als je dit kan, gelieve me dan een pb'tje te sturen of hier te reageren.
    Thanks!
    _________________________________________________________
    31/12:


    Allright, ik begin me ondertussen al af te vragen of ik me niets heb ingebeeld, maar goed.

    Deze ochtend ben ik even opgestaan om naar het toilet te gaan en daarna terug in mijn bed gekropen. Het duurde even om in slaap te vallen, maar ken je dat punt tussen wakker zijn en slapen? je begint al dingen te zien, maar bent toch nog ergens wakker?
    Ik begon een boek te zien met een datum. Die veranderde keer op keer en toen dacht ik: 'Holy shit is het gelukt??!' Ik was wel nog deels wakker (denk ik) en dus dacht ik: ik ga iets proberen! Vanaf ik dit dacht, gebeurde er het volgende. Ken je dat geluid dat je hoort als alles stil is? Je oren die suizen of je bloedomloop die je hoort, of wat het ook is? Dit werd opeens niet normaal hard, alsof iemand de volumeknop omdraaide. Ik schrok me kapot en wou eruit geraken, maar ik kon niet echt iets doen. Ik ben dan met mijn grote teen beginnen wiebelen (had ik gelezen op internet) en toen ging het over. Ik heb me dan maar omgedraaid omdat ik had gelezen dat het anders terug kan komen en alhoewel ik nog steeds niet echt besef/geloof of/dat dit echt kan, heb ik het toch gedaan.

    Ik vraag me nu juist af: heb ik me dit ingebeeld, me aangesteld, half gedroomd omdat ik er zo mee bezig ben de laatste dagen, of wat was dit?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 14:13 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik had ooit eens een keer daarover gelezen. Ik ben heel nieuwsgierig of het inderdaad werk, maar ik durf het niet vanwege slaapverlamming.


    Shinichi schreef:
    Ik ben echt veel te nieuwsgierig en zou wel willen weten hoe een slaapverlamming gaat, maar daarna zou ik wss niet meer kunnen slapen.
    Té veel verhalen over gelezen, zelfs de ''demonen'' opgezocht die erachter zitten enz :'D Heel interessant tho


    Ik heb een paar keer slaapverlamming gehad, dat was NIET leuk D:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb geen idee wat Lucide Droom is (en van Google word ik niet veel wijzer).
    Iemand hier die het misschien kan uitleggen? c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    Ik heb geen idee wat Lucide Droom is (en van Google word ik niet veel wijzer).
    Iemand hier die het misschien kan uitleggen? c:



    Een lucide droom je dat je je bewust wordt dat je je in een droom bevindt en voor de gevorderde lucide dromers die kunnen dan hun complete droom sturen zoals ze dat zelf willen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)


    Een lucide droom je dat je je bewust wordt dat je je in een droom bevindt en voor de gevorderde lucide dromers die kunnen dan hun complete droom sturen zoals ze dat zelf willen


    Ah, een droom besturen is me wel eens gelukt haha c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Echt, no chance, dat dit gebeurt bij de andere technieken? Ik ben hier namelijk heel bang voor. Ik weet direct wat ik ga zien...


    Nee, bij de andere technieken gebeurt het niet.
    De realiteitstest werkt bij mij overigens het beste.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sangster schreef:
    (...)

    Ah, een droom besturen is me wel eens gelukt haha c:


    Dan heb je meer gelukt dan mij hahaha, ik kon alleen een zwaard in mijn hand tevoorschijn laten komen hahah


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Junns schreef:
    (...)

    Nee, bij de andere technieken gebeurt het niet.
    De realiteitstest werkt bij mij overigens het beste.


    Dat heb ik haar al geadviseerd

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:33 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    dat had ik nog gister dat ik me bewust werd dat ik droomde. en ik had er nog nooit over gehoord tot nu.

    Blitzen schreef:
    (...)

    Dan heb je meer gelukt dan mij hahaha, ik kon alleen een zwaard in mijn hand tevoorschijn laten komen hahah


    Het is wel eng, want soms weet ik dat ik droom en dan zit ik in een erge situatie - ik zit gevangen of iets dergelijks, maar ik kan niet wakker worden haha. Maar soms is het me gelukt dat ik een droom kon besturen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Het is wel eng, want soms weet ik dat ik droom en dan zit ik in een erge situatie - ik zit gevangen of iets dergelijks, maar ik kan niet wakker worden haha. Maar soms is het me gelukt dat ik een droom kon besturen c:

    In hoeverre kan je hem dan besturen? Kan je dan echt een heel 'script bedenken', of eerder dingen laten verschijnen ofzo?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb het nog nooit geprobeerd, ik vind het veel te eng. Maar ik realiseer me soms wel dat ik droom, alleen kan ik hem nooit 'besturen'.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LaJoie schreef:
    (...)
    In hoeverre kan je hem dan besturen? Kan je dan echt een heel 'script bedenken', of eerder dingen laten verschijnen ofzo?


    Wel een script zeg maar, ook dingen laten verschijnen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb nooit dromen waarin ik weet dat het dromen zijn, maar wel dromen waarin ik écht denk dat ze echt zijn. En daar ben ik me dan wel best bewust van. Maar ik weet niet of dat er ook een beetje onder valt :')

    Ik heb wel dromen waarvan ik weet dat het dromen zijn en soms kan ik wel besturen wat ik dan ga doen in die droom.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb dit best vaak. Maar het creeps me out. Ik vind het angstaanjagend dat ik weet dat ik aan het dromen ben en probeer dan wakker te worden. Ik vind dat niet fijn want ik voel me dan altijd benepen, of hoe zeg je dat. Alsof je uit een nachtmerrie wakker zou worden. Vandaar dat ik die dromen ook onder nachtmerries classeer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury